Skrevet av Emne: Situsp, men hvor mange, hvor mange rep og hvor mange sett?  (Lest 1694 ganger)

Utlogget Mike Tyson power

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 65

Hei! Har begynt for 1 uke siden å ta situps. Jeg tok i starten 10stk også max 10sec pause, totalt 5 sett. Gjør det samme nå men har gått opp fra 10stk til 20stk så tar jeg 3 sett med 15sec pause mellom hvert sett. (altså 60totalt)

Er det noen som synes jeg burde gjøre noe annet? for å få kjappere/bedre resultat? gjør jeg det riktig?  Book hehe Tongue eneste måten for meg (innternett og bok)
 Situps
 Situps
 Situps
 Situps
Instutisjon og ernæringskokk

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
Tren tungt! Muskler vokser best da.  Wink F. eks. crunches (ikke sit-ups) med vekt over brystet, 2-3 sett og 15-25 reps, 1-3 ganger i uka. Husk at også tunge basisøvelser som markløft og knebøy også bygger magemuskler så det holder.  Smiley

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Mike Tyson power

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 65

hm..noe som plager meg er at jeg ikke har tillgang til noe mere enn manualer  Weightlifter2!! Men jeg burde ta 25-30stk 3 sett?
Instutisjon og ernæringskokk

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

hm..noe som plager meg er at jeg ikke har tillgang til noe mere enn manualer Weightlifter2!! Men jeg burde ta 25-30stk 3 sett?

Manualer er helt OK å bruke det. Jeg for min del har i grunn aldri benyttet meg særlig av belastning på magetreninga og har alikevel  alltid hatt ganske tykk magemuskulatur. 20-30 repper er mer enn nok. Kjører du konsentrerte crunches så er det utrolig hvor få repper en greier.....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Mike Tyson power

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 65

Men hvis jeg tar ca 20 reps, hvor mange sett burde jeg ta da? ehm.. Det er vell kanskje opp til meg og hvor mange jeg klarer?!
Instutisjon og ernæringskokk

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!