Skrevet av Emne: Alkoholfri!  (Lest 15545 ganger)

Utlogget proteingutn

• V.I.P
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• jeje
SV: Alkoholfri!
« #30 : 01. juli 2005, 18:48 »
Nei, de sier jo at det er den egentlige personligheten som kommer fram under the influence... Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

naxus

• Gjest
« #31 : 01. juli 2005, 19:06 »
husker ikke hvem men en som spurte her om: Har du lyst til og drikke? for hvis du har det så er det ikke noe farlig og prøve. Jeg er 15 og drikker på alle fester og sånt. Og det med at unge folk bare drikker seg drita er tull. Jeg kjøper ofte mye drikke, men drikker det jevnt utover hele kvelden så jeg holder meg god og brisen hele festen Grin For når man drikker til man spyr eller til man ikke greier og gå hjem en gang, så er jo festen over.. Er ikke noe point i det. Her hvor jeg bor er det nok som hos deg. For er nok et veldig lite flertall som ikke har prøvd en slurk alkohol en gang når de er 16. Jeg syns litt "drikke" er sosialt og får ofte praten lettere i gang, så man blir fortere og lettere kjent med nye folk Smiley

Utlogget Valvoline

• Aktivt medlem
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

« #32 : 01. juli 2005, 19:58 »
Hmm..
Jeg er 17 og jeg kjenner ingen som er på min alder som ikke har drukket alkohol :/ Jeg bor i nordland og her er jo nesten hb vanligere enn brus.
 I bygda her arrangeres det offentlige fester nesten hver helg.Og det er ikke akkurat noe andre fritidsaktiviteter heromkring..På festene spiller som regel et eller flere band.Adersgrensen er 15 år.Det er ikke "lov" å drikke åpentlys foran vaktene, ivertfall ikke inne.Men di bryr seg som regel ikke. Så det er nesten tradisjon at nykonfirmantene skal dra på fest etter di har blitt konfirmert.
En vanlig kommentar fra slekt og kjentfolk på konfirmasjonsdagen er nettop, jah nå kan du gå på fest!

Husker da jeg ble konfirmert. Jeg og en kompis dro på dn første festen vår.Hehe...husker jeg fikk smake øl/dram og ble litt brisen..og syntes det var veldig gøy!hehe..

Og siden har det blitt veldig mye festing!Og det har bare blitt mer og mer. Nå er det fest nesten hver helg...Og jeg synes det er kjempemorro å drikke å ha det gøy sammen med venner og uvenner Tongue hehe!
 Og jeg vet at når jeg blir eldre og ser bak på min ungdomstid kommer jeg til å huske alle di komiske festene. Damene, musikken og ølet Wink

Nå råder jeg deg ikke å begynne å "drikke" men jeg sier bare at det skader ikke å ta seg en fest i ny og ne!Bli kjent med nye folk og prate litt sjit Smiley 
><><Under construction><><

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

• Tungvekter
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

« #33 : 01. juli 2005, 20:08 »
Hvis du ikke føler noe drikke press ville jeg ikke begynt å drikke. Med mindre du selv har lyst og... Bare sier min mening her... Jeg drikker selv i blandt, men kan fint ha det gøy på fest uten.

shaunv

• Gjest
« #34 : 01. juli 2005, 21:09 »
Ja her var det mange forskjellige svar og meninger... Jeg tror nok holdningen min har mest å gjøre med at broren min på 21 ikke drikker/har drukket, og at mamma har sånn alkoholtester\blåseapparat Shocked Får ikke lappen hvis jeg drikker Sad "selv om det fikk min aller største bror på 35, selv om han drakk...men da var det også litt andre holdninger også..." Og for å avslutte: Både pappa, farfar og morfar har/har hatt alkoholproblemer... Sad ... Utenom det så drikker absolutt alle rundt meg... Heldigvis er det ingen som driver med andre "rusmidler" enn alkohol av de jeg er venn med...!

Utlogget Aktiv_af

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

• Kick!
« #35 : 02. juli 2005, 12:51 »
Bra shauny! Cheesy Ikke la deg styre av hva andre gjør Wink
Jeg drikker veldig sjelden, men har ikke noe problem med å drikke hvis jeg ønsker det.

Begynte å drikke når jeg var 16.. 16 mai 2004 faktisk ;P
De fleste av mine venner begynte når de var 14 ca. Noe jeg syns er alt for tidlig egentlig, men de styrer det selv så. Ler litt når jeg ser fulle fjortiser rave rundt på byen Grin

Jeg prioriterer heller treningsresultater framfor å drikke når jeg selv føler at jeg har det like gøy uten akohol!

Aktiv_af

Utlogget JSE

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 351
  • Utlogget Utlogget

• Sett deg ikke urealistiske mål, tren sikkert!
« #36 : 02. juli 2005, 13:11 »
Jeg hadde aldri drukket mer enn en pils da jeg ble 20år Cool

Konkurrerende utøver i Styrkeløft for Ganddal AK

Knebøy: 315,0kg
Benkpress: 222,5kg
Markløft: 290,0kg

Beste total: 817,5kg

Treningslogg
Løfterprofil

www.ganddalak.no

Utlogget HotWheels

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #37 : 02. juli 2005, 13:13 »
husker ikke hvem men en som spurte her om: Har du lyst til og drikke? for hvis du har det så er det ikke noe farlig og prøve. Jeg er 15 og drikker på alle fester og sånt. Og det med at unge folk bare drikker seg drita er tull. Jeg kjøper ofte mye drikke, men drikker det jevnt utover hele kvelden så jeg holder meg god og brisen hele festen Grin For når man drikker til man spyr eller til man ikke greier og gå hjem en gang, så er jo festen over.. Er ikke noe point i det. Her hvor jeg bor er det nok som hos deg. For er nok et veldig lite flertall som ikke har prøvd en slurk alkohol en gang når de er 16. Jeg syns litt "drikke" er sosialt og får ofte praten lettere i gang, så man blir fortere og lettere kjent med nye folk Smiley

Du må da kunne si deg enig i at det ligger noe i det i de fleste tilfeller. Når ei jente på 13-15 er ute å drikker, er det sjelden hun ikke blir dritings! ihvertfall i de fleste byer og sånn. Men klart, unntak finnes, men ta en tur på byen, og du ser at de er heller få.. Jeg synes det er tragisk at vi i dag trenger slike hjelpemidler for å bli kjent med folk. Menmen, meg om det. Synspunktene er mange her, så sier bare min mening så får andre mene hva de vil.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

naxus

• Gjest
« #38 : 02. juli 2005, 18:59 »
Du må da kunne si deg enig i at det ligger noe i det i de fleste tilfeller. Når ei jente på 13-15 er ute å drikker, er det sjelden hun ikke blir dritings! ihvertfall i de fleste byer og sånn. Men klart, unntak finnes, men ta en tur på byen, og du ser at de er heller få.. Jeg synes det er tragisk at vi i dag trenger slike hjelpemidler for å bli kjent med folk. Menmen, meg om det. Synspunktene er mange her, så sier bare min mening så får andre mene hva de vil.

Joa, er enig i at det er "typisk" fjortis på fest. Men også for det ofte er første gang de drikker, og da har man en tendens til og bli drita. Jeg var drita som bare faen første gang jeg også drakk. Jeg og vennene mine drikker ihvertfall for og ha det gøy, ikke for og bli drita. Tja, eks jeg er faktisk litt sjenert. Har blitt mer og mer snakksom i det siste da=) Men å bli litt brisen har gjort at jeg feks tør og gå bort til nye folk og snakke litt med de og kanskje få nye venner Smiley Så syns det er å ta i si at det er tragisk.

Utlogget Valvoline

• Aktivt medlem
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

« #39 : 02. juli 2005, 19:16 »
"å begynne å drikke"....Høres jo ut som man begynner med noe man blir avhenging av!Som feks "å begynne å røyke"
><><Under construction><><

Utlogget Baahh

• Elite medlem
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

« #40 : 03. juli 2005, 03:23 »
Både pappa, farfar og morfar har/har hatt alkoholproblemer... Sad ... Utenom det så drikker absolutt alle rundt meg...

Da tror jeg du har valgt veldig klokt i å ikke drikke i det hele tatt. Smiley

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

• Tungvekter
  • Utlogget Utlogget

« #41 : 03. juli 2005, 12:00 »

Og det er bra gjort også å ikke drikke når du er i et sånt "miljø" Wink

shaunv

• Gjest
« #42 : 03. juli 2005, 20:33 »
Bra shauny! Cheesy Ikke la deg styre av hva andre gjør Wink
Jeg drikker veldig sjelden, men har ikke noe problem med å drikke hvis jeg ønsker det.

Begynte å drikke når jeg var 16.. 16 mai 2004 faktisk ;P
De fleste av mine venner begynte når de var 14 ca. Noe jeg syns er alt for tidlig egentlig, men de styrer det selv så. Ler litt når jeg ser fulle fjortiser rave rundt på byen Grin

Jeg prioriterer heller treningsresultater framfor å drikke når jeg selv føler at jeg har det like gøy uten akohol!

Aktiv_af
Ja fulle fjortisser kan man le av rofl ...og dem er det mange av;P Jeg har bedre treningsresultater enn vennene mine som drikker hver helg! kan fylla ha skylda?  Wink
"å begynne å drikke"....Høres jo ut som man begynner med noe man blir avhenging av!Som feks "å begynne å røyke"
Det virker jo som om man blir avhengig av det da...Venna mine snakker jo ikke om noe annet enn: hvor er det fest?lenge siden det var fest!drekka drekka, nå vil jeg drikke...osv osv ... Undecided
Ja det har slått meg ja Wink
Og det er bra gjort også å ikke drikke når du er i et sånt "miljø" Wink
Smiley

naxus

• Gjest
« #43 : 03. juli 2005, 21:37 »

Nettop. Du blir ikke avhengig i det hele tatt selv om du drikker deg drita hver helg. Jeg vet om folk som bare festrøyker og thats it! Funker for noen og ikke bli avhengig.

Utlogget HotWheels

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #44 : 03. juli 2005, 21:40 »
Dette er et farlig utsagn.... tror nok de du ser i byen drivende med en pose med sprit starta ganske forsiktig.. Avhengigheten merker en ikke før en ikke får anledning til å drikke på noen helger.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!