Skrevet av Emne: supersexy  (Lest 13405 ganger)

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
supersexy
« : 11. april 2005, 01:32 »
jeg prøver igjen, forhåpentligvis uten innblanding av fulle småvalper som ikke forstår seg på våpen...




jeg er like interessert i uinformerte tullekommentarer her som når det gjelder bodybuildere og fitnessutøvere.. dere har jo ødelagt off-topic med fjortistøv, kan dere ikke holde dere der da?


dette er forøvrig en særs pragmatisk pistol som er designet for å være sikker, funksjonell og brukbar under de fleste forhold. Det er en springfield armory XD 9 (med portet løp forøvrig)


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: supersexy
« #1 : 11. april 2005, 06:49 »
Artig sak, men jeg liker ikke avtrekket på den. Men det skal sies at jeg er ekstremt sær når det kommer til avtrekk også da, som gammel konkurranseskytter blir man gjerne det. Smiley

Men det er kanskje mulig å få den med flere avtrekk ?? Noe av det bedre jeg har vært borte i av den typen er den Beretta utgaven den Sveitsiske armene bruker (brukte ??) - den var faktisk bra ! Det er sikkert 6-8 år siden nå, så ikke vet jeg hva som har skjedd på den fronten.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: supersexy
« #2 : 11. april 2005, 06:55 »
Er bildet av et links-våpen, eller er det meningen skjefteutformingen skal bestemme skytterens grep? Tenker på tommelgropen... Ikke engang med weaver stilling, får man venstre tommel så høyt.  what
Dessuten, er faren for "idiot-kutt", eller tommelavrivning stor...

Er'n ikke litt liten? 4" løp? eller 6?

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: supersexy
« #3 : 11. april 2005, 09:48 »
gropen er nok for pekefinger på høyre hånd ja! rent praktisk sett så må jeg si meg enig i at et slikt avtrekk suboptimalt hvis man skal prikkskyte, dette er jo først og fremst en "taktisk" pistol.. Smiley så det at den har sikring kun i grep og på avtrekker er for å korte ned evt tid brukt fra trekk til første skudd er i målet. 

og den er vel 5" faktisk, om jeg husker riktig!

uac: praktisk pistolskyting eller vanlig?


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: supersexy
« #4 : 11. april 2005, 10:04 »
- "alle trenger en pistol i blant; tung og blank"....

... jeg har sååååå lyst til å lære meg å skyte med pistol!!

(sorry Cain, var ikke meninga å ødelegge tråden din, men jeg måtte bare få det ut... )
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: supersexy
« #5 : 11. april 2005, 10:40 »
det er jo mange fine pistolklubber rundt om, fin avspenning/avveksling:) du får dra med deg expedite! Tongue


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: supersexy
« #6 : 11. april 2005, 10:51 »
Expedite kan skyte allerede, og svigerfar har lovet å ta meg med på skytebanen en eller annen gang.... Smiley Så det blir!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: supersexy
« #7 : 11. april 2005, 15:03 »
jeg får prøve å legge ut "actionbilder" med meg og glocken etterhvert.. Wink


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: supersexy
« #8 : 11. april 2005, 17:07 »
Liker du bare pistoler eller funker rifler og..?
Men var en flott pistol det der Smiley Selv liker jeg p99 veldig godt.. (jepp den som james bond bruker)

Du får ikke FILMA litt action med glocken da, Cain?
Og hva er "portet løp"? Er ikke så inne på våpen, serru. Men spør meg om softgun.. Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget tsk

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 197
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 197

SV: supersexy
« #9 : 11. april 2005, 22:48 »
Den pistolen var heavy da cain Wink Skulle ønske jeg hadde en sånn, har forøvrig gått på skyting en stund (slutta etter nyttår) å har skutt med luftgevær og salongrifle Smiley
Drømmen er og skyte med Desert eagle og sig 552 commando  da:o

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: supersexy
« #10 : 11. april 2005, 22:54 »
jeg har jo skarpskytterutdanning, så joda, rifler er særs interessant så lenge de har tunge løp, store kikkertsikter og har greie kaliber.. Wink


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: supersexy
« #11 : 12. april 2005, 08:17 »
jeg har jo skarpskytterutdanning, så joda, rifler er særs interessant så lenge de har tunge løp, store kikkertsikter og har greie kaliber.. Wink

Kikkertsikte er for feiginger..... Wink

Men for spørsmålet du stilte tidligere, så var det egentlig rifleskytter jeg var. Har vel skutt på alt fra 100 - 650 meter tenker jeg i konkurransesammenheng. Også skutt mye luft 10 meter, men da kun om vinteren når dt er altfor kaldt. Men det begynner å bli en stund siden sist, så jeg er nok litt rusten i kantene nå vil jeg tro. Men ikke verre enn at jeg godt hadde tatt en konkurranse i liggende på Løvenskiold.... Smiley

Eneste jeg har gjort i millitær sammenheng var å knuse en idrettsoffiser og hans I-ass som begge mente de kunne skyte veldig bra. Da var jeg selv 15 år og hadde arbeidsuke..... Grin

Pistol har jeg bare holdt på med for moro og aldri konkurrert, kan ikke si jeg er spesielt god akkurat - men litt dreisen hadde jeg vel. Men det er vel pga. riflene at jeg er særs kresen hva avtrekk angår.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

SV: supersexy
« #12 : 12. april 2005, 09:21 »
Expedite kan skyte allerede, og svigerfar har lovet å ta meg med på skytebanen en eller annen gang.... Smiley Så det blir!

Vært i pistolklubb to ganger og skutt, det var utrolig heftig. Men jeg har liksom aldri gjort noe mer med det..... Sorry, Cain, måtte bare svare Kikki...
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: supersexy
« #13 : 13. april 2005, 20:29 »
Hvilken rifle skyter du med/har du skutt med da cain? AWM .50 BMG riflen er jo ganske advanced, men denne blir vel ikke brukt i det norske forsvar!?




Og hva med Barrett, mener å ha lest at den blir brukt her til lands!?
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: supersexy
« #14 : 13. april 2005, 21:35 »
hehe, barreten blir brukt ja, men jeg har jegerutdannelse, og der i gården er det kun GP som bruker den (og mjk, hjk). Jeg har kun brukt ag3 med skarpskyttersats og nm149(s).

Sivilt sett har jeg dog skutt med endel andre rifler, har store planer om å kjøpe meg en sig eller en sako trg med det første.. Cheesy Jeg skyter bedre enn de aller fleste med åpne/jernsikter også forsåvidt, jeg ligger jevnt på 90+ når jeg skyter med ag3'er fra 70-tallet.. Wink men det blir fort kjedelig uten kikkertsikte da.. så jeg foretrekker å ha noe jeg kan ligge på 1000m og kose meg med.. !


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!