Skrevet av Emne: Norske jenter doper seg for å få finere kropp  (Lest 10190 ganger)

Utlogget Number1

• Treningsforum Crew
  • Administrator
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!

Les forumreglene her

Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Falk

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

• "Don't be such economic girlie-men." sitat Arnold
Vi lever faen meg i en gal verden....

Utlogget Lasse Christoffersen

• V.I.P
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

Helt ekstremt!!
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Bamse Bjørn

• Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

Nei, dette er for jævlig! (unnskyld språket)
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley

Utlogget Ksvensen

• .: Eliteutøver :.
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

Ja det blir ett økende problem, syntes det er teit at folk som ikke har noen hensikt med det egentlig bruker det, om noen skjønner hva jeg mener. Jeg mener det er greit om noen velger å bygge kropp for å satse seriøst innen det de driver med, men å bruke det for liksom bare å bruke det er sånn passe teit da. Men jenter gjør alt for en bedre kropp, de legger inn silikon og tar fettsuging. Idioti at folk som ikke engang trener skal bruke det, 70% av all ungdom er jo bare slappe og gidder ikke gjøre mye mer enn ¨å henge ute og spise pizzaslice'er fra 711, drikke cola og party i helgene.

Men man skal også huske at journalister har en tendens til å blåse ting opp 100ganger værre enn det egentlig er

Kenneth Svensen

Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget SilverFox

• Elite medlem
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

Litt spenstige bivirkninger de har ført på der, men det er klart at om ei jente kjører i seg samme dosene som en middels dopet mann så har hun seff et problem......... Tror forøvrig dette er noe overdrevet, og at det i hovedsak dreier seg om noen få jenter som trener mye i tillegg. Jeg velger å tro at det er en effekt av at dopingtelefonen er blitt mer kjent.

Tilgjengeligheten på aktuelle jentedop er vel også mye dårligere enn på guttedop. Ja ja jeg ser at det nevnte winstrol selges over en lav sko på nettbutikkene, men like fullt

Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Bamse Bjørn

• Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

Litt spenstige bivirkninger de har ført på der, men det er klart at om ei jente kjører i seg samme dosene som en middels dopet mann så har hun seff et problem......... Tror forøvrig dette er noe overdrevet. Jeg velger å tro at det er en effekt av at dopingtelefonen er blitt mer kjent.

Tilgjengeligheten på aktuelle jentedop er vel også mye dårligere enn på guttedop. Ja ja jeg ser at det nevnte winstrol selges over en lav sko på nettbutikkene, men like fullt
Problemet er vel at flesteparten ikkje har peiling og får råd fra gutter. Så da bruker dei jo gjerne guttedoser også.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley

Utlogget Jubalong Hoppstokk

• Superavhengig
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

ja, jeg tar alltid det som står i avisene med ei klype salt. Alikevel er dette ille.
sjokk og vantro

Utlogget Marianne

• Skravlekopp
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

tenk at til og med så unge jenter holder på med dette!! De aner ikke hva de utsetter kroppen sin for!!

ting tar tid!!
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget SilverFox

• Elite medlem
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

Problemet er vel at flesteparten ikkje har peiling og får råd fra gutter. Så da bruker dei jo gjerne guttedoser også.

Jeg har kjennskap til ei jente som har brukt guttedoser, og jeg tror nok at de fleste slutter ganske kjappt når de bivirkningene begynner å komme - og det gjør det fort på jenter om de kjører i seg for mye ........
Men som du antyder har nok de verste bivirkningene oppstått på jenter som har mottatt råd fra kjæresten eller no, og kjørt i seg mengder som for ei jente er helt ville.

Doping er et sjansespill for gutter også, men for jenter er det langt verre å forutsi effektene/bivirkningene så det er om ikke annet viktig å sette fokus på det. Selv om jeg nok synes den fremstillingen som var i avisen var noe vel tabloid.

Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Ksvensen

• .: Eliteutøver :.
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

SV: Norske jenter doper seg for å få finere kropp
« #10 : 03. mai 2005, 11:29 »

Jenter får ekstrem stor effekt av ekstreme små doser for å si det sånn, og det er bare masse uvitenhet. Folk tror aas er aas også kjører de det i seg, det er helt dustete syntes jeg. Og det er mange gutter også som ikke har snev av peiling på noen ting. Men sånn er det med alt egentlig, ikke bare steroider idag er problemer, de bruker alt mulig rart, avføringspiller, og alt mulig annet for å ruse seg i tillegg.

Jeg har kjennskap til ei jente som har brukt guttedoser, og jeg tror nok at de fleste slutter ganske kjappt når de bivirkningene begynner å komme - og det gjør det fort på jenter om de kjører i seg for mye ........
Men som du antyder har nok de verste bivirkningene oppstått på jenter som har mottatt råd fra kjæresten eller no, og kjørt i seg mengder som for ei jente er helt ville.

Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget Leifbjørn

• Skravlekopp
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

• Jau
« #11 : 03. mai 2005, 11:35 »
"Amerikanske forskere hevder at sju prosent av skolejentene mellom 9 og 14 år og fem prosent av high school-jenter over 14 år har prøvd anabole steroider." Det tror jeg ikke på.

Utlogget A.Berge

• Leieboer
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

• Hverdagstrening
« #12 : 03. mai 2005, 11:41 »
om dem er 9 år gammel å har prøvd det veit jeg ikke helt hvor sansynlig det høres ut, når man er 9 år har man jo mere nok med å leike med barbie jo..

Utlogget Jubalong Hoppstokk

• Superavhengig
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

« #13 : 03. mai 2005, 12:58 »
"Amerikanske forskere hevder at sju prosent av skolejentene mellom 9 og 14 år og fem prosent av high school-jenter over 14 år har prøvd anabole steroider." Det tror jeg ikke på.
Det syns jeg og høres overdrevet mye ut.
sjokk og vantro

Utlogget survey

• Erfaren bruker
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!