avstemning
Spørsmål: Ville du skrevet under på en slik egenerklæring?
JA - 154 (57.7%)
NEI - 93 (34.8%)
VET IKKE - 20 (7.5%)
Stemmer totalt: 250

Skrevet av Emne: Dopingkontroll på treningskjeder  (Lest 94535 ganger)

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Dopingkontroll på treningskjeder
« #315 : 05. august 2005, 10:08 »
Etter hva jeg kan lete frem ser det ut til at Miraculix bare er opplyst og brygger sammen te og andre naturprodukter.
Vokste det narkotiske planter i det gamle gallia da? Fleinsopp? Fluesopp?
Men figurene viser ikke trekk på dette heller da. Men så kan det jo hende at historien er glorifisert og ikke så veldig nøyaktig, akkurat som bibelen....

Soje

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Dopingkontroll på treningskjeder
« #316 : 05. august 2005, 13:37 »
 :Smiley
Jeg har mer sansen for den Sionistiske konspirasjonen!  Deal
Det er utrolig hvor mye man kan "pinne" på et folk hvis man bare går skikkelig inn for det! Smiley

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Dopingkontroll på treningskjeder
« #317 : 05. august 2005, 15:01 »
:Smiley
Jeg har mer sansen for den Sionistiske konspirasjonen! Deal
Lite kjent med Sion dessverre..... whatever  what
Sitat
Det er utrolig hvor mye man kan "pinne" på et folk hvis man bare går skikkelig inn for det! Smiley

akkurat som bibelen....

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: Dopingkontroll på treningskjeder
« #318 : 05. august 2005, 15:06 »
Lite kjent med Sion dessverre..... whatever  what
akkurat som bibelen....


....kort og greit: jødene styrer alt og er ute etter verdensherredømme.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Dopingkontroll på treningskjeder
« #319 : 07. august 2005, 15:06 »

....kort og greit: jødene styrer alt og er ute etter verdensherredømme.
Shhhh!! Ikke la dem finn ut at vi har avslørt dem!!
..edit..  Siden vi er inne på sionister og folk og raser allerede... Min svigerfar sa det så elegant, da han sa; "Det er vel ikke Jeg som er rasist, det er HAN som er Neger!!"  Huh

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Dopingkontroll på treningskjeder
« #320 : 08. august 2005, 08:37 »
Shhhh!! Ikke la dem finn ut at vi har avslørt dem!!
..edit.. Siden vi er inne på sionister og folk og raser allerede... Min svigerfar sa det så elegant, da han sa; "Det er vel ikke Jeg som er rasist, det er HAN som er Neger!!" Huh

 Grin Grin Grin

Mvh Tric, som er for et fargerikt fellesskap


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Dopingkontroll på treningskjeder
« #321 : 08. august 2005, 10:31 »
... henge ut pappa på den mten der...
Pappa'n min har ikke noe imot negre han... Han mener ethvert hjem burde ha en!  Deal

 Smile
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Dopingkontroll på treningskjeder
« #322 : 08. august 2005, 10:35 »
... henge ut pappa på den mten der...
Pappa'n min har ikke noe imot negre han... Han mener ethvert hjem burde ha en! Deal

 Smile

Min bestemor kalte dem blåmenn og sa de ikke var til å stole på - alt dette mens hun så på oss med et veeeldig belærende blikk.......

Hun tålte forøvrig ikke nabokjerringas unger heller, fordi nabokjerringa selv hadde rappa epler i hagen hennes 30 år tidligere............


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Dopingkontroll på treningskjeder
« #323 : 08. august 2005, 11:45 »
Helt enig med deg Eirik!!

Ivrig Pingle; synes du virkelig at en som er tykkere enn deg selv setter deg selv i et bedre lys?
Setter virkelig en som er i bedre form enn deg et dårlig lys på deg?

Når du skriver slik synes jeg at jeg kan lese mellom linjene at du allerede ser din egen begrensning. Og det er ikke en vinners innstilling.
Ivrig Pingle, du må heve deg over de synspunkter andre måtte ha om deg så lenge du selv vet hva du står for og hva du praktiserer.

Soje

En som er tykkere enn meg setter meg i et bedre lys ja. Ser jo det på meg selv, 5 kg ned og jeg ser nå mye bedre ut!  Smiley
Så det har jeg testet ut i praksis.
Se bare på dine egne bilder Soje, du ser bedre ut deffet enn udeffet.
Enig i det?  Smiley

Mine begrensninger har ikke så mye å si.
Utrolig mange rene utøvere som er langt sterkere og større en meg.
Det har jeg ikke noe problem med. Så lenge de er rene vil jeg etter vært kunne strekke meg etter de og kanskje ta igjen noen.
Alle vet at mennenske har en optimal yteevne som ikke svinger så fantastisk fra person til person. Gitt det faktum at man ikke doper seg opp på høyere nivå.
Dette betyr at jeg om 10 år kan passere en som nå kanskje løfter 100 kg mer enn meg nå.
Han vil bare, med sine gener nå sitt potensial fortere.
Doper han seg vil jeg neppe klare å hente det inn.
Om jeg har en vinner innstilling vil vel vise seg om 10 år  Smiley

At jeg nå ikke vil trene sammen med dopere, sier det at jeg ikke har vinner innstilling?
Jeg mener bare at jeg har en rettsferdighetssans. Jeg blir demotivert av juksing.
Å trene med større utøvere er kun bra for egen utvikling, men da skal vedkommende være ren! Det er en forutsettning for at jeg skal bli motivert av det.

Jeg tror faktisk ikke trening  med Thorvildsen, Stellander, Karlsen osv.
Hadde vært motiverende. Mulig det er noe feil med meg, men sånn er det.

Å trene med Høyset, Rui, Hjelmtveit, Randen, Taksdal osv. derimot det er virkelig noe som motiverer  Cheesy
Gode forbilder som kan gi meg råd. Råd fra en som er dopet, kan være helt feil for meg. Forutsettningene er ikke de samme  Smiley

Kanskje jeg har en dårlig innstilling. Det er godt mulig. Da får jeg i så fall lære av det siden.
 


Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Dopingkontroll på treningskjeder
« #324 : 08. august 2005, 12:13 »
Min bestemor kalte dem blåmenn og sa de ikke var til å stole på - alt dette mens hun så på oss med et veeeldig belærende blikk.......

Hun tålte forøvrig ikke nabokjerringas unger heller, fordi nabokjerringa selv hadde rappa epler i hagen hennes 30 år tidligere............

Når samboeren min vår liten så pleide moren hennes å si at de ikke skulle spise skallet på appelsiner fordi "negrene hadde tisset på det". Jeg vet ikke om hun trodde på det selv.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Dopingkontroll på treningskjeder
« #325 : 08. august 2005, 13:09 »
En som er tykkere enn meg setter meg i et bedre lys ja. Ser jo det på meg selv, 5 kg ned og jeg ser nå mye bedre ut! Smiley
Så det har jeg testet ut i praksis.
Se bare på dine egne bilder Soje, du ser bedre ut deffet enn udeffet.
Enig i det? Smiley
Jepp, jeg ser bedre ut når jeg er deffet. Det synes jeg i allefall selv. Men om jeg udeffet og det kommer en feitere fyr og steller seg ved siden av meg gjør ikke meg mer markert....skjønner? Wink

Jeg blir motivert av å trene med de som doper seg, er like seriøse som meg og har trent like lenge som meg og jeg fortsatt klarer å holde følge med de Wink Noe sier meg da at jeg gjør noe veldig riktig i treningen og maten.

Soje

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Dopingkontroll på treningskjeder
« #326 : 08. august 2005, 13:27 »
Jepp, jeg ser bedre ut når jeg er deffet. Det synes jeg i allefall selv. Men om jeg udeffet og det kommer en feitere fyr og steller seg ved siden av meg gjør ikke meg mer markert....skjønner? Wink

Jeg blir motivert av å trene med de som doper seg, er like seriøse som meg og har trent like lenge som meg og jeg fortsatt klarer å holde følge med de Wink Noe sier meg da at jeg gjør noe veldig riktig i treningen og maten.

Soje

Skjønner hva du mener ja  Wink
Men hvis en du trente sammen med var rippet året rundt fordi han dopet seg. Og han stilte hardere enn deg på scenen, ville jo dette satt deg i et negativt lys?
Da ville det sett ut som om du gjorde en dårligere jobb for å komme i form!

At du klarer å øke like bra som folk som doper seg er jo imponerende  2thumbsup
Det sier jo litt om hvordan de trener. Og det sier mye om hvor flink du er i opplegget ditt. honnør for det  Bow
Hvis en dopet kjører like seriøst med kostholdet og trenings opplegget som deg, ville han jo høyst sannsynelig øke mer enn deg. Det er jo dessverre de forutsettningene du har!
Du er enig i det?!



Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Hans Høyhet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

SV: Dopingkontroll på treningskjeder
« #327 : 09. august 2005, 10:10 »
Råd fra en som er dopet, kan være helt feil for meg. Forutsettningene er ikke de samme Smiley

Skummelt generaliserende du er syntes jeg. At en person er dopet betyr ikke nødvendigvis at han ikke kan det han holder på med, og er i stand til å lære fra seg ting som er gitt andre forutsetninger enn sine egne. Man kan jo på en måte si det motsatte, at en dopet person virkelig vet hvordan en ren har det, fordi han har opplevd begge sider av det. Klart, det er noen som aldri vil kunne klare å skille på dette, men man velger sine venner med omhu er det noe som heter.

Å tenke på seg selv, og dra nytte av andre kan være en stor fordel det. Det er ikke dumt å ha en dopet hare når man løper 3000 meter for eksempel selv om det etiske ved det selvsagt ikke er bra. Men det gjelder å ha et positivt syn på ting, også disse. Og så lenge man holder slike som meg unna idretten din så ser jeg ikke helt problemet; ikke så lenge vi kun trener sammen. I Norge klarer man jo det veldig greit. :

Uansett lykke til i din karriere videre. Bruk den hjelpen du har mulighet for å få og lær deg å skille mellom god og dårlig lærdom. Først da har du muligheten til å komme virkelig langt. Smiley


Jeg blir motivert av å trene med de som doper seg, er like seriøse som meg og har trent like lenge som meg og jeg fortsatt klarer å holde følge med de Wink Noe sier meg da at jeg gjør noe veldig riktig i treningen og maten.


Det skjønner jeg veldig godt at du blir motivert av. Skulle jo bare mangle. Men jeg vil nå alikevel påstå at du i så fall er heldig med de genene dine du har fått utlevert eller at de som driver med doping ikke kan sine ting matmessig og treningsmessig. Men du skal ha honnør for det du har prestert, som jeg har nevnt i tidligere innlegg.
I'm a bodybuilder and I'm OK, I sleep all night and I train all day.... Knebøy




Man vet aldri når en får bruk for et jernrør

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Dopingkontroll på treningskjeder
« #328 : 09. august 2005, 14:08 »
Det skjønner jeg veldig godt at du blir motivert av. Skulle jo bare mangle. Men jeg vil nå alikevel påstå at du i så fall er heldig med de genene dine du har fått utlevert eller at de som driver med doping ikke kan sine ting matmessig og treningsmessig. Men du skal ha honnør for det du har prestert, som jeg har nevnt i tidligere innlegg.
Det skal nå nevnes at de jeg sikter til ikke er like flinke med den derre maten og mengden trening og gener Wink Men de er nå ganske så flinke lell. Ikke noen gymrotter som bare er ute etter å vise seg frem akkurat.

Skjønner hva du mener ja Wink
Men hvis en du trente sammen med var rippet året rundt fordi han dopet seg. Og han stilte hardere enn deg på scenen, ville jo dette satt deg i et negativt lys?
Da ville det sett ut som om du gjorde en dårligere jobb for å komme i form!
Hvis "han" stiller hardere enn meg nå så er det nok jeg som ikke har gjort jobben min skikkelig.

Sitat
At du klarer å øke like bra som folk som doper seg er jo imponerende 2thumbsup
Det sier jo litt om hvordan de trener. Og det sier mye om hvor flink du er i opplegget ditt. honnør for det Bow
Hvis en dopet kjører like seriøst med kostholdet og trenings opplegget som deg, ville han jo høyst sannsynelig øke mer enn deg. Det er jo dessverre de forutsettningene du har!
Du er enig i det?!
Forutsatt at gener er like tilstedeværende så ville han nok økt mer ja. Sånn er det bare. Men det er det som er den lille hemmeligheten da vet du, hvordan et seriøst osthold og treningsopplegg er Wink

Soje

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Dopingkontroll på treningskjeder
« #329 : 09. august 2005, 14:20 »
Skummelt generaliserende du er syntes jeg. At en person er dopet betyr ikke nødvendigvis at han ikke kan det han holder på med, og er i stand til å lære fra seg ting som er gitt andre forutsetninger enn sine egne. Man kan jo på en måte si det motsatte, at en dopet person virkelig vet hvordan en ren har det, fordi han har opplevd begge sider av det. Klart, det er noen som aldri vil kunne klare å skille på dette, men man velger sine venner med omhu er det noe som heter.

Å tenke på seg selv, og dra nytte av andre kan være en stor fordel det. Det er ikke dumt å ha en dopet hare når man løper 3000 meter for eksempel selv om det etiske ved det selvsagt ikke er bra. Men det gjelder å ha et positivt syn på ting, også disse. Og så lenge man holder slike som meg unna idretten din så ser jeg ikke helt problemet; ikke så lenge vi kun trener sammen. I Norge klarer man jo det veldig greit. :

Uansett lykke til i din karriere videre. Bruk den hjelpen du har mulighet for å få og lær deg å skille mellom god og dårlig lærdom. Først da har du muligheten til å komme virkelig langt. Smiley


Veldig godt at det finnes sånn som deg  Cheesy
*honnør*  Bow
Så lenge du er ærlig med bruken og ikke konkurrerer i noen idrett har du jo din fulle rett til å gjøre akkurat hva du vil.
Ikke alltid jeg klarer å skjønne det da, dessverre  Tongue
Jeg bør nok tenke litt før jeg kommer med visse kommentarer!

En som doper seg kan selvsagt ha enorme kunnskaper som jeg kan dra nytte av, men jeg ville nok vært litt tilbakeholden med å ta imot rådene. Selv om de sikkert kunne være veldig bra.
Hadde jeg kjent noen som dopet seg personlig ville jeg sikkert vært litt mer forsiktig med å generalisere! Mangel på kunnskap er vel et stikkord for meg  Smiley

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!