Skrevet av Emne: Andreas trener bicepscurl!  (Lest 91350 ganger)

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Andreas prøver sheiko!
« #465 : 24. januar 2008, 16:55 »
Skal visst være med på en kostholdsundersøkelse nå, så blir sikkert litt dårlig mtp trening og sånn (får bare spise det de vil jeg skal spise og drikke i to femdagersperioder). Gratis mat da! Og flytende er det óg, så tar kort tid Smiley Smiley
Tror det blir en ganske velfordelt prot/karb/fett-mengde, men kan jo ikke styre når jeg spiser hva, og tviler på at jeg kan bruke tilskudd som kreatin, zma, koffein ol som hadde vært greit i en maksløft-periode.

Utlogget Vicci

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 443

Sv: Andreas prøver sheiko!
« #466 : 24. januar 2008, 17:24 »
Jeg ble nesten litt nervøs for deg, trodde du hadde slutta å trene biggrin

Så spennende da, men det er jo bare å trene, og se om det gir noe utslag på treningen Smiley Positivt/negativt, uansett er det en erfaring. Åssen undersøkelse er dette??


Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Andreas prøver sheiko!
« #467 : 24. januar 2008, 17:39 »
https://innsida.ntnu.no/getfile.php/vedlegg/4798949fa448c3.78593756/Kosthold.pdf
Gratis mat og full helsesjekk Smiley Smiley

Har vært på fylla en uke nå, hence the lack of logging Tongue Fylla og snowboard. Gøy!

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Andreas prøver sheiko!
« #468 : 24. januar 2008, 18:55 »
En uke med pure fun er bare gull! Kjører du mye brett? Lot lillesøstra di kjøre knebøysettene sine imellom mine idag=)
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget EvidenCe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 612

Sv: Andreas prøver sheiko!
« #469 : 24. januar 2008, 20:49 »
Snowboard inn my heart <3 Snowboard er ,som sagt, GØY!

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Andreas prøver sheiko!
« #470 : 24. januar 2008, 21:53 »
Kjørte hver dag hele vinteren et år eller to i 16-årsalderen, men kjørte bare én gang i fjor og kommer neppe til å kjøre stort mer i år (brakk brettet Sad Sad ), men er okei. Litt på flipsa og sånn, men er ganske dårlig i å spinne pent og planen min om å lære rodeo (switch 3 that is) i løpet av uken gikk ikke så bra Tongue
Dere a? Flinke?

Bra at min søster får tatt knebøyen sin. Var de dype? Cheesy

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Andreas prøver sheiko!
« #471 : 24. januar 2008, 22:06 »
Jeg kom meg opp til et visst nivå på brettet. Satt 360 rimelig greit, men det er over 3 år siden jeg har kjørt nå, så dunno.  Tenkte jeg fikk prøve å dra meg til Arjeplog i løpet av vinteren og se hvordan det går;) Kjipt at brettet knakk:S Måtte du leie resten av ferien da, eller?

Ja, faen. Dypere enn 70% av friskhuset kan du trygt si;) Ikke helt a2g-style, men temmelig fin dybde allikevel. Kjørte faen meg mark og strakmark også hun, med temmelig flawless teknikk.

(nå må jeg fleske meg av forumet og quitte www.oddpawn.com . Karakterene går til helvete:D)
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Vicci

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 443

Sv: Andreas prøver sheiko!
« #472 : 24. januar 2008, 23:16 »
Selassie: kan ikke du hjelpe meg da, å lære ALLE på frisk å ta skikkelige bøy, ikke bare sånne lette "kneknekk"?      (Nå skal det jo også sier at ikke ALLE kan gå ned i gulvet med rumpa, men mange er kanskje ikke klar over hensikten med å kjøre dype bøy)


Men over til noe langt mere viktigere i dag:


GRATULERER MED DAGEN ANDREAS

 

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Andreas prøver sheiko!
« #473 : 25. januar 2008, 19:45 »
Ødela brettet fullstendig på forsøk på 540 da jeg skjærte kanten, flakset 360 og landet en del bakpå Tongue Var ganske greit med brist i det etter småkorte frontflips da, så kom ikke som et sjokk Tongue Skjedde heldigvis sent i ferien, så eneste jeg gikk glipp av var på bursdagen, og da var jeg så sykt klein at jeg ikke ville i bakken uans .p

Bra at hun kjører dypt!


Og til Vicci:
Lars kunne ikke det, men lærte seg det! Det er mulig! Cheesy

Og mange takk for gratulasjon Smiley)

Utlogget Vicci

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 443

Sv: Andreas prøver sheiko!
« #474 : 25. januar 2008, 19:51 »
Så sant, så sant!

Men han har slitt lenge for å få det til, og gjort en kjempejobb:) All ære til han for det  Bow

Ha ei fin helg!

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Andreas prøver sheiko!
« #475 : 25. januar 2008, 19:52 »
Og helsesjekken gav meg bare noen få svar i dag (han gikk veldig raskt gjennom, så husker ikke så mye, men skal få kopier ^^):

Vekt:
81kg

Høyde:
173.5 (krympet!)

Fettprosent:
11.5

Midjefett:
Laveste målbarhet! (Var tolv steg på lav, jeg fikk laveste av de tolv. Saklig når jeg såvidt har abs?)

Vannholdighet:
Nesten maks av normal etter en uke med fylla. Saklig?

Metabolisme som en tolvåring. Hva betyr det? Hørtes fett ut uansett.

Muskelmasse:
Dunno, men var standard/muscular.

Husker ikke kg muskler her og der (bortsett fra 4.noe i arma), eller beinbygning ol, men skal komme med update.

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Andreas prøver sheiko!
« #476 : 25. januar 2008, 21:13 »
Har du bursdag? Gratulerer!
Flaks at det ikke ødela hele ferien på den måten da! Men jeg undres på hvordan du egentlig klarer å opprettholde både kanonfyll og brettkjøring? Er ikke det ganske jalla å stå på brett i gårsdagens rus? Metabolisme som en tolvåring? Haha, nice! Kjenner ett par sånne, men de trener ikke;P Aldri sett så tynnje guttunger som fråtser i like store mengder.

Men litt mer "OT": Hvordan fungerer sheiko? Skal du teste maks snart? Lurer på om jeg skal teste 5x5, Dietmar eller noe annet for mer styrkeøkning. Har du erfaring med noen av de?

Vicci: Vettuhva, fy faen. Det gidder jeg ikke. Det er sånn over halvparten av alle som trener bøy (der ferreste gjør det at all da). Motivasjonen for det svikta totalt når jeg så en av friskhusets egne instruktører i går trene først 120x en hel del reps i benk, og så videre til bøy hvor han såvidt klarte 100x 5. Dybden kan vel forklares som en krysning mellom en giktbrøten 80-åring og en Prior-kylling med hele livet tilbrakt i bur som prøver bøy for første gang.
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Andreas prøver sheiko!
« #477 : 25. januar 2008, 21:31 »
Thx!
Presterer alltid i dagen derpå, er ikke noe stress Cheesy
Startet gjerne dagen med en GT eller kaffe og baileys også for sikkerhetsskyld. Har ikke som vane å reppe, men når en dag på snowboard står på spill er går det lett!

Vet ikke om det er bra å ha metabolisme som en 12-åring en gang, så får vel gjøre litt research når jeg har fått all info Smiley Skal ha fire fulle helsesjekker!

5x5 er jo mer byggerettet (power building) enn styrkerettet, men er et kjempeprogram. Kjørte en bill starr intermediate-vri sist. Vet ikke når det blir makstesting, skal trene igjen i morgen, så må finne ut når jeg skal trene hva osv. En mulighet er å la det gå tre uker til maks-uken, så får jeg testet makser i en "vanlig" spiseuke med koffein, kreatin, zma og alt annet som jeg leker at hjelper meg mye på en maksdag Tongue

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Andreas prøver sheiko!
« #478 : 25. januar 2008, 21:40 »
Hehe, heldige du:p Prøvde meg på noen sett mark 3. juledag. Det gikk dårlig. Så tenkte jeg at jeg fikk løpe intervaller for å prøve å få litt driv tilbake i kroppen igjen... Det gikk enda verre...:p Nesten oppkast på frisk-dassen er lættis. Reperasjons-birr/alko generelt er første tegn på alkoholisme!;P

Vel, tipper du hadde kjørt en deff lett med andre ord;) Men vektøkning er kanskje hakket verre for deg.

5x5 blir vel en salig blanding egentlig? Mye fokus på både styrke og muskelmasse? Jeg er litt ute etter begge deler tbh, så det er kanskje tingen. Skal sjekke ut om jeg finner noe lignende av det du nevner, og om det frister så kjører jeg på;) Benken min er blandt annet så flau at jeg vil opp mye der. Spesielt med tanke på at jeg kanskje ser litt større ut en styrken tilsier (kaller ikke meg selv brute heller akkurat, men tipper du fatter poenget. Styrken til Cutler tilsier -100kg kroppsmasse, og det er mindre laize enn noe annet;)

Tipper jeg ville venta 3 uker ja. Sikkert jævlig kjipt å vente så lenge, men du får la det stå til, rett og slett;D
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Vicci

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 443

Sv: Andreas prøver sheiko!
« #479 : 25. januar 2008, 22:20 »

Vicci: Vettuhva, fy faen. Det gidder jeg ikke. Det er sånn over halvparten av alle som trener bøy (der ferreste gjør det at all da). Motivasjonen for det svikta totalt når jeg så en av friskhusets egne instruktører i går trene først 120x en hel del reps i benk, og så videre til bøy hvor han såvidt klarte 100x 5. Dybden kan vel forklares som en krysning mellom en giktbrøten 80-åring og en Prior-kylling med hele livet tilbrakt i bur som prøver bøy for første gang.

Jasså? Hvem da?Cheesy Kanskje han trente lett bøy da.. ? Var ikke meg iaf:D 

Jeg har forresten god erfaring med dietmar, og kan på det tryggeste og varmeste anbefale det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!