Skrevet av Emne: Hvordan får jeg mindre kroppsfett og samtidig mer muskler  (Lest 13066 ganger)

Utlogget RuneN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 96

Det er masse trans fett syrer i disse peanøttene, om du skal spise nøtter er det best med skal. De er ok!
Ja jeg har gått over til valnøtter, pekannøtter, hasselnøtter, og peanutter med skall. Grunnen var at jeg ble lei av alt saltet som var i de vanlige peanuttene, men nå har jeg enda en grunn til å ikke spise dem da Smiley

Utlogget RuneN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 96

Det er mange som får såkalt "keto-breath" på ketogene dietter.
Tror ikke jeg er i ketose. Ikke noe mål for meg det. En er det kanskje under "The metabolic shift" (de første 7 dagene), men etterpå vil nok carboload 2 ganger i uken sette en stopper for ketose.

Utlogget Flexxo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Det er masse trans fett syrer i disse peanøttene, om du skal spise nøtter er det best med skal. De er ok!

I hvilke peanøtter?

Alle nøtter inneholder mye enumettet fett, og harskner derfor fort. Peanøtter er i tillegg ofte mugne (uten at du merker det så lett). Valnøtter er helt klart kongen over nøtter... bare pass på at de ikke blir stående lenge i romtemperatur.

Utlogget RuneN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 96

Onsdag 20 juli

Kosthold
Frokost 07:30:  2 egg + litt smør
Mellommåltid 09:30: Proteinshake med litt jomfruelig olivenolje
Lunsj 11:15: Cottage Cheese og 50 gr valnøtter
Mellommåltid 13:00: Proteinshake  med litt jomfruelig olivenolje
Mellommåltid 14:30: Cottage Cheese og 50 gr nøtter
Middag 16:10: Stekt hvalbiff (hvitløksmarinert), løk, paprika, sopp. Kokt brokkoli og blomkål (smeltet hvitløkssmør på grønnsakene). Ferdig peppersaus (3 aktive karbo pr 100 gr). Litt tomat og agurk. (nam, nam).

Karboload1 18:00: ca 100 gr frokostblanding i skummet melk
Karboload2 21:00: 5 store nystekte boller

Trening
Tåhev. 3 sett a 10 reps, 100 kg belastning
Lunge, front. 2 sett a 10 reps. 16 kg's manualer.
Innside lår med belastning. 2 sett a 7 reps, 12 kg belastning
Utside lår med belastning. 2 sett a 7 reps, 12 kg belastning
Strake markløft. 2 sett a 4-6 reps, 125 kg belastning. Gjorde ikke øvelsen helt korrekt grunnet uvitenhet. Skal skjerpe meg til neste gang og begrense belastningen litt.
Legghev (forside lår). 2 sett a 7 reps, 35 kg belastning.
Rygg hev - 1 sett a 10 reps. Kroppsbelastning
Motsatt rygghev - 1 sett a 10 reps. Kroppsbelastning
Shrugs - 1 sett a 7 reps, 16 kg's manualer.

Utlogget RuneN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 96

Torsdag 21. juli
Frokost 07:30:  Cottage Cheese og 50 gr valnøtter (5 aktive karbo)
Mellommåltid 10:15: Salat med tacokjøtt og rester fra tacomiddag. (5 aktive karbo)
Mellommåltid 14:00: Proteinshake  med litt jomfruelig olivenolje (0 aktive karbo)
Middag 15:00: Stekt kylling, løk, paprika, sopp. Kokt brokkoli og blomkål (smeltet hvitløkssmør på grønnsakene). Litt tomat og agurk. (nam, nam). (6 aktive karbo)
Kvelds 17:30: Cottage Cheese og 50 gr valnøtter (5 aktive karbo)
Mellommåltid 21:00: Cottage Cheese og 50 gr valnøtter (5 aktive karbo)

Totalt 26 aktive karbo. (Bare cirka tall). Litt for lavt i dag kanskje, men men.

Trening
15 minutt intervall kardio. Høy intensitet.

Diverse:
Føler litt fremgang i kardioen. Synd jeg er plaget med pollenallergi, men jeg skal gjennomføre kardioen ute om sommeren likevel jeg. Har vært å kjøpt meg nesespray uten kortison i. Rart ikke legene opplyser folk om at det er kortison i det meste av allergimedisin. Heldigvis har jeg minimalisert bruken av de tidligere medikamentene mine. De har gått rett i søpla.

Gå til:  

«Simplicity is the key to brilliance» - Bruce Lee
Bruk disse spesialmetodene og få muskelvekst.
Er du på jakt etter proteinmuffins? Se her!

10 tips for å bli god i benkpress

Trening24.03.2020200

Benkpress er en utmerket øvelse for å trene armer, bryst og skuldre.
Bruker du multivitamin? Disse råvarene gjør samme nytten.