Skrevet av Emne: hvilket apparat?  (Lest 2421 ganger)

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: hvilket apparat?
« #15 : 06. april 2005, 13:03 »
jeg har benkpress med til sammen 70kg, en curl stang og 2 hantler til salgs. har også en total gym til salgs
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Banned4Life

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 219

  • Sweet Dreams
SV: hvilket apparat?
« #16 : 06. april 2005, 13:06 »
<º))))><|....!! fisk Wink Hva med og melde deg inn i treningstudio?
Member of Treningsforum!
I don't care if i die, as long as they bury me in a fucking big box

Utlogget elorfin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 54

SV: hvilket apparat?
« #17 : 06. april 2005, 14:24 »
 Scmutsige: Får ikke lov av "høvdingen" å begynne på treningsstudio.  Har mast mye  Argue, men neida Cry
Skal prøve litt til med at "alle vennene mine får jo lov!" hehe...
Hvis det ikke funker blir det hjemmetrening...

Baliba: hvor mye skal du ha for det'a? hvor gammelt er det og bilder?

Utlogget Great Dog

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 105

  • sjefenoverallesjefer
SV: hvilket apparat?
« #18 : 06. april 2005, 16:52 »
Hmmm.. du er 13 år (!)

Be pappa, mamma eller noen andre voksne i familien kjøpe noen fleksible hantler til deg til å begynne med..
--og ønsk deg vekter, stang, benk osv til burschda`n din, jul, påske, konfirmasjon osv.. ----------Slik får du stadig mer utstyr..

Med treningen, så må du bruke det utstyret du har til rådighet -- improviser, vær kreativ og oppfinnsom -bruk fantasien osv.. 
Løft med den skrotten du har

Utlogget elorfin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 54

SV: hvilket apparat?
« #19 : 06. april 2005, 17:47 »
Har hantler og føler at jeg har drevet lenge nok med bare de. Vil begyne på studio å få trent mer og bedre. Trener mye jogging, intervall trening, hockey og bandy. Vil som sagt trene på studio eller hjemme med benk ved siden av dette...

Har alltid drevet med sport, er ganske stor for alderen og tidlig utviklet, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får lov å begynne på studio.
Født i mai 1991 (altså snart 14), høyde: 182, vekt: ca 76

Noe jeg synes er teit er at det er ALDERS -grense på treningsstudione, det burde også ha gått på høyde og utvikling.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: hvilket apparat?
« #20 : 06. april 2005, 19:31 »
Fint at du begynner å trene som 13-14 åring, starta som nylig 13 åring selv. Skaff deg en god benk til en billig pris, men som er solid og har nok av vekter for du kan øke. Litt off topic, men les rundt på forumet, skaff deg program, tren hele kroppen med god teknikk og ikke gjør feil som du angrer på siden, det er mange ting jeg angrer på jeg gjorde innen trening for ca 1 år siden når jeg starta den dag i dag.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget elorfin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 54

SV: hvilket apparat?
« #21 : 06. april 2005, 19:54 »
Har lest mye på forumet og har startet med å sette opp et program. Og som jeg sa tidligere i tråden så er jeg på utkikk etter benk, har sett mye, men er ikke sikker på hva jeg trenger og ikke trenger. Er også usikker på hva som er solid, hva som er av dårlig kvalitet osv...
raphaug skrev tidligere i tråden at benkene de selger på XXL er av bra kvalitet, og tror jeg skal kjøpe meg en sånn en.
Folk sa jeg burde kjøpe meg olympia stang, men jeg tror ikke dette er aktuelt pga det koster jo flesk (ca. 3000,-!!). Dette blir bare om dette er et must, altså at det ikke går ann å trene uten olympia stang...

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: hvilket apparat?
« #22 : 06. april 2005, 19:57 »
Har lest mye på forumet og har startet med å sette opp et program. Og som jeg sa tidligere i tråden så er jeg på utkikk etter benk, har sett mye, men er ikke sikker på hva jeg trenger og ikke trenger. Er også usikker på hva som er solid, hva som er av dårlig kvalitet osv...
raphaug skrev tidligere i tråden at benkene de selger på XXL er av bra kvalitet, og tror jeg skal kjøpe meg en sånn en.
Folk sa jeg burde kjøpe meg olympia stang, men jeg tror ikke dette er aktuelt pga det koster jo flesk (ca. 3000,-!!). Dette blir bare om dette er et must, altså at det ikke går ann å trene uten olympia stang...


Det går an å trene uten olympia stang, men når du kjøper deg noe annet pass på at du vet at den tåler bellastning på 80-120 kg (eller mer) så du slepper å kjøpe nytt om et par år.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget elorfin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 54

SV: hvilket apparat?
« #23 : 06. april 2005, 20:03 »
ja, skal passe på at den tåler nok. Kommer jo til å øke å kjipt å kjøpe nytt med en gang...

Utlogget elorfin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 54

SV: hvilket apparat?
« #24 : 06. april 2005, 20:12 »
Dette har egentlig ikke noe her å gjøre, men går det ann å ha ett program hvor jeg tar hele kroppen på en dag?
Grunnen til at jeg spør om dette er at jeg har en del annen trening også, som bla. løpe- og intervall-trening meg hockey'en og da passer det best å få tatt hele kroppen på en dag, muligens at jeg kan ta hele kroppen 2 ganger i uken noen uker...
hvordan er dette?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: hvilket apparat?
« #25 : 06. april 2005, 20:18 »
Dette har egentlig ikke noe her å gjøre, men går det ann å ha ett program hvor jeg tar hele kroppen på en dag?
Grunnen til at jeg spør om dette er at jeg har en del annen trening også, som bla. løpe- og intervall-trening meg hockey'en og da passer det best å få tatt hele kroppen på en dag, muligens at jeg kan ta hele kroppen 2 ganger i uken noen uker...
hvordan er dette?

Det funker helt fint ja Smiley

http://www.tn.no/default.asp?go=trening&aid=64  les her, dette er et fint program. Det er egentlig ment for 3 ganger i uka, men du kan godt kjøre det 2.






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!