Skrevet av Emne: Markert eller stor, hva er vakrest?  (Lest 18490 ganger)

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: Markert eller stor, hva er vakrest?
« #75 : 16. mai 2005, 22:18 »
Jeg må få understreke at innerst inne mener jeg at det å være ekte mann er mer en state of mind enn masse muskler, det viktigste er jo selvfølgelig det. Men man man kan ikke bestemme hva man fysisk tiltrekkes av. Jeg er litt enig med den teorien at veldig veltrente gutter vil ha ditto jenter og vica versa, slik som ble nevnt her tidligere, det kan sikkert ha noe med at man kan "se" at livstilen passer inn i sin egen, noe jeg tror er viktig for et forhold.

Når jeg var yngre likte jeg litt mer slanke, men definerte gutter, men nå er det store gutter med normal fettprosent som tiltaler, litt grovhet på en måte.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: Markert eller stor, hva er vakrest?
« #76 : 16. mai 2005, 22:19 »
Sier som de andre her... stor & markert. Alt for mange er så hysterisk redd for å miste magerutene (for en periode) at de aldri spiser nok til å noensinne bli større enn mannen i gata. Er du en av disse kan du først som siste innse at du vil gå igjennom livet som *grøss & gru* liten.... men man kan sikkert lære seg å leve med det også.  Huh

Har sagt det før og sier det igjen... Du er ikke stor når du veier 70-80kg bare fordi du har en 6 pack... Du kan kanskje gi illusjonen av litt str. under de rette forholdene, men møter man deg på gata er du fortsatt en helt "normal type" som ingen vil mistenke for å ha rørt en vekt.
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget MartialArtist

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 279
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 279

SV: Markert eller stor, hva er vakrest?
« #77 : 16. mai 2005, 22:25 »
det er jo ikke snakk om å slutte å trene eller noe sånn... ingen som har sagt at det har sin hensikt å fjerne muskler... men hvorfor drasse på flere kilo fett liksom? det har jo bare ulemper... i idrett, og for utseende...

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: Markert eller stor, hva er vakrest?
« #78 : 16. mai 2005, 22:31 »
det er jo ikke snakk om å slutte å trene eller noe sånn... ingen som har sagt at det har sin hensikt å fjerne muskler... men hvorfor drasse på flere kilo fett liksom? det har jo bare ulemper... i idrett, og for utseende...

Poenget er at de fleste har for lite muskler til å fly rundt på en diett som passer best for en kroppsbygger i konkuranseform. Å bygge muskler uten å tillate seg litt ekstra polstring (ikke noe vill "eat all you can" bulk) krever så mye at de færreste som ikke går 110% opp i denne livstilen ikke vil greie det, eller dropper ut etter en kort periode.
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Markert eller stor, hva er vakrest?
« #79 : 17. mai 2005, 00:08 »
Har nå lest tråden, og kommer med MITT svar:

Jeg foretrekker en kvinne, som ikke klynker over den minste belastning. En som ikke knekker når man smeller ho i bakken for å lekesloss, eller prøve ut nye grappling-grep eller bryteteknikker.
Dama skal ikke være tynnfeit, men heller ikke se ut som Betty Pariso hele året.
Offseason fitness-dame-aktig- med litt størrelse...
Ser klare tendenser til at folk velger partner/make hvor høyde korresponderer litt, og det har jo sine praktiske fordeler...
Hvor STOR dama er, er vel ikke det viktigste når det kommer til hva jeg liker å SE, men det skal se sunt ut, gjerne muskuløst, sterk, spenstig og snerten... Pokker så vanskelig det var å forklare da!!

Gi meg Britney Spears, Pink, Frk Knowles og hele TLC og Spice Girls, og jeg hadde smekka dem RETT på nytt kosthold og treningsleir i et halvår!! MIERDA!

 Grin

Eller var det markerte eller store MANNFOLK denne tråden gjaldt??

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Markert eller stor, hva er vakrest?
« #80 : 17. mai 2005, 10:26 »


Ja! Eller kanskje ikke så mye,poenget er at det bør være vanskelig for meg og omslutte armene med begge hendene, jeg skal såvidt klare å slå armene rundt han med begge armene, jeg skal bli bært som om jeg veier ca 10kg, det skal være muligheter for å bli tatt oppetter veggen( sorry hvis jeg tar av litt her nå....)

Men selvfølgelig det å være mann har mest med personlighet å gjøre, en trygghet og utstråling, gjerne litt etterteksomhet og lure smil....sukk.

Og han skal ikke være redd og føle seg truet at jeg er sterk dame som brøler når jeg løfter jern..

100% helt enig med deg..!

Wink


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Markert eller stor, hva er vakrest?
« #81 : 17. mai 2005, 12:53 »
Mange bra innlegg her etterhvert!

Har innsett en ting etterhvert som jeg har trent, og etterhvert som jeg blir mer og mer fornøyd med min egen kropp; jeg har blitt en grusom kroppsrasist! Jeg presterer faktisk å få litt frysninger når jeg ser totalt utrente mennesker, jeg grøsser når jeg ser den type menn jeg tidligere hadde sansen for (tynne, "senesterke"....)... Jeg ler når jeg leser om såkalte veltrente kvinner som du ikke er i stand til å se en eneste markert muskel på... Jeg er ganske enkelt en kroppsrasist... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: Markert eller stor, hva er vakrest?
« #82 : 17. mai 2005, 15:05 »
Mange bra innlegg her etterhvert!

Har innsett en ting etterhvert som jeg har trent, og etterhvert som jeg blir mer og mer fornøyd med min egen kropp; jeg har blitt en grusom kroppsrasist! Jeg presterer faktisk å få litt frysninger når jeg ser totalt utrente mennesker, jeg grøsser når jeg ser den type menn jeg tidligere hadde sansen for (tynne, "senesterke"....)... Jeg ler når jeg leser om såkalte veltrente kvinner som du ikke er i stand til å se en eneste markert muskel på... Jeg er ganske enkelt en kroppsrasist... Wink

Etter å lest mine egne innlegg slår det meg at jeg er en liten muskelfascist selv. Grin Uansett... godt det fortsatt finnes kvinner som deg, Isolde og mange flere som liker at menn ser ut som Menn. Skulle fått en stor klem alle sammen.  2thumbsup
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Markert eller stor, hva er vakrest?
« #83 : 17. mai 2005, 15:09 »

Uansett... godt det fortsatt finnes kvinner som deg, Isolde og mange flere som liker at menn ser ut som Menn. Skulle fått en stor klem alle sammen.  2thumbsup

Vi bør vel snart starte ei forening ... "Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!" Jeg tror vi er en art som er i ferd med å bli utryddet ...  Undecided
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: Markert eller stor, hva er vakrest?
« #84 : 17. mai 2005, 15:20 »


Vi bør vel snart starte ei forening ... "Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!" Jeg tror vi er en art som er i ferd med å bli utryddet ... Undecided

Dere burde i hvertfall verdsettes høyt av de som er så heldig å ha kapret et slikt eksemplar. Smiley
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget JoeWeider

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

SV: Markert eller stor, hva er vakrest?
« #85 : 17. mai 2005, 15:24 »


Dere burde i hvertfall verdsettes høyt av de som er så heldig å ha kapret et slikt eksemplar. Smiley

Det tror jeg han gjør Wink Veldig mye Grin
Får nåru seter åp håre så blir jæ åpsat! Å nåru slår ut håre blir jæ slåt ut!!

Utlogget DanielP

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 994
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 994

  • Skal nok bli stor, bare vent og se ;)
SV: Markert eller stor, hva er vakrest?
« #86 : 17. mai 2005, 21:57 »
Hvor finner man kvinner som dere???  :Smiley

Vil ha en dame som har deres syn på trening, kosthold og kropp(Livsstil)..

Bigger IS better Cheesy
http://www.danielp.no. -- blogg om mitt comeback til scenen

http://www.proteinfabrikken.no/- For de beste kosttilskudd.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Markert eller stor, hva er vakrest?
« #87 : 17. mai 2005, 22:07 »
Size DOES matter!!  Grin
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Markert eller stor, hva er vakrest?
« #88 : 20. mai 2005, 15:15 »


Vi bør vel snart starte ei forening ... "Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!" Jeg tror vi er en art som er i ferd med å bli utryddet ... Undecided

Jeg merker ihvertfall at jeg stadig oftere ser mennesker av typen "ubestemmelig kjønn". Skremmende utvikling. 

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: Markert eller stor, hva er vakrest?
« #89 : 20. mai 2005, 15:21 »


Jeg merker ihvertfall at jeg stadig oftere ser mennesker av typen "ubestemmelig kjønn". Skremmende utvikling.

på den måten av man møtes på midten eller at mannen glir over banen(metrofili?)
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!