Skrevet av Emne: Med og uten.......  (Lest 3428 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Med og uten.......
« : 08. juni 2005, 10:48 »
Det kan anbefales å lese siste FLEX - det der Alexander Fedorov er avbildet på forsida.

Inne i bladet er det en større artikkel om Chris Cook som mange sikkert vet hvem er. Det handler ikke doping i seg selv, men de toucher innom temaet i en setting der Cook forklarer hvorfor han begynte med "bodybuilding drugs". Han deltok den gang i det amerikanske mesterskapet for første gang, og bildene viser at han også den gang var i knallform. Han veide 216 pund deffet, men kom rimelig nok ikke bland de 15 beste. Bilden viser at de 216 pundene så meeeget bra ut!

Til da hadde han vel stort sett vunnet alle de stevnene han hadde deltatt i, og var det jeg vil kalle bedre enn de aller fleste kan drømme om - høyden sin til tross......
Han tok avgjørelsen, og veide vel 251 pund i ett av de amerikanske mesterskapene i fjor - knallhard...............................
Mao borti 16 kilo med rein muskelmasse som føle av bruk aleine, og 16 kilo reint kjøtt er myyyye.........
Det skal legges til at Cook fortsatt er ung til bygger å være (26-27 år tror jeg) og at dette nok bare er begynnelsen.........

Bare som et eksempel på at det har en viss betydning hva en putter i seg liksom.....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Med og uten.......
« #1 : 08. juni 2005, 10:55 »
satt faktisk (på do) og leste den artikkelen i går. han så bra ut på det øverste bilde til venstre, 19år tror jeg han var! sinnsykt god form!
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Med og uten.......
« #2 : 08. juni 2005, 12:51 »
satt faktisk (på do) og leste den artikkelen i går. han så bra ut på det øverste bilde til venstre, 19år tror jeg han var! sinnsykt god form!
Jeg leser også flex på do... Stort sett mye dritt, men greit å se på bildene og lese humoren... Smiley

Utlogget Mike Tyson

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 777
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 777

  • Iron Mike
SV: Med og uten.......
« #3 : 08. juni 2005, 14:44 »
Så artikkelen, men kan ikke si at jeg ble sjokket over at bodybuilding-dop utgjør så mye det gjør..
Undisputed Heavyweight Champion Of The World

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Med og uten.......
« #4 : 08. juni 2005, 21:57 »
satt faktisk (på do) og leste den artikkelen i går. han så bra ut på det øverste bilde til venstre, 19år tror jeg han var! sinnsykt god form!

24, men bra form ja - det får'n si  Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Med og uten.......
« #5 : 08. juni 2005, 21:58 »
Så artikkelen, men kan ikke si at jeg ble sjokket over at bodybuilding-dop utgjør så mye det gjør..

Han hadde planer om å legge på seg 10 nye pund til det kommende året dah...........


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Med og uten.......
« #6 : 09. juni 2005, 23:31 »
Jeg leser også flex på do... Stort sett mye dritt
Men så leser du jo driten på do da!
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Med og uten.......
« #7 : 11. juni 2005, 16:34 »
når vi snakker om med og uten, synes det er ganske gøy(og skremmende) å se de beste byggerene når de tar seg en lengre pause. Da ramler det fort av 20-30 lbs på et halvår gitt....Bare så man vet at det faktisk ikke er mulig å se ut som de gutta gjør uten mengder med medisin. Det som er litt leit er at de beste byggerene blir urealistiske forbilder for en haug med ungdom som i utgangspunktet ikke er klar over hva som må til for å få en slik størrelse.

Jeg har lest Flex i 12-13 år og det er og blir et drittblad, dedikert til å kysse joe weiders bakdel og å pushe mest mulig kosttilskudd fra weiders organisasjon. 200 siders tekstreklame med null journalistisk integritet. Til stadighet hevdes det også BBs fantastiske helsebringende effekt av en eller anne grunn...Dette til tross for at halve stjernegalleriet til weider må skiftes ut hvert 3-4 år ettersom de enten dør eller står i kø for nyre/levertransplantasjon. Direkte morsomt blir det når weider en gang i blandt befaler noen formanende ord om at bb er ute av kontroll når det gjelder AAS. Snakk om dobbeltmoral når samme mann lever av de evneveike BB som gjør det de kan for å få sine stakkars 15 minutter og et cover mens de på kjøpet bruker mer medisin et et mindre afrikansk land og må selge bakdelen sin for  å overleve til neste show...

Men et fascinerende sirkus, det er det....

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Med og uten.......
« #8 : 11. juni 2005, 18:24 »
når vi snakker om med og uten, synes det er ganske gøy(og skremmende) å se de beste byggerene når de tar seg en lengre pause. Da ramler det fort av 20-30 lbs på et halvår gitt....Bare så man vet at det faktisk ikke er mulig å se ut som de gutta gjør uten mengder med medisin. Det som er litt leit er at de beste byggerene blir urealistiske forbilder for en haug med ungdom som i utgangspunktet ikke er klar over hva som må til for å få en slik størrelse.


Faktum er jo at det krever mange gram i uka bare å BEHOLDE en slik masse, og det er det mange som ikke forstår som har disse gutta som forbilder. Samtidig er det få forunt av oss å bestitte de samme genene, men det er kanskje like bra......
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Med og uten.......
« #9 : 11. juni 2005, 18:31 »
forbilder for en haug med ungdom som i utgangspunktet ikke er klar over hva som må til for å få en slik størrelse.

Til stadighet hevdes det også BBs fantastiske helsebringende effekt av en eller anne grunn...Dette til tross for at halve stjernegalleriet til weider må skiftes ut hvert 3-4 år ettersom de enten dør eller står i kø for nyre/levertransplantasjon. Direkte morsomt blir det når weider en gang i blandt befaler noen formanende ord om at bb er ute av kontroll når det gjelder AAS. Snakk om dobbeltmoral når samme mann lever av de evneveike BB som gjør det de kan for å få sine stakkars 15 minutter og et cover mens de på kjøpet bruker mer medisin et et mindre afrikansk land og må selge bakdelen sin for å overleve til neste show...

Men et fascinerende sirkus, det er det....


Synes det du skrev her var UTROLIG teit, fortell nå hvem som har død de siste åra av weider gutta... greit og sette ting på spissen men her bommet du totalt..
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Med og uten.......
« #10 : 11. juni 2005, 18:38 »



Synes det du skrev her var UTROLIG teit, fortell nå hvem som har død de siste åra av weider gutta... greit og sette ting på spissen men her bommet du totalt..


Mike Mass slet jo noe voldsomt i våres med en trippel by-pass operasjon, blant annet. Spesielt gammel er han jo ikke, riktignok lever han enda - men da kan han vel takke legene for.

Det ble jo til og med opprettet et fond for å hjelpe han så vidt jeg vet via bekjente der borte.

Og det er fullt mulig å nevne flere navn her, og det er jo en kjennsgjerning at det er mange som sliter med mye dritt i 40-50-årene av disse her.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Med og uten.......
« #11 : 11. juni 2005, 19:20 »
Noe av poenget mitt var at BB er en industri som ikke på noen måte er interessert i velferden til de aktive utøverene. Det er underholdningsverdien som står i sentrum, og utøverene brukes kynisk av f.eks weider som "soldater" i en industri som omsetter kosttilskudd for enorme summer hvert år. BB har ingenting med helse, skjønnhet eller idrett å gjøre. BB selger kosttilskudd. Det er formålet med hele sirkuset. Det er ingen som har noen interesse eller omtanke for de som faktisk konkurrerer. Det var mitt poeng om enn noe satt på spissen.

 



Utlogget Kjartan Nilsen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

  • Medisinstudent
SV: Med og uten.......
« #12 : 11. juni 2005, 19:37 »
Noe av poenget mitt var at BB er en industri som ikke på noen måte er interessert i velferden til de aktive utøverene. Det er underholdningsverdien som står i sentrum, og utøverene brukes kynisk av f.eks weider som "soldater" i en industri som omsetter kosttilskudd for enorme summer hvert år. BB har ingenting med helse, skjønnhet eller idrett å gjøre. BB selger kosttilskudd. Det er formålet med hele sirkuset. Det er ingen som har noen interesse eller omtanke for de som faktisk konkurrerer. Det var mitt poeng om enn noe satt på spissen.


Jeg kunne ikke sagt meg mer enig.
Chins: 31 Dips: 41 Knebøy: 185kg x 5

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!