Skrevet av Emne: Trent i 5-6 uker [trenger noen tips]  (Lest 1380 ganger)

Utlogget smaaen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Trent i 5-6 uker [trenger noen tips]
« : 25. april 2005, 13:16 »
Hei kara!!

Jeg er en 19 år gammal gutt, 184-186cm høy veier mellom 70-75kg og har trent på sats i ca 4-6 uker med et program jeg fikk av en av veilederene på sats[se lengre nede]..
Nå føler jeg meg ganske "slapp" når jeg trener orker ikke like mye mer som før, noen tips angående hva dette skyldes? / hva jeg kan gjør for å bli mer "opplagt" ?

Har tenkt på å kjøpe meg noe Sports drikk / protein pulver tenkte på dette http://www.apotekproduksjon.no/Produkter.htm  er dette produktet bra ? kan dette hjelpe mot at jeg er så "slapp" når jeg trener?

Slik ser programmet ut:

Trener Mandag - Onsdag - Fredag

Benpress: 120-150 kg 10x3
Stående tåhev: 50kg+ 10x3
Nedtrekk: 45-50kg 10x3
Brystpress: 40-50kg 10x3
Vertikal roing: 40-45kg 10x3
Rygghev benk: 2x max
Situps benk: 3-4x30 med 5kg manual på brystkassa
 
Trener alt samme dag.

Noen tips på endringer? Liker ikke manualer iogmed at jeg ikke vet hvordan jeg trener rett med dem.

har noe ekstra fett rundt mage partiet som JEG VIL HA VEKK  Tongue , noe spess jeg kan gjør for å få vekk dette?

på forhånd takk!

20 år
184 cm
75-77kg

Utlogget Ace

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

  • En dag uten trening er en dag uten mening!
SV: Trent i 5-6 uker [trenger noen tips]
« #1 : 25. april 2005, 13:45 »
Hei kara!!

Jeg er en 19 år gammal gutt, 184-186cm høy veier mellom 70-75kg og har trent på sats i ca 4-6 uker med et program jeg fikk av en av veilederene på sats[se lengre nede]..
Nå føler jeg meg ganske "slapp" når jeg trener orker ikke like mye mer som før, noen tips angående hva dette skyldes? / hva jeg kan gjør for å bli mer "opplagt" ?

Har tenkt på å kjøpe meg noe Sports drikk / protein pulver tenkte på dette http://www.apotekproduksjon.no/Produkter.htm  er dette produktet bra ? kan dette hjelpe mot at jeg er så "slapp" når jeg trener?

Slik ser programmet ut:

Trener Mandag - Onsdag - Fredag

Benpress: 120-150 kg 10x3
Stående tåhev: 50kg+ 10x3
Nedtrekk: 45-50kg 10x3
Brystpress: 40-50kg 10x3
Vertikal roing: 40-45kg 10x3
Rygghev benk: 2x max
Situps benk: 3-4x30 med 5kg manual på brystkassa
 
Trener alt samme dag.

Noen tips på endringer? Liker ikke manualer iogmed at jeg ikke vet hvordan jeg trener rett med dem.

har noe ekstra fett rundt mage partiet som JEG VIL HA VEKK  Tongue , noe spess jeg kan gjør for å få vekk dette?

på forhånd takk!



Slappheten kan være at du feks. ikke får i deg nok mat eller rett og slett ikke er opplagt, men dette vet du kanskje best selv. Dersom jeg føler meg slapp pleier jeg å varme opp skikkelig, løpe 15min på tredemølle feks, det gjør underverker, husk at oppvarming gjør kroppen klar til å yte maks! Når det gjelder treningen din bør du absolutt ta en titt på treningsprogrammet for nybegynnere, det finner du her: http://www.treningsforum.no/article/article.php?dir=programmer&fname=041222_treningsprogfornybegynner

Lykke til!
Winning is not everything...
It`s the ONLY thing!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!