Skrevet av Emne: FOR VEKTØKNING  (Lest 773 ganger)

Utlogget bitoxicated

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

FOR VEKTØKNING
« : 11. april 2005, 20:31 »
Hei!
Jeg er en 25 år gammel jente som er ny på forumet her. I første omgang skriver jeg for min far. han er 48 år gammel, og veltrent.
Problemet er bare at han har begynt å bli litt tynn. Han bekymrer seg veldig for dette, og lurer på hva han kan gjøre for å legge på seg. Han trenger rett og slett litt mer padding!!
Faren min spiser veldig mye mat, men legger ikke på seg. Jeg har foreslått diverse kosttilskudd, men han er old school og setter ikke sin lit til dette!
Har dere noen tips?
Tusen takk!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: FOR VEKTØKNING
« #1 : 11. april 2005, 20:40 »
Hva mener du med veldig mye mat?
Det KAN være andre ting som gjør at han er tynn... Matintoleranse, matallergi, andre sykdomstilfeller, stress, fordøyelse/næringsopptak.
Det er ikke bare bare å be en mann på 48 om å trappe i seg melkeproteiner og eggeproteiner uten at han har tatt en full sjekk hos legen sin. Smiley

Så hvis han selv har lyst til å gjøre noe, så er rådet;
Først ta en sjekk hos legen, hva allergi, toleranse og generell helse angår.
Blodverdier osv.
Se på aktivitetsnivået+ Stresspunkter i livet.
Trening
Tilpasse kostholdet til de punktene: Helse/allmentilstand + Aktivitet + Stress og Trening.
 Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!