Skrevet av Emne: Sjulven, building up  (Lest 21833 ganger)

Utlogget A.Berge

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 585
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 585

  • Hverdagstrening
SV: Sjulven, building up
« #30 : 04. desember 2005, 18:46 »
liten oppdatering, har fått en rar form for hofteskade.
vekta er på vei opp og ligger på rundt 87kg fordelt utover mine 180cm, er småfeit da jeg ligger på 19 i fett% målt på vekt, kunne godt tenkt meg en fettklype men vet ikke hvor jeg får tak i Sad
styrken er også på vei opp, men er ikke noe å skryte av ennå, tenker å oppdatere den sammen med bilder nærmere sommeren:)


Halla tjukken...
Fettklype får du kjøpt her
http://www.fitnessonline.no/?index=webshop/webshop3

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: Sjulven, building up
« #31 : 04. desember 2005, 21:27 »
hehe, fant ut det jeg og, dama kjøpte en til meg i julegave Grin har ikke sett deg mye på trening i det siste, nå måru se å komme deg ned og trøkke litt vekter da Wink

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Sjulven, building up
« #32 : 05. januar 2007, 12:02 »
hey, skulle gjerne oppdatert profilen min egentlig, for har kommet litt lengre nå, hehe, har vært opp i 97kg, men har kun bilde fra jeg var 93 for 4mnd sia el noe, og nå er jeg vel nede i 90 ca, skal deffe videre ned til 80kg nå for å få formen sånn ca før jeg hiver meg på en bitteliten bulk for sommeren, hehe, så noen som kan hjelpe meg å legge ut bilde? send pm, så kan jeg sende bilde på mail, ikke det meste, men det gir et inntrykk av forandringen hvertfall =)

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Sjulven, building up
« #33 : 05. januar 2007, 12:09 »
liten oppdatering, har fått en rar form for hofteskade.
vekta er på vei opp og ligger på rundt 87kg fordelt utover mine 180cm, er småfeit da jeg ligger på 19 i fett% målt på vekt, kunne godt tenkt meg en fettklype men vet ikke hvor jeg får tak i Sad
styrken er også på vei opp, men er ikke noe å skryte av ennå, tenker å oppdatere den sammen med bilder nærmere sommeren:)

hehe, fatter ikke, har økt veldig mye i styrke hvertfall siden den gang, men den vekta måler meg nå til 21% fett på 90kg, så har nå ikke gått opp en dritt i muskelmasse egentlig hvis jeg skal høre på den, forstår det lite :S

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Sjulven, building up
« #34 : 05. januar 2007, 12:58 »
fant det ut nå tror jeg Tongue trodde det var endel forskjell ettersom jeg hadde gått opp så mye i styrke, men når jeg ser på målingene fra vekten er det visst ikke noe spes forandring Embarrassed

EDIT: dårlig bilde, jeg vet Tongue men skal få tatt noen bra noen før sommeren etter deff tenker jeg, så man kan se hvordan formen ligger ann

Utlogget dBase

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Sjulven, building up
« #35 : 05. januar 2007, 15:48 »
Ser ut som om du har en bra fremgang vektmessig. Hvordan ser kostholdet ditt ut? Bred rygg også forresten, minnet litt om David Höök sin.

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Sjulven, building up
« #36 : 05. januar 2007, 18:35 »
hehe, ryggen er vel litt annerledes nå enn på tidligere bildet, er breiere med mer definisjon av småmuskler mellom skulderbladene osv, og bredere over midja og, så godt mulig den ikke ser noe spes større ut, men syns nå den har blitt litt bedre hvertfall Tongue

kothold til vanlig:

frokost: shake umiddelbart ved våkning
frokost 2: 150g kyllingfilet 50g ris
måltid 3: 150g kyllingfilet 50g ris
måltid 4 som regel etter trening: shake med karbo+prot/cottage cheese med litt jordbærsyltetøy
måltid 5: 150g kyllingfilet 50g ris
måltid 6: 150g kyllingfilet 25g ris
måltid 7: shake før leggetid

sånn ca slik, blir litt mellomjuks med havregryn, banan her og der, litt frukt iløpet av dagen må man jo ha, et par slurker biola osv, har veldig lite variert kost pga dårlig med penger for tiden, så veldig mye ris og kylling for å få i meg det viktigste, også bare prøver jeg og gomle i meg litt ved siden for å variere litt. i dag skal jeg ha meg burger Cheesy

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Sjulven, building up
« #37 : 04. august 2008, 13:20 »
bitteliten update på formen Smiley vekten ligger på rundt 87-88kg på morgenen for tiden, er ren og pen og sliter med å holde kosten i orden nå på sommeren Tongue prioritering til neste år blir nok mer masse, og få ned fett% enda litt mer så jeg får frem de to siste rutene på magen, kjipern å fly rundt med 4pack, hehe Tongue

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Sjulven, building up
« #38 : 04. august 2008, 14:42 »
Faen du har bygd deg opp som faen uten å forandre fettprosenten så vilt da! Sykt bra! Hvor lenge er det siden de første bildene til dette bildet?

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Sjulven, building up
« #39 : 06. august 2008, 03:21 »
Faen du har bygd deg opp som faen uten å forandre fettprosenten så vilt da! Sykt bra! Hvor lenge er det siden de første bildene til dette bildet?

fett% har gått litt opp og ned, skal ikke nekte på det, hehe Tongue men holder den rimelig jevn nå da =) takker for tilbakemeldingen =) de første bildene ble tatt for litt over 3år siden Tongue

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Sjulven, building up
« #40 : 28. november 2013, 14:20 »
bla

Gå til:  

5 mettende mellommåltider

Kosthold28.04.2021192

Sunn og kjapp mat på farten.

Kardio eller styrketrening først?

Trening27.04.2021353

Hva bør du trene først for optimal effekt?
Se hvilke matvarer som du får bedre resultat av.
Bygg mer muskler og bli sterkere i vanlig benkpress med gulvpress.

Et varmt bad forbrenner fett

Trening03.03.2021397

Se her hvor mye du kan forbrenne ved å ligge å kose deg i badekaret eller jacuzzien.