Skrevet av Emne: Hva funker!?  (Lest 991 ganger)

Utlogget Molde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 212
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 212

Hva funker!?
« : 11. juni 2005, 12:37 »
Jeg har nå lagt opp treninga pga skade og kommer da ikke til å trene før august, men lurer da på om dere vet om et "superkosttillskud" slik at jeg veldig fort kommer opp på det nivået som jeg var på....  Noen som vet om noen gode kosttillskudd....?
Holder på, holder på. Bare vent!

Utlogget Molde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 212
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 212

SV: Hva funker!?
« #1 : 11. juni 2005, 12:40 »
Trenger lissom et hopp, slik at ikke alt for mye av treningen min tidliger forsvinner...
Holder på, holder på. Bare vent!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hva funker!?
« #2 : 11. juni 2005, 12:47 »
Jeg har nå lagt opp treninga pga skade og kommer da ikke til å trene før august, men lurer da på om dere vet om et "superkosttillskud" slik at jeg veldig fort kommer opp på det nivået som jeg var på.... Noen som vet om noen gode kosttillskudd....?

Beklager men Grin

Tror nok ikke det fins noe sånt som er lovlig å kjøpe... Men du kan prøve å ha et fast og godt kosthold uten at du trener! Så forfaller kroppen ikke så mye, lag en kostholdsplan som du ville gjort det på en bulk eller deff så ordner det seg nok.

Du vil forresten bygge deg raskt opp igjen, så ikke vær redd for det.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Molde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 212
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 212

SV: Hva funker!?
« #3 : 11. juni 2005, 12:49 »
Artig? Jeg mener jo ikkje AS så hva som var så artig forstår jeg ikke...
Holder på, holder på. Bare vent!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hva funker!?
« #4 : 11. juni 2005, 12:51 »
Artig? Jeg mener jo ikkje AS så hva som var så artig forstår jeg ikke...

Hehe, vet at du ikke gjorde det, men AAS var det første jeg tenkte på når jeg leste det der






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: Hva funker!?
« #5 : 11. juni 2005, 12:52 »
Vet ikke om noe superkosttilskudd, men ville heller satset på å finne alternativer til treningen din mens du er skadet. Nå vet ikke jeg noe om hva slags skade du sliter med, men det er sikkert noen aktiviteter du kan drive med likevel ?

Dessuten tror jeg ikke det finnes noe supekosttilskudd som kan gi deg noe superhjelp.

Er man innaktiv en stund så vil noe av muskelmassen forsvinne, men dess bedre grunnlag du har fra før dess raskere vil du komme tilbake til din gamle treningsform ( gamle altså før skaden) - for kroppen og muskelcellene " husker" i hvilken form de var før og vil derfor ta i på en slik måte at du får jobbet deg raskt opp igjen. Hvis du i tilleg forbereder deg mentalt foran hver treningsøkt at nå skal du ta skikkelig i og jobbe jobbe så vil nervesystemet aktivisere flere motoriske enheter ( nervefiber med tilhørende muskelfibre) enn om du bare halveis henger med mentalt.

Det er også denne aktiviseringen av motoriske enheter når man begynner å trene styrke eller starter igjen etter et opphold som er hovedårsaken til den store fremgangen mange opplever i begynnelsen.

Ellers er vel det " beste" rådet å spise sunnt og spise mat som bygger opp kroppen mens man er syk og som sagt prøve å ikke bli helt innaktiv , men finne andre alternativer.

God bedring og lykke til Cheesy

Utlogget Molde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 212
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 212

SV: Hva funker!?
« #6 : 11. juni 2005, 12:58 »
Vet ikke om noe superkosttilskudd, men ville heller satset på å finne alternativer til treningen din mens du er skadet. Nå vet ikke jeg noe om hva slags skade du sliter med, men det er sikkert noen aktiviteter du kan drive med likevel ?

Dessuten tror jeg ikke det finnes noe supekosttilskudd som kan gi deg noe superhjelp.

Er man innaktiv en stund så vil noe av muskelmassen forsvinne, men dess bedre grunnlag du har fra før dess raskere vil du komme tilbake til din gamle treningsform ( gamle altså før skaden) - for kroppen og muskelcellene " husker" i hvilken form de var før og vil derfor ta i på en slik måte at du får jobbet deg raskt opp igjen. Hvis du i tilleg forbereder deg mentalt foran hver treningsøkt at nå skal du ta skikkelig i og jobbe jobbe så vil nervesystemet aktivisere flere motoriske enheter ( nervefiber med tilhørende muskelfibre) enn om du bare halveis henger med mentalt.

Det er også denne aktiviseringen av motoriske enheter når man begynner å trene styrke eller starter igjen etter et opphold som er hovedårsaken til den store fremgangen mange opplever i begynnelsen.

Ellers er vel det " beste" rådet å spise sunnt og spise mat som bygger opp kroppen mens man er syk og som sagt prøve å ikke bli helt innaktiv , men finne andre alternativer.

God bedring og lykke til Cheesy

Skaden jeg sliter med er at brystsøylen (der ribbeina møtes) er knekt i 3 biter.... så derfor kan jeg ikke trene på 10 uker... kan vel begynne å springe nå men tviler på at det hjelper...
Holder på, holder på. Bare vent!

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: Hva funker!?
« #7 : 11. juni 2005, 14:24 »
ai- nei da høres det verre ut med å være så oldsomt i aktivitet. Hadde tenkt å foreslå svømming, men det funker gjerne ikke så godt da....

Utlogget pskogli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 592
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 592

SV: Hva funker!?
« #8 : 11. juni 2005, 14:32 »
Du trenger ikke noe supertilskudd, kroppen henter seg fort igjen når du begynner å trene. De første 2 ukene er verst, men når du først kommer igang er du tilbake på topp i løpet av få uker.

Men det kan lønne seg å holde seg i aktivitet, ikke sløve helt hen i sofakroken, heller trene litt enn ingenting, tren de øvelsene du kan trene.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Hva funker!?
« #9 : 11. juni 2005, 18:48 »
Hold proteininntaket vedlike, så vil du holde på så mye som mulig. Ti uker uten trening vil nok synes, litt avhengig av hvor mye muskler du har pakket på deg.

Men...

Det vil komme utrolig lett og raskt tilbake igjen Wink
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Hva funker!?
« #10 : 11. juni 2005, 19:33 »
Jeg vet hva det beste kosttilskuddet heter : INGENTING !! For det beste og mest anabole du overhodet kan spiser er nok mat!!.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!