Skrevet av Emne: Usunne idealer.  (Lest 10678 ganger)

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: Usunne idealer.
« #15 : 27. juni 2005, 11:59 »
Tynn! Har jo ingen muskler stakkars jenten.

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: Usunne idealer.
« #16 : 27. juni 2005, 16:47 »
hehe sa det mest for å provosere litt.
Jeg synes ikke de så så veldig svære ut på bildet egentlig, men jeg er enig i at det ikke er noe særlig når det ikke står i stil til kroppen. Men definisjonen på hva som står i stil til kroppen er jo ofte som baken: Helt rævva.


Tja, kanskje brystene ikke er så store, med tanke på at hun faktisk bøyer seg framover. Men i mine øyne er hun uansett altfor tynn.

Jeg ser at mange reagerer på den manglende muskelmassen hennes, men det er faktisk ikke så mange jenter som bryr seg om det. Så lenge de er tynne og slanke, er det ubetydelig om det er fettprosenten eller muskelmassen som er lav. Uten å si det sikkert, vil jeg tro de fleste jenter trener for å holde seg i form, ikke bygge.
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

SV: Usunne idealer.
« #17 : 27. juni 2005, 16:54 »
Æsj! Jenter skal ikke være så tynne! Bedre med litt for mye enn for lite!!

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Usunne idealer.
« #18 : 27. juni 2005, 17:04 »
Jenta her er neppe sykelig mager, som du sier. Synes det er forbanna greit jeg, at bikini-modellene er slik, fremfor breiskuldra og kraftige.

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: Usunne idealer.
« #19 : 27. juni 2005, 17:06 »
Jeg fatter ikke hvorfor folk her inne virker overrasket over at muskelmasse er det overordnede målet for ei gjennomsnittlig jente. Hvorfor i all verden skulle det være det?

Det er klart at det finnes en liten minoritet som vil ha mye muskelmasse på jenter. Det finnes nok også en litt større gruppe som ønsker "normalt" med synlige muskler på ei jente, men jeg vil tro minst 90% av landets menn ønsker seg damer uten spesielt mye muskelmasse, enten det er av estetiske årsaker, eller på grunn av frykt for å bli minst ( Tongue).

Dermed er det jo ikke så veldig rart at de fleste jentene velger å strebe etter en slank figur, i stedet for en haug med muskler.

Jeg sier ikke dette fordi jeg er tilhenger av et kroppsideal som likner bildet på forrige side, snarere tvert imot, men det overrasker (og irriterer) meg stadig at det ser ut til at folk oppriktig er forundret over at den gjennomsnittlige jenta ikke strever for å oppnå mest mulig muskelmasse.

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Usunne idealer.
« #20 : 27. juni 2005, 17:10 »
Er så enig så enig.  Bow Deal

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: Usunne idealer.
« #21 : 27. juni 2005, 18:05 »
Jeg fatter ikke hvorfor folk her inne virker overrasket over at muskelmasse er det overordnede målet for ei gjennomsnittlig jente. Hvorfor i all verden skulle det være det?

Det er klart at det finnes en liten minoritet som vil ha mye muskelmasse på jenter. Det finnes nok også en litt større gruppe som ønsker "normalt" med synlige muskler på ei jente, men jeg vil tro minst 90% av landets menn ønsker seg damer uten spesielt mye muskelmasse, enten det er av estetiske årsaker, eller på grunn av frykt for å bli minst ( Tongue).

Dermed er det jo ikke så veldig rart at de fleste jentene velger å strebe etter en slank figur, i stedet for en haug med muskler.

Jeg sier ikke dette fordi jeg er tilhenger av et kroppsideal som likner bildet på forrige side, snarere tvert imot, men det overrasker (og irriterer) meg stadig at det ser ut til at folk oppriktig er forundret over at den gjennomsnittlige jenta ikke strever for å oppnå mest mulig muskelmasse.

Godt sagt! Selv om jeg ikke forklarte det så omfattende (og godt), var poenget mitt det samme  Tongue

Jenta her er neppe sykelig mager, som du sier. Synes det er forbanna greit jeg, at bikini-modellene er slik, fremfor breiskuldra og kraftige.

Hvem snakker du til? Meg?
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Usunne idealer.
« #22 : 27. juni 2005, 18:20 »
Jeg fatter ikke hvorfor folk her inne virker overrasket over at muskelmasse er det overordnede målet for ei gjennomsnittlig jente. Hvorfor i all verden skulle det være det?

Det er klart at det finnes en liten minoritet som vil ha mye muskelmasse på jenter. Det finnes nok også en litt større gruppe som ønsker "normalt" med synlige muskler på ei jente, men jeg vil tro minst 90% av landets menn ønsker seg damer uten spesielt mye muskelmasse, enten det er av estetiske årsaker, eller på grunn av frykt for å bli minst ( Tongue).

Dermed er det jo ikke så veldig rart at de fleste jentene velger å strebe etter en slank figur, i stedet for en haug med muskler.

Jeg sier ikke dette fordi jeg er tilhenger av et kroppsideal som likner bildet på forrige side, snarere tvert imot, men det overrasker (og irriterer) meg stadig at det ser ut til at folk oppriktig er forundret over at den gjennomsnittlige jenta ikke strever for å oppnå mest mulig muskelmasse.

Følte meg truffet der ja.. Det jeg mente var at en smule muskler må da være både penere og bedre for jenta(Ikke sånne uhorvelige mengder)? Nå snakker jeg ikke om disse svære bodybuilderjentene som sikkert er større enn en del både kvinner og menn f.eks her på forumet, men sånn type fitnessbabe. Skjønner egentlig ikke hvorfor det ikke er en vakker fitnessbabe som er idealet idag istedet for disse med bein og skinn..
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Usunne idealer.
« #23 : 27. juni 2005, 18:26 »
Jeg fatter ikke hvorfor folk her inne virker overrasket over at muskelmasse er det overordnede målet for ei gjennomsnittlig jente. Hvorfor i all verden skulle det være det?

Det er klart at det finnes en liten minoritet som vil ha mye muskelmasse på jenter. Det finnes nok også en litt større gruppe som ønsker "normalt" med synlige muskler på ei jente, men jeg vil tro minst 90% av landets menn ønsker seg damer uten spesielt mye muskelmasse, enten det er av estetiske årsaker, eller på grunn av frykt for å bli minst ( Tongue).

Dermed er det jo ikke så veldig rart at de fleste jentene velger å strebe etter en slank figur, i stedet for en haug med muskler.

Jeg sier ikke dette fordi jeg er tilhenger av et kroppsideal som likner bildet på forrige side, snarere tvert imot, men det overrasker (og irriterer) meg stadig at det ser ut til at folk oppriktig er forundret over at den gjennomsnittlige jenta ikke strever for å oppnå mest mulig muskelmasse.

enig Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Usunne idealer.
« #24 : 27. juni 2005, 19:10 »
Skjønner egentlig ikke hvorfor det ikke er en vakker fitnessbabe som er idealet idag istedet for disse med bein og skinn..

Det er egentlig ganske logisk egentlig. Går du tilbake i tid var det stikk motsatt, det var de "gode og runde" jentene som var atraktive. I dag viser man på en måte overklasse om man klarer å kontrollere overfloden skikkelig og følgelig er det å være tynn sett på som noe "fint". Er jo bare å også ta en kikk på befolkningsfordelingen av sosial status og hvem som trimmer mest og f.eks. gjør mest bruk av marka. Det er folka på vestkanten det......
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Usunne idealer.
« #25 : 27. juni 2005, 21:35 »
Skjønner egentlig ikke hvorfor det ikke er en vakker fitnessbabe som er idealet idag istedet for disse med bein og skinn..

Nei, det gjør du nok ikke.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: Usunne idealer.
« #26 : 27. juni 2005, 23:57 »
Syns slike bilder bare understreke hvor skremmende og faktisk farlig motebildet i dag er  og at utviklingen i gal retning tydelivis ikke har tenkt å stoppe med det første.  Burde ikke bli overrasket eller skremt over noe slikt lenger, men blir det likevel - hvilke idealer er dette for unge jenter å vokse opp med da? Ikke rart mange sliter!

Hun minte meg faktisk veldig om en jeg gikk i klasse med i fjor. Første gang jeg så jenta ble jeg skremt - høy og syltynn - og jeg tenkte at her var det noe som ikke stemte, men slo det fra meg fordi jeg tenkte at jeg sikkert bare var missunnelig fordi hun var høy og tynn og det er ikke jeg - men da julen nærmet seg var det tydelig at jeg ikke hadde tatt feil likevel og at det ikke var noe å missunne - ribbein og ryggrad syntes igjennom en strikkegenser på jenta og buksene hun brkte burde passe til en formløs jente på 11 ikke på en på 20 +!

Så ja slike bilder skremmer meg fremdeles!

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Usunne idealer.
« #27 : 28. juni 2005, 00:06 »
Helt enig med Mystique, slankingen tar helt over!
Når folk ser slike modell bilder så tenker de: "ååå, så det er sånn jeg må være hvis jeg skal bli modell" og slanker de seg og slanker seg til de veier 35kg og er 1.60høy..
Modell verden går feil vei, DET DER ER IKKE EN TRENT KROPP, DET ER EN SULTEN OG UNDERÆRNERT!
Og bildene får folk til å ville bli sånn for de tror det er det som er fint og at det er det som er bra..

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Usunne idealer.
« #28 : 28. juni 2005, 00:10 »
jeg vil bare kommentere det caepp sier: du vil ikke si at en mellomting mellom sykelig mager og "maksimal muskelmasse" vil eksistere? Tongue


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
SV: Usunne idealer.
« #29 : 28. juni 2005, 00:33 »
Synes folk overdriver. Fettprosenten til denne jenta er ikke såå veldig lav. Det som er tydelig, er at hun er ribbet for muskler. Det samme gjelder jo de fleste kvinnfolk + at de er litt "rundere".
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!