Fallskjermjeger

<< < (2/33) > >>

christopher:
Sjekk denne linken og klikk deg frem til treningsproram.
En kamerat var fallskjermjeger for et par år siden og jeg fikk med meg en del av det de gjorde. Under fallskjermkurset jogget de frem og tilbake til flyplassen i leieren hver dag før frokost. Det er ca 7,5 km hver vei. Husker ikke tidskravet, men det var relativt stivt.
Skal du satse så er det bare å sette igang og løpe. MYE.

Kan til info si at det året han gikk der var det ca 300 på opptaket og kun 16 som ble jegere.

pax2k:
Hei.
Mulig det er lenge siden du stilte spørsmålet, men...

Du må tenke gjennom du virkelig vil bli fallskjermjeger !

Trodde selv jeg var i god form og var toppmotivert når jeg søkte.  Greide alle krava bra nok, men det er INGENTING mot det du opplever etterpå  >:)

Om du vil, VIRKELIG vil, kan alle bli fallskjermjegere, men motivasjonen må være 110% alltid !

Ble alt for mye for meg så jeg "slutta" etter en liten uke :(

Endte da opp som rekonoserings jeger i steden.  Fet tjeneste som var hardere en en vandlig 1. gangstjeneste, men ikke evig slit liksom.

Men er du motivert er det bare å sett i gang.  Du får GARANTERT en blod fett tjeneste du vil huske tilbake på resten av livet :)

Lykke til

dbazzer:
Tusen takk for svar! Setter stor pris på svar, tips, råd ol.
Håper på flere gode tips! :)

pax2k:
JA

ALDRI ALDRI ALDRI  hint frampå at det dere driver med er meningsløst og bortkastet !

Prøv så skjønner du hva jeg mener :)

dbazzer:
pax: kunne tenkt meg å vite litt mer om hvordan du opplevde din tid under opptaket. prøver å få et mest mulig detaljert bilde av hva jeg har i vente! :)
Har du tid og lyst til å fortelle litt?  :D

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side