Skrevet av Emne: spiser, spiser og atter spiser!  (Lest 1085 ganger)

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
spiser, spiser og atter spiser!
« : 06. juni 2005, 22:31 »
Nå har det seg slik at jeg har deffet en stund, og datt av nå på lørdags kvelden. Var igrunn fornøyd til den tid, men målet va en uke til. Så jeg sluttet den av da.

Og nå i ettertid har jeg bare så EVIG lyst på mat, selv om jeg har spist 6-7 skiver +++ så blir jeg liksom aldri mett. går nesten bare og tenker på mat og hva jeg skal spise neste måltid osv.

har akkurat spist 4 skiver med leverpostei, en pakke chilli nøtter, en stor slags kanelbolle, kinder bueno, vepsebol og ett glass melk. og er ENNÅ ikke mett Undecided
har igrunn veldig lyst å springe opp og hente meg 3-4 skiver til. Har nå gått opp 4 Kg siden lørdag ja. Og sixpacken begynner og svinne også. hadde en veldig bra sixpack på lørdag, men nå er magen oppblåst og magemusklene ligger liksom bak fettet.

Så er det noen som har noen tips om hvordan jeg skal få kontroll på meg selv? Deal

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: spiser, spiser og atter spiser!
« #1 : 07. juni 2005, 18:44 »
Jeg vil anbefale en spisedag i uka, der du spiser hva som helst med god samvittighet, samtidig som du er nøye med dietten din ellers. på denne måten har du et lyspunkt i uka, og en motivasjonsfaktor å se frem til. Nå vet jeg ikke om du allerede har dette, men om du ikke har det så er det å anbefale.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: spiser, spiser og atter spiser!
« #2 : 07. juni 2005, 19:37 »
Jeg vet det er UTROLIG vanskelig, men prøv å motstå fristelsene! Jo oftere du klarer det, desto lettere blir det neste gang suget melder sin ankomst. Jeg hadde akkurat det samme problemet før, men det forsvant gradvis etter at jeg fikk orden på kostholdet mitt. Nøkkelen var regelmessige måltider. I tillegg forkuserte jeg mer på sammensetningen.
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: spiser, spiser og atter spiser!
« #3 : 08. juni 2005, 00:50 »
Nå har det seg slik at jeg har deffet en stund, og datt av nå på lørdags kvelden. Var igrunn fornøyd til den tid, men målet va en uke til. Så jeg sluttet den av da.

Og nå i ettertid har jeg bare så EVIG lyst på mat, selv om jeg har spist 6-7 skiver +++ så blir jeg liksom aldri mett. går nesten bare og tenker på mat og hva jeg skal spise neste måltid osv.

har akkurat spist 4 skiver med leverpostei, en pakke chilli nøtter, en stor slags kanelbolle, kinder bueno, vepsebol og ett glass melk. og er ENNÅ ikke mett Undecided
har igrunn veldig lyst å springe opp og hente meg 3-4 skiver til. Har nå gått opp 4 Kg siden lørdag ja. Og sixpacken begynner og svinne også. hadde en veldig bra sixpack på lørdag, men nå er magen oppblåst og magemusklene ligger liksom bak fettet.

Så er det noen som har noen tips om hvordan jeg skal få kontroll på meg selv? Deal

Hvor mange måltider pr. dag, spiser du ?

For å dempe sulthetsfølelsen, bør du prøve å holde blodsukkeret ditt så jevnt som mulig.
Masse brødmat, kanelboller etc.. er ikke spesielt gunstig mat for nettopp det.

For utenom næringsrike, små måltider gjennom dagen, - vil f.eks grønnsaker gi deg et mere stabilt blodsukker, og drikk rikelig med
vann, - dette vil også hjelpe på metthethetsfølelsen til en viss grad.






Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!