Skrevet av Emne: Alkoholfri!  (Lest 15398 ganger)

Utlogget lillekristian

• Aktivt medlem
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

SV: Alkoholfri!
« #15 : 01. juli 2005, 10:24 »
Er jeg alene om dette? eller er jeg snål som ikke lar meg påvirke av de rundt meg???

Hvis du ikke har problemer med å flirte og dra damer når edru, bør du absolutt IKKE begynne!

Å lære 'sjekke-skillen' er utrolig viktig! Ikke fordi vi trenger jenter for å ha det bra, men fordi det gir selvtillit og mental balanse å vite at du kan. Så hvis du sliter med å komme igang foreslår jeg at du prøver med _litt_ alkohol.. se på det som støttehjul mens du lærer å sykle Cheesy

Utlogget Kengdal

• Superavhengig
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

« #16 : 01. juli 2005, 11:45 »
Synes det ikke er noe galt i å drikke. Spør du meg er ikke grillinga om sommeren det samme uten øl. Greit at folk sier at de kan ha det morro uten alkohol, og det er ikke noe vanskelig det. Men det blir veldig ofte for morsomere etter noen øl, og mange kommer i bedre humør.

Å drikke for å bli drita-full skjønner jeg ikke helt tanke gangen bak, men å drikke så man blir i slaget, og gå ut på by'n er bare morro, synes jeg.

Passion trumps fucking everything!

Utlogget Allyse

• Leieboer
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

« #17 : 01. juli 2005, 13:14 »
Vel. Det er veldig vanskelig å definere drikking. Jeg personlig drikker ikke lengre, men det av den grunnen at jeg rett og slett ikke er så glad i alkohol og får halsbrann av nesten alt.  Syntes det er helt greit du ikke drikker, men ikke la det bli så ekstremt du blir gal om noen drikker litt. Å ta en øl når du spiser, eller ta en flaske øl på bryggekanten en varm sommerdag er en ting, og den klassiske oslodrikkinga jeg ser her hvor du hører "Endelig helg, nå skal det drekkas" og de kommer ravas hjem viser hvor umoden og barnslig ungdommen er nå.

Det var en som spurte meg her om dagen hvorfor jeg er så kjedelig når det kommer til ungdommenlige ting. Og av det svarer jeg at hvorfor bruke ungdommen til å være barnslig og umoden, når du kan bruke den til å være voksen. (jobber personlig som presse og i kommuneadministrasjonen, så jeg må oppføre meg litt mer voksent enn gjennomsnittet tror jeg) eller kan en 21-åring enda kalles ungdom?

For å oppsummere: Om du ikke ønsker å drikke så ikke drikk - det er ikke noen bragd å drikke. Om du velger å drikke, så drikk med måte, og heller hev deg over den norske drikkekulturen som er helt idiot.

shaunv

• Gjest
« #18 : 01. juli 2005, 15:55 »
Knall. Masse props til deg for at du klarer det. Kjempe bra, men så må du ikke glemme at det ganske alright å drikke LITT i hyggelige lag osv. Drikke for å bli full er bare harry.
Og så er du egentlig ikke gammel nok heller, så fortsett slik til du er 18 år ihvertfall.
Jeg skal prøve å holde meg til jeg er 18 år.
Fint at flere holder seg;)

shaunv

• Gjest
« #19 : 01. juli 2005, 16:01 »
drøbak er ganske ekstremt synes jeg og Cheesy
Jeg vet ikke hvor du kommer fra, men flatfylla her er stor...helt ned i 13års alderen:S

shaunv

• Gjest
« #20 : 01. juli 2005, 16:02 »
Men et nummer uten alkohol er jeg mange ganger bedre da.... Smile
Det som blir litt feil "og kan kalles et problem" er at eldre gutter heller fjortisjentene fulle for å få seg et nummer Cry

shaunv

• Gjest
« #21 : 01. juli 2005, 16:05 »
Men et nummer uten alkohol er jeg mange ganger bedre da.... Smile
har ikke prøvd med alkohol  2thumbsup

shaunv

• Gjest
« #22 : 01. juli 2005, 16:08 »
Hvis du ikke har problemer med å flirte og dra damer når edru, bør du absolutt IKKE begynne!

Å lære 'sjekke-skillen' er utrolig viktig! Ikke fordi vi trenger jenter for å ha det bra, men fordi det gir selvtillit og mental balanse å vite at du kan. Så hvis du sliter med å komme igang foreslår jeg at du prøver med _litt_ alkohol.. se på det som støttehjul mens du lærer å sykle Cheesy
Som sagt her et sted så er ikke jentene et problem Wink Har foresten aldri brukt støttehjul Grin

Utlogget Ostreicher

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

« #23 : 01. juli 2005, 16:11 »
Det ER faktisk mulig å slenge alt i ett innlegg!

shaunv

• Gjest
« #24 : 01. juli 2005, 16:13 »
Du føler deg ikke litt alene i diskusjonen? Grin
rofl Du har ikke noe bedre å tilføye diskusjonen i steden for å spørre om det da?  Wink

Utlogget Ostreicher

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

« #25 : 01. juli 2005, 16:15 »
Redigerte visst inlegget jeg. Oppdaga at det kunne være kjekt å se litt på klokkeslettene , så da ble det litt endringer!   Lips Sealed

Utlogget proteingutn

• V.I.P
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

• jeje
« #26 : 01. juli 2005, 16:20 »
Holde seg fra å drikke..? Hvordan skal man tolke det da, at du egentlig har lyst til å drikke? Men må si det er flott at i allefall noen står i mot presset, det er jo faktisk et visst press selv om det ikke kommer direkte fra venner... Smiley
Jeg drikker nok heller sjelden jeg og ja, men hender jo jeg tar et par øl eller tre. Men som Cain sa, er ikke spesielt økonomisk forsvarlig å drikke for mye.. Grin
Har faktisk mistet en del "venner" fordi de begynte å drikke og jeg ikke, ble til at jeg var skikkelig kjedelig som ikke drakk..  biggrin Vi har nok et litt forskjellig syn på hva som er artig og ikke. Litt teit, egentlig, høydepunktet i uka deres er helga når de får drikke seg sanseløs og gå rundt og tryne i byen.  <--- Har høydepunkt hver dag jeg....  Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

shaunv

• Gjest
« #27 : 01. juli 2005, 16:28 »
Sitat
<--- Har høydepunkt hver dag jeg....   Grin
Det har jeg også Grin Med unntak av lørdag som jeg drikker brus, spisergod biff med god saus, godteri og ser på film Wink

Utlogget HotWheels

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

« #28 : 01. juli 2005, 17:50 »
Som jeg sa i en annen diskusjon om samme tema, hva er det som er så positivt med å drikke og endre personlighet for noen timer? Tenk så kjipt, å våkne om morgenen å høre at en har såret noen eller gjort noe annet en ikke ville gjort når en var edru... Fylla har skylda er egentlig ganske tåpelig. Er en selv det slår tilbake på uansett hva en skylder på. Nei, drikkekulturen i Norge er helt på tryne. Har mye større respekt for land der folk flest klarer å holde seg til noen glass til maten, og ikke blir fra sans og samling. Når dette er sagt, drikk gjerne, men drikk med måte. Endrer en personlighet så er en ikke en selv, og det blir unaturlig å bli i godt humør av å drikke, for å passe sammen med mennesker en aldri kunne tenke seg å ha noe med å gjøre til vanlig. Masse rot her, beklager. Alkohol er til for å nytes, så nyt det, å prøv å ikke overdrive..
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Baahh

• Elite medlem
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

« #29 : 01. juli 2005, 18:31 »
Det er vel neppe tilfeldig at alkohol og sex ofte henger sammen, men...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!