Skrevet av Emne: wenniz' profil - miniupdate s 8 -  (Lest 17171 ganger)

Utlogget wenniz

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 578
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 578

SV: wenniz' profil
« #15 : 22. juni 2005, 13:07 »
Legger ut noen bilder av fronten her. Ikke akkurat noe glansbilde Undecided, men håper på å forbedre meg utover  Dips

Gi meg tilbakemeldinger er dere snille  I Love You

Utlogget wenniz

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 578
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 578

SV: wenniz' profil
« #16 : 22. juni 2005, 13:08 »
Som dere ser så er brystet temmelig ille Cry

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

SV: wenniz' profil
« #17 : 22. juni 2005, 21:15 »
Jeg syntes i det minste du ikke skal gå ned mer :/ Syntes du er på grensa til å nesten bli for tynn jeg - hva mener dere andre?. Nå tror jeg det smarteste hadde vært å spist bra, og lagt på seg muskler. Du har jo et fint grunnlag nå for å jobbe mer. Du må huske du kan ikke holde den vekta og enda bli større.

Neste sommer har du sikkert samme ramme, men betyderlig større muskler om du står på og spiser bra og trener bra Smiley

Utlogget wenniz

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 578
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 578

SV: wenniz' profil
« #18 : 29. juni 2005, 00:02 »
Tja, sliter som sagt med fettet på undersiden av brystet da =/ Men skal begynne å legge på meg litt etter juli måneden, så slanke litt igjen etter desember ^^

Kommer til å legge ut bilder da jeg starter med et nytt program i juli, desember og da jeg er "ferdig" i juli 2006.. Håper å se meg selv med mindre fett på kroppen og mer muskelmasse da!

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

SV: wenniz' profil
« #19 : 29. juni 2005, 00:05 »
Det blir jo bare dumt å tenke så mye på fettet nå. Skal du legge på deg muskler trenger du mat, og med det så kommer det fett, så å tære bort alt som heter fett nå er jo bare bortkasta (dette er da min personlige mening) Normalt sett så kjøres jo en deff etter bulkinga, og med det kan jo litt muskler forsvinne også.

Jeg ville i alle tilfeller ikke tenkt på fett og fettprosent nå, og bare konsentrert om noen spesifike ting: Myyyye mat, hard og effektiv trening, MYE hvile, og mye henging på trenignsforum (sparer kalorier på tf :p)

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: wenniz' profil
« #20 : 29. juni 2005, 02:16 »
Det blir jo bare dumt å tenke så mye på fettet nå. Skal du legge på deg muskler trenger du mat, og med det så kommer det fett, så å tære bort alt som heter fett nå er jo bare bortkasta (dette er da min personlige mening) Normalt sett så kjøres jo en deff etter bulkinga, og med det kan jo litt muskler forsvinne også.

Jeg ville i alle tilfeller ikke tenkt på fett og fettprosent nå, og bare konsentrert om noen spesifike ting: Myyyye mat, hard og effektiv trening, MYE hvile, og mye henging på trenignsforum (sparer kalorier på tf :p)

Dropp deffinga! Du deffa jo bort et bra grunnlag, og ble syltynn!  Embarrassed Bare start strict og tung trening, og spis som du ikke har sett mat på 4 uker!  Food Food
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget wenniz

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 578
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 578

SV: wenniz' profil
« #21 : 29. juni 2005, 10:32 »
Problemet mitt er bare at jeg har en veldig lav forbrenning, så hvis jeg begynner å spis som en gris så vil jeg legge på meg ganske mye. Men som sagt, skal begynne å spise mye og trene tungt etter juli måned (pga ferie i juli osv.)

Men har dere noen tips til hvordan trening min kan se ut? Har lyst til å starte med en 3 split trening. Her er noe jeg har tenkt ut:

Mandag: Bryst: benkpress, skrå flyes, decline press med hantler
               Biceps: bicepscurl med z stang, scottcurl, hammercurl

Tirsdag: Kardio 40-60 min

Onsdag: Rygg: Markløft, foroverbøyd roing, sånn maskins for korsryggen Tongue

Torsdag: Kardio 40-60 min

Fredag: Lår og legger: Beinpress/Utfall, Lår curl, maskin for legger

Lørdag: Kardio 40-60min

Alle øvelsene vil jeg kjøre 3x15 i en eller to uker, så ned til 3x10 i to-tre uker, så ned til 3x8 og sånn til jeg kommer til mellom 4-6 reps.

Hva syns dere? Har ikke tenkt ut noe nøye enda.




Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: wenniz' profil
« #22 : 29. juni 2005, 11:33 »
Dropp deffinga! Du deffa jo bort et bra grunnlag, og ble syltynn! Embarrassed Bare start strict og tung trening, og spis som du ikke har sett mat på 4 uker! Food Food

Deffa bort grunnlaget?? hva mener du med det? Du kan fint legge på deg muskler selv om du er på en liten diett.. du trenger heller ikke legge på deg fett for og bygge muskler
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: wenniz' profil
« #23 : 29. juni 2005, 12:35 »
Deffa bort grunnlaget?? hva mener du med det? Du kan fint legge på deg muskler selv om du er på en liten diett.. du trenger heller ikke legge på deg fett for og bygge muskler

Vi er skummelt enige innimellom Hr. Kaaby!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: wenniz' profil
« #24 : 29. juni 2005, 15:35 »
Dette har vært oppe før, men det er alt for mange som gir råd i "hytt og gevær" om ting de egentlig ikke vet all verden om! Det kan nok være utrolig frustrerende for folk som er helt færsk her og få så mange forskjellige råd om alt mulig ting. Alt fungerer forskjellig for folk, men detter burde være kjent for alle og en vær. DU TRENGER IKKE BLI FEIT FOR OG BLI STOR!!!
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

SV: wenniz' profil
« #25 : 29. juni 2005, 15:39 »
Dummeste jeg har hørt i dag raphaug.....Er utrolig nok noen som tror at om man  er feit øker man lettere i muskelmasse. Skjønner ikke hvor den tankegangen kommer fra.


Bra resultater btw!
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: wenniz' profil
« #26 : 29. juni 2005, 17:23 »
Ok, min feil der.. Men han sier at han har lav forbrenning og vil legge på seg mye om han begynner å spise masse. Men for å bygge muskler vil kroppen trenge store mengder med næringsrik mat. Så han bør uansett hive innpå med næringsrik mat som ikke gjør at han legger på seg for mye fett.

Men bør han ikke ha med triceps og skulder øvelser på programmet sitt?
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Valvoline

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 182

SV: wenniz' profil
« #27 : 29. juni 2005, 21:15 »
Godt jobba hittil!:) Jeg ville holdt meg på vekta du har nå og spist sunt og bra og trent hardt:)

Men for å bygge muskler er vel det ideelle å ligge litt over grensen på normal fett % ? Ivertfall det jeg har fått intrykk av.
><><Under construction><><

Utlogget wenniz

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 578
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 578

SV: wenniz' profil
« #28 : 30. juni 2005, 10:24 »
Sorry raphaug, glemte skuldre og triceps  blush

Skuldre vil jeg trene etter ryggtreningen  med hantelpress, sidehev og en øvelse for bakside skuldre.

Triceps vil jeg trene etter beintrening (litt usikker om jeg skal bytte med bicepsdagen) med dips, franskpress, enarms pushdown evt.

Mage trener jeg mandag, onsdag og fredag.

Utlogget Perfect.Element

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 635

  • aka. Shred.It
SV: wenniz' profil
« #29 : 30. juni 2005, 10:27 »
Bra resultater! Det står respekt av å gå ned så mye som du har gjort, jævelig bra.
Åssen ligger du på protein-inntaket?
I set myself on fire
to breed the perfect element

180 (knebind) - 135 (raw) - 205 (raw) @ 99kg

pensjonert som kvasi-styrkeløfter, nå kvasi-freefighter Smiley

Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=12061.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!