Skrevet av Emne: RYP, muskelvekst og diett  (Lest 1051 ganger)

Utlogget bkm

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

RYP, muskelvekst og diett
« : 04. juni 2005, 17:10 »
Har trent gjennom RYP grunnprogrammet 3 ganger nå, og de to første økte styrken og muskelmassen bra. Nå på den siste gjennomkjøringen økte ikke overarmene, skuldrene og leggene. Bryst/ryggmålet og lår økte fint. Uansett, har en treningspause nå, og tenkte å kjøre RYP på ny i sommer sammen med et lite kaloriunderskudd for i fjerne litt fett. Men siden ikke armene, skuldrene og leggene økte når jeg hadde kalorioverskudd, lurer jeg på hva som vil skje i kaloriunderskudd. Bør jeg bare kjøre på med RYP på ny, eller gjøre noen endringer? Noen forslag? Vil jo ikke miste muskelmasse.

Utlogget roso

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

SV: RYP, muskelvekst og diett
« #1 : 06. juni 2005, 09:24 »
Hei

Så lenge du er flink med kostholdet og får i deg nok proteiner vil du ikke miste noe muskelmasse. Du sier du ikke økte, det kan være at du faktisk kan gå opp ett sett på de øvelsene du ikke øker på neste gang du kjører ryp med kalorioverskudd.

Utlogget småen1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 315
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 315

  • Prøver 105 kg med litt skjevt grep
SV: RYP, muskelvekst og diett
« #2 : 06. juni 2005, 09:36 »
Det kan også tenkes at du vil se større ut når du tar av underhudsfett. Prøv det 100%. Det er kostholdet som vil være avgjørende,RYP har bra trenings prinsipper. Armer er også mye mindre volum enn bryst, så du ville ha vokst uproposjonalt mye om du vokste en cm i arm og en cm rundt bryst f.eks.  Prøv å ikke fokuser på cm denne gangen bare ta det ved begynnelse og slutt. ta heller bilder hver 14 dag får å SE forskjellen. Lykke til, håper du poster det her.


Utdannet til styrke og ernæringsinstruktør i QFAC (Qld. Australia)

Nordisk mester benkpress senior 2005,    EM bronse i senior benkpress 06. Benkpers 125 kg.

Utlogget bkm

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

SV: RYP, muskelvekst og diett
« #3 : 06. juni 2005, 14:20 »
Okei, takk til begge for svar. Skal ta meg sammen og sette opp et kosthold, satser på å begynne med diett neste uke.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!