Skrevet av Emne: "Spisedag"-håndtering  (Lest 4638 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:"Spisedag"-håndtering
« #15 : 08. november 2003, 09:40 »
Satyrcion har nok rett i det han sier der gitt. Overspising funker, en gang i uka!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:"Spisedag"-håndtering
« #16 : 08. november 2003, 18:03 »
hihi spisedag idag  * gomle gomele*.....men merkelig nok har jeg faktisk ikke lyst på noe særlig mat i det hele tatt i dag.....men har kjøpt litt for sikkerhets skyld.....hva gjør man om man er mat lei da og ikke har lyst på noe mat?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:"Spisedag"-håndtering
« #17 : 08. november 2003, 18:12 »
Da spiser man det man må, og utsetter spisedagen til en annen dag. Men spisedag er jo ikke "spisealtmankommeroverdag" heller da. Spis en del mer karbs, ikke kombinert med fett. Å kjøre ned på med sjokolade og annet "skit", funker dårlig.

Har forøvrig jubeleum selv i dag. 3 måneder siden jeg spiste sjokolade. Lenge siden, og lengter veldig. Men jeg er tolmodigheten selv! Cheesy
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
Re:"Spisedag"-håndtering
« #18 : 08. november 2003, 18:15 »
Null fett og så mye karbs du kommer over (stivelse, ikke sukker/fruktose) er vel en god kjøreregel.

Sjokolade har jeg ikke spist siden jul ifjor. Synes det er relativt kvalmende.  Tongue
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:"Spisedag"-håndtering
« #19 : 08. november 2003, 18:18 »
uap: må ha en sånn spis alt jeg har lyst på dag jeg....men så er jeg nybegynner på dette kostholdsgreiene...men de siste dagene har jeg ikke hatt lyst på mat nesten i det hele tatt men vet jo at jeg må spise.....
kan ikke utsette spisedagen til en anne dag heller for da sklir det lett ut. men hehe spiste pizza igår da.....
GRATULERER! har ikke klart å kutte helt ut sjokoladen enda, men smågodt spiser jeg ytterst sjelden. ...men noe som er enda vanskeligere å kutte ut en sjokolade ( får dekket sjokoladebehovet gjennom prot.sjok.) er salt...må ha litt popcorn el. l om lørdagen....
men som sagt de siste dagene har jeg ikke hatt lyts på noe særlig mat i det hele tatt men det kan være fordi jeg ikke har kunnet trene denne uken...(skadet ryggen Sad)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:"Spisedag"-håndtering
« #20 : 08. november 2003, 18:22 »
Uff da, skader er alltid kjipe. Da må du bare ta det med ro. Men tro meg, holder du deg lenge nok unna sjokolade og annet godteri, blir det fort søtt og klissete. Meg byr det faktisk i mot, og jeg var sjokoholiker tidligere. Men jeg overvant tragen!!!  Så stå på!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:"Spisedag"-håndtering
« #21 : 08. november 2003, 18:51 »
uap: jepp vet jeg må holde meg i ro  Angry æsj altså...det der er et sånnt råd som jeg skal kunne gi til andre men slippe å følge det selv hehe.....skader er kjipt ja men er på bedringens vei så en uke uten trening får holde begynner igjen forsiktig på mandag Cheesy
er lei av den ryggen som alltid begynner å skape seg på teite tidspunkt...

ja du har rett i det...det med sjokolade og slikt er en vanesak. syns smågodt er alt for søtt , og en stund syns jeg vanlig sjoklade også ble for søtt men så var jeg så dum og begynte å spise litt igjen og vips var det gjort. men jobber med saken....

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
Re:"Spisedag"-håndtering
« #22 : 08. november 2003, 18:58 »
En digresjon angående sjokolade; det er en fin myte at mørk sjokolade er "bedre" enn lys sjokolade. Den er kanskje sunnere, ja, men energimessig er det et fett.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:"Spisedag"-håndtering
« #23 : 08. november 2003, 19:01 »
lureper: fin myte går jeg ut ifra at du mener.....hmm jaja mørk sjokolade er jo ikke like søtt da og sikkert ikke like mye raffinert sukker i heller Wink ( mye høyere innhold av kaka og lite- ingen melk i ) ..kanskje mørk sjokolade har lavere gi?

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
Re:"Spisedag"-håndtering
« #24 : 08. november 2003, 19:04 »
Sjokolade har lav gi uansett, pga alt fettet.
I positiv nitrogenbalanse.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!