Skrevet av Emne: Trening og sex  (Lest 10036 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Trening og sex
« #45 : 08. juni 2005, 13:49 »

Er ikke helt enig med deg her, tror at forholdet mellom kjærlighet og sex er langt større hos jenter. De fleste single gutter ligger jo med hva som helst, bare det ikke er under seksten år eller sier "bæ".

Jeg sier:

Ja, det er jeg enig i, men jeg tenkte på faste forhold.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

SV: Trening og sex
« #46 : 08. juni 2005, 14:23 »
en ting jeg alltid har lurt på er hvorfor mange jenter mener de har monopol på sex.. jeg har diskutert dette med endel venninner. Det de synes er da: Det er ok for jenta i forholdet å bruke sex som maktmiddel.. dvs nekte typen sex om de vil få gjennom noe, men de samme jentene er samtidig _meget_ bestemte på at det er uaktuellt at gutten gjør det samme.. Slik jeg ser det er jo det å bruke sexkutt som et virkemiddel det samme som å si "sex med deg er ikke så viktig for meg, du trenger det.. det gjør ikke jeg..".. noe som på mange måter er en fallitterklæring for forholdet... Smiley

Når jenter bruker sex som maktmiddel, er det jo fristende å spørre seg om de egentlig ikke har så stort behov for sex ... Er det det samme, liksom? Klart at hvis gutten har et større behov, vil han jo være den evige taper, dessverre, - noe som er lett å utnytte. Men å gå som en tigger er vel ikke særlig verdig - da er det kanskje på tide å foreta seg noe.

Utlogget kira

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 342

  • punish this
SV: Trening og sex
« #47 : 08. juni 2005, 14:34 »
Må bare si at det er gammel overtro at gutter har et større behov for sex enn det jenter har.
Det er bare piss, og jenter bruker det som en unnskyldning for å kunne bruke sex som makt.

Sånn, da var det trollet ute av esken.
pain is only weakness leaving your body

Proud member of Team Valhall


Utlogget Amen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 122

SV: Trening og sex
« #48 : 08. juni 2005, 14:39 »
*ler* Sånne trusler tar man ikke så tungt. Vet at det er like kjipt for motparten Smiley

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Trening og sex
« #49 : 08. juni 2005, 14:44 »
*ler* Sånne trusler tar man ikke så tungt. Vet at det er like kjipt for motparten Smiley

Jeg sier:

Ja, men ofte er det også slik at hvis jenta er sur så har hun overhodet ikke lyst på sex, mens gutten gjerne vil ha sex selv om han kan være dritforbanna på jenta for et eller annet. Det er ihvertfall min erfaring...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Trening og sex
« #50 : 08. juni 2005, 14:46 »


Jeg sier:

Ja, men ofte er det også slik at hvis jenta er sur så har hun overhodet ikke lyst på sex, mens gutten gjerne vil ha sex selv om han kan være dritforbanna på jenta for et eller annet. Det er ihvertfall min erfaring...
Sinna sex er dritdeilig, også hjelper det veldig på humøret.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Kjartan Nilsen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

  • Medisinstudent
SV: Trening og sex
« #51 : 08. juni 2005, 14:48 »
Må bare si at det er gammel overtro at gutter har et større behov for sex enn det jenter har.
Det er bare piss, og jenter bruker det som en unnskyldning for å kunne bruke sex som makt.

Sånn, da var det trollet ute av esken.

Ja, jeg tror dette har mye med dagens normer og regler i samfunnet å gjøre. I 2005 er det fremdeles tabubelagt for en jente å være frempå når det gjelder sex. Min erfaring er at i begynnelsen av et parforhold er jenta litt tilbakeholden, men etterhvert føler seg mer sikker og oftere tar initiativ til sex.
Chins: 31 Dips: 41 Knebøy: 185kg x 5

Utlogget Amen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 122

SV: Trening og sex
« #52 : 08. juni 2005, 14:51 »


Jeg sier:

Ja, men ofte er det også slik at hvis jenta er sur så har hun overhodet ikke lyst på sex, mens gutten gjerne vil ha sex selv om han kan være dritforbanna på jenta for et eller annet. Det er ihvertfall min erfaring...

Hmm jo sant det. Men er det så alvorlig at man ikke kan godsnakke seg ut av det, så tror jeg ikke lysten helt er der for gutten heller. Da har man i så fall en lei fetish Cheesy

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

SV: Trening og sex
« #53 : 08. juni 2005, 14:53 »
1. Vær over 16år

Deretter kan du begynne å trene opp tissefanten! Da den er stiiv presser du den heeelt ned og holder den der i 2sec for så å sleppe den. Gjør dette 2x8 , 3 ganger i uken. Du vil straks få mere sprett i fanten Dance


16? lavalderen er flyttet ned til 15 Wink hehe!
hvordan fikk du tak i programmet mitt foresten? Cheesy
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

SV: Trening og sex
« #54 : 08. juni 2005, 15:00 »


Jeg sier:

Ja, men ofte er det også slik at hvis jenta er sur så har hun overhodet ikke lyst på sex, mens gutten gjerne vil ha sex selv om han kan være dritforbanna på jenta for et eller annet. Det er ihvertfall min erfaring...

Ja, det er nettopp dette som gjør menn til tapere på det området. De er for enkle og har for mye lyst. Det blir jo selvfølgelig helt feil, og resulterer bare i ydmykelse.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Trening og sex
« #55 : 08. juni 2005, 15:58 »



16? lavalderen er flyttet ned til 15 Wink hehe!
hvordan fikk du tak i programmet mitt foresten? Cheesy

Er den det og nå?

Utlogget wanna-b

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 275

SV: Trening og sex
« #56 : 10. juni 2005, 08:04 »


Ja, jeg tror dette har mye med dagens normer og regler i samfunnet å gjøre. I 2005 er det fremdeles tabubelagt for en jente å være frempå når det gjelder sex. Min erfaring er at i begynnelsen av et parforhold er jenta litt tilbakeholden, men etterhvert føler seg mer sikker og oftere tar initiativ til sex.

enig, har testa det ut og har ikke gjort så mye som å hinte på en måned, snart to!
Klikk her for min bildeprofil

My drinkingteam has a racing problem

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Trening og sex
« #57 : 10. juni 2005, 14:42 »
Til Zoria

Ved å krysskoble en del av dine innlegg, framkommer det tydelig at du er mere interessert i sex enn i matematikk. Har jeg rett?

Hehe, utrolig bra sammenslåing av mine innlegg ja. Du har helt klart et poeng i det du sier. Har seg dessverre slik at det for tiden ar lite av begge deler i mitt liv.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Trening og sex
« #58 : 10. juni 2005, 15:35 »
en ting jeg alltid har lurt på er hvorfor mange jenter mener de har monopol på sex.. jeg har diskutert dette med endel venninner. Det de synes er da: Det er ok for jenta i forholdet å bruke sex som maktmiddel.. dvs nekte typen sex om de vil få gjennom noe, men de samme jentene er samtidig _meget_ bestemte på at det er uaktuellt at gutten gjør det samme.. Slik jeg ser det er jo det å bruke sexkutt som et virkemiddel det samme som å si "sex med deg er ikke så viktig for meg, du trenger det.. det gjør ikke jeg..".. noe som på mange måter er en fallitterklæring for forholdet... Smiley

Vil sitere meg selv her. Dette er hva jeg skrev i en tidligere tråd ang. det å bruke sexnekt som middel i å oppnå ting i et forhold:



Aldri skjønt hvorfor folk bruker sengekosnekt som straff. Er da like mye egenstraff som straff av partner. Det man indirekte sier ved det er at man har ikke noe utbytte av det vi gjør i senga, sengekos er noe man blir med på kun for å tilfredstille partneren og hans/hennes behov.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!