Skrevet av Emne: hvor stor er det mulig å bli uten dop?  (Lest 89692 ganger)

Utlogget pskogli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 592
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 592

SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #30 : 26. april 2005, 16:09 »
Synd for Ove Rytter, og byggere generelt.
Byggeverden trenger virkelig godt trente personer som kan stå fram og si: "hei jeg er 100% rein"

Jeg er bare glad jeg ikke er bygger, vil ikke assosieres med det i det hele tatt.

Synd og skam egentlig, for det er garantert mange reine og flinke byggere som står på år etter år også!
Dem fortjener virkelig honnør! Jypplinger som bare har trent et par år og som har lagt seg godt ut..... Hva jeg mener der egner seg ikke på trykk.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #31 : 26. april 2005, 16:13 »
Synd for Ove Rytter, og byggere generelt.
Byggeverden trenger virkelig godt trente personer som kan stå fram og si: "hei jeg er 100% rein"

Jeg er bare glad jeg ikke er bygger, vil ikke assosieres med det i det hele tatt.

Synd og skam egentlig, for det er garantert mange reine og flinke byggere som står på år etter år også!
Dem fortjener virkelig honnør! Jypplinger som bare har trent et par år og som har lagt seg godt ut..... Hva jeg mener der egner seg ikke på trykk.

For ikke å snakke om sprintere, syklister, lengdehoppere, kulestøtere, diskoskastere, spydkastere og og og... tja, kan sikkert slenge med en og annen vektløfter og styrkeløfter også tenker jeg.....

Idrett generelt er nok på langt nær så rein som man vil ha den til, i hvert fall ikke internasjonalt. Å henge ut byggere på den måten du gjør, greit nok for det er på måte en sannhet alle vet. Personlig skulle jeg likt å vite hvor mange OL-gull som tas på den rene måten...... Er nok et godt stykke unna 100% det, selv om det tester "rent" der og da....

Penger, status og ære gjør mye rart med folk. Men misforstå meg rett, det er ingen grunn til å gi opp kampen av den grunn, selv om den er ekstremt vanskelig å vinne, om mulig i det hele tatt...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget pskogli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 592
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 592

SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #32 : 26. april 2005, 16:40 »
Sorry om noen føler seg støtt, der er selvfølgelig konkurerende folk og andre forbilder som fortjener pepper!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #33 : 26. april 2005, 20:07 »
En utøver som tester "rent". er pr definisjon REN, og fri for dop.
Det gjelder OL-vinnere og mosjonister! Har man ikke testet positivt, kan ingen komme å si at de doper seg.
(Man har lov til å tro, mene og diskutere... Men inntil to positive prøver foreligger, så er utøveren ren.)

Byggere på den annen side, som ikke testes, har ingen mulighet til å "renvaske seg"... Ikke det at det er hverken behov, eller ønsker om det. Jeg vil gjerne hilse på en bygger som er 100% ren, og ALLTID har vært det.
Seriøst, han vil jeg se!! Og hvis han i tillegg ikke kom sist i sin vektklasse på sist konkurranse, så er det en kjempeprestasjon!!  Bow


Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #34 : 28. april 2005, 12:45 »
Vel..

Her på gymmen min er det IKKE vanskelig å gjenkjenne "de tunge missbrukerene".

Har en kar her, som greit løfter 3 serier med noen reps på 200kg i benk blant annet. (Da UTEN bøy i ryggen), samme person er regelrett DIGER, og sier allikevel at han "skal bare opp 10kg til... Snart..."

Hvor stor en kan bli uten dop, er vel vanskelig å si, men enkelte atleter har jo bedre genetikk en andre.

Se på "dagens" ungdom... Her på studioet mitt heter det: "Alle som tar over 100kg benkpress MÅ ha brukt steroider, For 100kg GÅR JO IKKE AN" Ergo går samme DUSTENE å doper seg etter 1 års trening og 65kg kroppsvekt, fordi at de blindt tror at for å nå 100 MÅ de dope seg!

Sklei litt ut her, men shit.. Måtte bare få ut frustrasjonen over dagens uvitenhet!

Mvh L.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Flexxo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #35 : 28. april 2005, 13:07 »
http://www.davedraper.com/site%20images/photolg2.jpg

Det er ingen umulighet å bli stor uten steroider. Sjekk bildet av Dave Draper fra bodybuildingens glansperiode. Da Arnold vant Mr. Olympia første gangen var det jo før doping ble vanlig. Men man ser jo forskjell på en som er natural og en som har brukt steroider. Dave Draper her har jo en flott fysikk. Han er ikke bare diger liksom. Jeg synes at fokus bør bli tatt litt vekk fra det å være stor... Optimal helse er viktigere enn størrelsen.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #36 : 28. april 2005, 13:08 »
Da Arnold vant Mr. Olympia første gangen var det jo før doping ble vanlig.

Huh
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #37 : 28. april 2005, 13:11 »
Da Arnold vant Mr. Olympia første gangen var det jo før doping ble vanlig.

Ehh..tror du bør lese litt mer om hva frokosten til Arnie besto av.

Utlogget PumpingIron

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #38 : 28. april 2005, 13:15 »
 rofl ...det var ikke bare havregryn og melk i den frokosten der nei...

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #39 : 28. april 2005, 13:24 »
biggrin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #40 : 28. april 2005, 13:35 »


Eit glas mjølk og eggerøre med grAASlauk.

Ja, jeg har hørt at han var så glad i grAASlauk at han faktisk tok dette som kost-tilskudd. Det er lite kjent, men i en scene som aldri kom med i Pumping Iron, kan man se Arnie strø en drøss med tabletter på toppen av en tallerken med frokost-blanding som han så slurper i seg. Filmteamet spør ham så hva han spiser, og Arnie smiler og sier "Ahh, it`s only the grrreatt grass onion pills my mother send me from Austria, you know-its verry good for yourr muscles, you see, makes you feel the pump all the time".

Kilde: Joe Weider (2004) "How IFBB managed to Keep Professional Bodybuilding Drug-Free - Lessons for other sports organizations?", Los Angeles, Weider Publications

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #41 : 29. april 2005, 08:24 »
Noen som leste denne; http://www.aafla.org/SportsLibrary/JSH/JSH1993/JSH2001/jsh2001b.pdf ?

Interessant historielesning om ikke annet!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #42 : 29. april 2005, 08:29 »
Synd for Ove Rytter, og byggere generelt.
Byggeverden trenger virkelig godt trente personer som kan stå fram og si: "hei jeg er 100% rein"

Jeg er bare glad jeg ikke er bygger, vil ikke assosieres med det i det hele tatt.

Synd og skam egentlig, for det er garantert mange reine og flinke byggere som står på år etter år også!
Dem fortjener virkelig honnør! Jypplinger som bare har trent et par år og som har lagt seg godt ut..... Hva jeg mener der egner seg ikke på trykk.

Det har jo vært en og annen på høyt nivå som hardnakket har påstått at de er reine - til og med et par proffer.
Eksempelvis Paul Jean Guillaume, Michael Ashley, og Skip La Cour som etter sigende har lovet en million dollar til den som kan bevise at han har brukt ulovlige substanser for å oppnå resultatene sine (jepp anabole steroider og detts like er forbudt i IFBB også....)

En av de store guruene innen doping sa i et intervju en gang at han faktisk trodde T Guillaume snakket sant. Guillaume var forøvrig den byggeren jeg likte best i den perioden han var med dah... Ikke noe monster, men guuuuud bedre for noen bein og armer..... Ufattelig trimmet og smal midje hadde han seff også

Ashley var heller ikke videre diger, men hadde utrolig smale hofter og ledd, så det han hadde så veeeeldig bra ut.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #43 : 29. april 2005, 08:46 »
Her var det mange av Skip La Cour. Han deltar i Team Universe (de som sendes til VM fra USA) og der testes om ikke annet de fremste i hver klasse etter IOC sine rutiner. Skip har så vidt meg bekjent aldri testet positivt

http://www.skiplacour.com/2003_npc_team_universe.htm


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget pskogli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 592
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 592

SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #44 : 29. april 2005, 08:56 »
Ikke for å vere så innmari negativ, men går ikke sporstoffene ganske raskt ut av kroppen? (ikke på alle stoffer sikkert) Så det er fult mulig å holde på for fullt når en bygger seg opp, for så å slutte tidsnok til testene?
Så det da egentlig ikke for så stor betydning for om folk er reine eller ikke, selv om en tester de på stevner....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!