Skrevet av Emne: her er da meg.  (Lest 12981 ganger)

Utlogget tunaboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 122

  • Shit just happend
SV: her er da meg.
« #60 : 20. mai 2005, 02:39 »
* Ta 1ss tran om morgenen og 1ss olivenolje til kvelds (fett er viktig!)

Tranen min tar jeg hver dag, men den olivenoljen var ny.. Vanlig matolje da eller? Tongue
Hva er det med den som er så viktig da egentlig?
metrofili er en tvilsom greie..

yngve

  • Gjest
SV: her er da meg.
« #61 : 20. mai 2005, 07:29 »


Tranen min tar jeg hver dag, men den olivenoljen var ny.. Vanlig matolje da eller? Tongue
Hva er det med den som er så viktig da egentlig?

Essensielle fettsyrer. Olivenoljen kan erstattes med linfrøolje, tran osv

Utlogget sterno87

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

SV: her er da meg.
« #62 : 20. mai 2005, 17:42 »
å
og hvorfori allverden sluttet du etter 2 måneder?
fikk mye kviser av det og dessuten og få så mye av det farlige fettet er jo ikke akuratt sunt heller da!

Utlogget sterno87

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

SV: her er da meg.
« #63 : 20. mai 2005, 17:44 »

Det er ikke jeg som har trent i 5.5 år uten noe fremgang! Hvis jeg hadde vært deg ville jeg holdt kjeft og hørt på de som har hatt fremgang.

ja jeg hører på folk som har peiling. har litt peiling selv så jeg ser vist svarene jeg får er helt på jordet. men har fått mange bra tips til nå.

Utlogget sterno87

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

SV: her er da meg.
« #64 : 20. mai 2005, 17:46 »
kan jeg få litt mer synspungter på hvordan kroppen min ser ut?

yngve

  • Gjest
SV: her er da meg.
« #65 : 20. mai 2005, 17:54 »


hører at ikke du har så mye peil. men jeg drakk jo 3,5 liter med H-MELK i 2 måneder da! + 30 gram med solsikkeolje.

Beklager at jeg må si det, men:
For meg virker det som om det er DU som ikke har peiling. Bare fordi du har drukket 3,5 liter H-melk og 30g solsikkeolje betyr ikke det at du har hatt et godt kosthold for å gå opp i vekt.

Problemet ditt ligger dypere enn i kosten eller hvordan du trener. Du har et attitude-problem! Du tror at du kan ALT bare fordi du har trent i 5,5 år. Feil, feil, feil, feil og atter feil.

Det ser ut som om det vi sier til deg går inn ene øret og ut det andre, men du vet vel selvfølgelig hva som er optimalt etter 2,5 år uten fremgang...  what

Sitat
kan jeg få litt mer synspungter på hvordan kroppen min ser ut?

Ærlig? Ok, det ser ut som du har trent i 2-3 måneder.
Om du faktisk hører litt på oss, kan du enkelt forbedre dette.

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: her er da meg.
« #66 : 20. mai 2005, 18:13 »
mulig jeg er blind men ser ikke no sted det står at du spiser kjøtt ? er du veggis?  aldri prøvd å leve av havregryn så vet ikke om det hadde funka for meg men å spise kjøtt funker ivertfal..
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget sterno87

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

SV: her er da meg.
« #67 : 21. mai 2005, 13:09 »


Beklager at jeg må si det, men:
For meg virker det som om det er DU som ikke har peiling. Bare fordi du har drukket 3,5 liter H-melk og 30g solsikkeolje betyr ikke det at du har hatt et godt kosthold for å gå opp i vekt.

Problemet ditt ligger dypere enn i kosten eller hvordan du trener. Du har et attitude-problem! Du tror at du kan ALT bare fordi du har trent i 5,5 år. Feil, feil, feil, feil og atter feil.

Det ser ut som om det vi sier til deg går inn ene øret og ut det andre, men du vet vel selvfølgelig hva som er optimalt etter 2,5 år uten fremgang... what



Ærlig? Ok, det ser ut som du har trent i 2-3 måneder.
Om du faktisk hører litt på oss, kan du enkelt forbedre dette.

ikke det dere sier men kansje det DU sier.  hadde ikke tengt og starte krangel her heller da. så ifra nå vil jeg har fred. jeg vil heller ha synspungter på hvilken muskelgrupper som ser bedre ut enn andre.

takk for alle gode tips om kosthold jeg har fått!

Utlogget sterno87

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

SV: her er da meg.
« #68 : 21. mai 2005, 13:11 »
mulig jeg er blind men ser ikke no sted det står at du spiser kjøtt ? er du veggis? aldri prøvd å leve av havregryn så vet ikke om det hadde funka for meg men å spise kjøtt funker ivertfal..

det var da jeg bodde med foreldrene mine. de hadde ikke rå til og fore meg med kjøtt hele tiden heller. så derfor brukte jeg mine penger på gainere,protein pulver og kreatin. og middagen kan jo inneholde kjøttt også.

yngve

  • Gjest
SV: her er da meg.
« #69 : 21. mai 2005, 14:02 »
Var ikke et forsøk på å krangle.

Nå vet jeg ikke om du mente at mine tips var dårlige, men en ting vet jeg; Du har et godt utgangspunkt, ingen tvil om det. Om du bare hører litt på tips og tørker av deg jeg-vet-best-holdningen, får du nok fremgang.

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: her er da meg.
« #70 : 21. mai 2005, 14:17 »
MAT, masser av det.. Det er din eneste redning Wink

Utlogget sterno87

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

SV: her er da meg.
« #71 : 21. mai 2005, 15:36 »
Var ikke et forsøk på å krangle.

Nå vet jeg ikke om du mente at mine tips var dårlige, men en ting vet jeg; Du har et godt utgangspunkt, ingen tvil om det. Om du bare hører litt på tips og tørker av deg jeg-vet-best-holdningen, får du nok fremgang.

kan jeg få litt mer synspungter på hvordan kroppen min ser ut. det var det jeg ville vet du. Vist du ser litt tidliger i temaet ser du at jeg overhodet ikke har noe holdning som sier at jeg -vet -best.

Utlogget sterno87

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

SV: her er da meg.
« #72 : 21. mai 2005, 15:39 »
Hehe, blir bare mas om mat mat mat dette her Tongue
men du kan jo heller prøve med en 3-4 splitt for å vere sikker på at kroppen sluker maten du putter i deg og litt endring i korstholdet (variere hvor du henter næringen fra) ? ikke vet jeg..

Og den skaden i skulderen.. Overbelastnings skade eller noe medisinsk som ligger bak?
Det ene er jo greit mens det andre svarer jo for seg selv.

Uannsett hvordan fremmgangen er eller ikke så er jo det bare å fortsette å prøve!
du har jo kun tapt når du gir opp..
Hehe, også må ikke du få noen mindrehetsverdi komplekser pga folk hakker på vekta di.. ser helt normal ut og er fortsatt ung og sprek! Wink


Jeg har langt ifra gitt opp. mittt mål er og bli så stor som sylvester stalone var i rambo filmene. skaden min har jeg fått fordi jeg begynte for tidlig med trening tror jeg.

yngve

  • Gjest
SV: her er da meg.
« #73 : 21. mai 2005, 15:41 »
Fikk inntrykk av det pga denne kommentaren: "hører at ikke du har så mye peil." - Slikt sier du bare ikke til en som kommer med et godt tips. Om du ikke har en slik holdning, er det fint, men tenk deg om før du sier slikt.

Du har for øvrig fått mine synspunkter ang. bildene.

Utlogget sterno87

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

SV: her er da meg.
« #74 : 21. mai 2005, 19:25 »
Fikk inntrykk av det pga denne kommentaren: "hører at ikke du har så mye peil." - Slikt sier du bare ikke til en som kommer med et godt tips. Om du ikke har en slik holdning, er det fint, men tenk deg om før du sier slikt.

Du har for øvrig fått mine synspunkter ang. bildene.

ok det er greit. men når du sier at jeg skal BARE  stappe i meg fett hørtes det ut som det var en litt enkel uprofosjonell løsning. men du har nokk peiling så vi slutter med den diskusjonen vist det er greit for deg da?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!