Skrevet av Emne: Trening av håndledd.  (Lest 15996 ganger)

Utlogget Aksel

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

SV: Trening av håndledd.
« #15 : 11. april 2005, 14:58 »
Takk for mange gode svar (Kanskje med unntak av det siste Wink)!

Skal prøve litt på de øvelsene jeg fikk anbefalt. Får håper det gir resultater Smiley

Takk for hjelpen så langt. Hvis noen har no mer å tilføye så er det kult.

-Aksel

P.S. Et lite ekstraspørsmål: Jeg fikk noen kjertelaktige harde klumper/plater(vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive de) under brystvortene for et års tid siden. Brystvortene er på en måte blitt litt oppblåst på grunn av dette. Det er vist en vanlig ting som skjer i puberteten, mange andre av kameratene mine har det også. Jeg lurer bare på om noen her har no erfaring med det? Og eventuelt har noen tips til trening for å få det normalt igjen. Litt flaut spørsmål, men samma det.

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

SV: Trening av håndledd.
« #16 : 11. april 2005, 15:15 »
Går ikke an å trene det vekk. Er pga du får stor testosteronøkning i puberteten, og at derfor noe av det omdannes til østrogen. (slik jeg har forstått det)
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Trening av håndledd.
« #17 : 11. april 2005, 19:39 »
Takk for mange gode svar (Kanskje med unntak av det siste Wink)!

Skal prøve litt på de øvelsene jeg fikk anbefalt. Får håper det gir resultater Smiley

Takk for hjelpen så langt. Hvis noen har no mer å tilføye så er det kult.

-Aksel

P.S. Et lite ekstraspørsmål: Jeg fikk noen kjertelaktige harde klumper/plater(vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive de) under brystvortene for et års tid siden. Brystvortene er på en måte blitt litt oppblåst på grunn av dette. Det er vist en vanlig ting som skjer i puberteten, mange andre av kameratene mine har det også. Jeg lurer bare på om noen her har no erfaring med det? Og eventuelt har noen tips til trening for å få det normalt igjen. Litt flaut spørsmål, men samma det.
Dette er noe som kan skje i ungdommen... Som Milky sier, en naturlig og mild utgave av Gynecomastia. Legen din vil kunne ta tiltak for dette, om han mener tilfellet er ille nok.
Jeg har sett flere ungdommer med antydninger til dette, i jobben.. Men da snakker vi om at medisinering fra barnsben av, og fortsatt medisinering som katalysator for aromatisering.

Spør legen din, det er ikke noe flaut, legen har garantert hatt med verre ting å gjøre. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!