Skrevet av Emne: Biceps, muskel fra h*lvete?  (Lest 7374 ganger)

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Biceps, muskel fra h*lvete?
« #45 : 06. juni 2005, 03:09 »
Må si meg enig med viten. Jeg kan ikke forstå at bicepsen din har krympet, mens tricepsen din har vokst godt, når du har gått opp i vekt. Det er svært uvanlig, faktisk vil man legge på seg muskler bare man er i et kalorioverskudd. Med progressiv trening, vil det være ganske utrolig å miste muskler, så sant man ikke overdriver noe ekstremt (noe du absolutt ikke har gjort).

Mitt råd: Spis mer mat.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Biceps, muskel fra h*lvete?
« #46 : 06. juni 2005, 05:36 »
Et nytt tilfeldig program som likner på dine forrige kan umulig være det som skal til. Har du passet på å spise nok til å øke i kroppsvekt underveis? Og kan du med hånden på hjertet si at du har vært så prektig som du fremstiller deg selv?

Triceps har vokst, men ikke biceps..? Hmmm.. Nei, si det, har jeg egentlig spist..? Tongue
Noe må jeg i allefall prøve...


Må si meg enig med viten. Jeg kan ikke forstå at bicepsen din har krympet, mens tricepsen din har vokst godt, når du har gått opp i vekt. Det er svært uvanlig, faktisk vil man legge på seg muskler bare man er i et kalorioverskudd. Med progressiv trening, vil det være ganske utrolig å miste muskler, så sant man ikke overdriver noe ekstremt (noe du absolutt ikke har gjort).

Mitt råd: Spis mer mat.

Ja, skal prøve det og. Selv om jeg allerede siser meg nesten stappmett hvert måltid... Får vel prøve å drikke litt mer av maten..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Biceps, muskel fra h*lvete?
« #47 : 06. juni 2005, 19:51 »
Ja, skal prøve det og. Selv om jeg allerede siser meg nesten stappmett hvert måltid... Får vel prøve å drikke litt mer av maten..

Ja, du kan jo prøve å få i deg mer fett - det er ganske enkelt. Et par spiseskjeer til hvert måltid bør gjøre susen. Husk: går du ikke opp i vekt, spiser du ikke nok.

Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!