Skrevet av Emne: Tyson`s greatest hits!  (Lest 13238 ganger)

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

SV: Tyson`s greatest hits!
« #30 : 28. august 2006, 23:00 »
Det som er vanskelig med Tyson og Ali var at de bokset på hver sin tid. Teknikk, viten om ernæring, treningsmetodikk osv var forbedret rundt Tyson sin tid. Når det er sagt så er det vel egentlig en bokserekspert sin rolle å vurdere eventuelle forskjeller mellom disse epokene og hvor mye ting har forandret seg...men uansett synes jeg det er en døfødt diskusjon, for Tyson klarte aldri det Ali klarte, nemlig å slå topp motstandere...dermed er også Ali en bedre bokser!!

Utlogget Lillefighter

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 649
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 649

SV: Tyson`s greatest hits!
« #31 : 29. august 2006, 09:03 »
ps. blire kamp så stiller jeg gjerne som poengdommer
Takker for det..men jeg er litt usikker på behovet av poengdommere... :Smiley
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali


Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Tyson`s greatest hits!
« #32 : 29. august 2006, 22:27 »
For å oppsummere innlegg fra de med tilsynelatende mest kunnskap om boksing:   Mike Tyson er boksingens svar på Anna Kournikova.   
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

SV: Tyson`s greatest hits!
« #33 : 30. august 2006, 01:40 »
hehe,det er vel å ta litt hardt i. Kornikova har vel aldri vunnet en stor turnering engang mens Tyson rulet i en periode med middelmådige boksere....uansett så er jeg mer keen på å se en kamp mellom j-king og lillefighter enn å diskutere dette! Grin

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: Tyson`s greatest hits!
« #34 : 30. august 2006, 14:23 »
Det som er vanskelig med Tyson og Ali var at de bokset på hver sin tid. Teknikk, viten om ernæring, treningsmetodikk osv var forbedret rundt Tyson sin tid. Når det er sagt så er det vel egentlig en bokserekspert sin rolle å vurdere eventuelle forskjeller mellom disse epokene og hvor mye ting har forandret seg...men uansett synes jeg det er en døfødt diskusjon, for Tyson klarte aldri det Ali klarte, nemlig å slå topp motstandere...dermed er også Ali en bedre bokser!!

selv med bedret kunnskap om trening og ernæring så er det vel ingen med kunnskaper som vil påstå at nivaet ikke var bedre på 70tallet enn 85-90.
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: Tyson`s greatest hits!
« #35 : 30. august 2006, 14:26 »
Vanskelig å si Ali VS tyson. Hmm, Tyson hadde nok (om han var på sitt beste) slått knockout på Ali. Tror nok den kampen hadde vart en god stund.

tja, hadde tyson slått ut ali så hadde det neppe vært sent, tyson ble betydlig dårligere ettersom rundene gikk enn ali.

tyson feks har få sene kos, hvis tyson hadde slått ut tyson og det er ett stort HVIS så hadde det skjedd innen 5 runder.
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

SV: Tyson`s greatest hits!
« #36 : 30. august 2006, 19:37 »
ouch: det er sant som du sier...men man skal aldri undervurdere utviklingen heller.

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

SV: Tyson`s greatest hits!
« #37 : 28. oktober 2006, 01:44 »
http://youtube.com/watch?v=EMfZ86oUcSI

Ali innrømte at Tyson var bedre :p

Neida..Tongue


Tyson er yngste tungvektmesteren igjennom tidene, ingen kunne måle seg med han på hans alder. Heller ingen kunne måle seg med han når han var på sitt beste, men det varer aldri evig. Ikke vits å si meg noe imot på det punktet engang, bouch, eller ouch, vet sikkert det Wink

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

SV: Tyson`s greatest hits!
« #38 : 28. oktober 2006, 01:46 »
hehe,det er vel å ta litt hardt i. Kornikova har vel aldri vunnet en stor turnering engang mens Tyson rulet i en periode med middelmådige boksere....uansett så er jeg mer keen på å se en kamp mellom j-king og lillefighter enn å diskutere dette! Grin

Btw, hadde likt å fullført han i tiende runde, kan gjøre det på første, men vil bli godt å ha det morro igjennom de rundene..

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Tyson`s greatest hits!
« #39 : 28. oktober 2006, 09:43 »
http://youtube.com/watch?v=EMfZ86oUcSI

Ali innrømte at Tyson var bedre :p

Neida..Tongue


Tyson er yngste tungvektmesteren igjennom tidene, ingen kunne måle seg med han på hans alder. Heller ingen kunne måle seg med han når han var på sitt beste, men det varer aldri evig. Ikke vits å si meg noe imot på det punktet engang, bouch, eller ouch, vet sikkert det Wink

Hva i all verden er poenget med å dra denne tråden frem igjen, når du fortsatt ikke evner å argumentere for påstandene dine? Du har blitt satt grundig på plass allerede, og later ikke til å ha noe mer å fare med nå. Ingenting tilsier at Tyson på sitt beste var bedre enn Ali på sitt beste, eller at førstnevnte på noen måte er en av verdens aller beste tungvektsboksere gjennom tidene.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Tyson`s greatest hits!
« #40 : 28. oktober 2006, 09:47 »
Btw, hadde likt å fullført han i tiende runde, kan gjøre det på første, men vil bli godt å ha det morro igjennom de rundene..

Hehe, jeg tror noen burde beskytte deg mot din egen stupiditet før dette faktisk blir noe av.

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

SV: Tyson`s greatest hits!
« #41 : 28. oktober 2006, 14:14 »
Jeg driter i hva faen du mener, som sagt det er min mening. Ingen kunne stoppe han i hans glanstid.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Tyson`s greatest hits!
« #42 : 28. oktober 2006, 18:24 »
Jeg driter i hva faen du mener, som sagt det er min mening. Ingen kunne stoppe han i hans glanstid.

Argumentasjonen din er stadig overveldende. All den tid vi har (en slags) ytringsfrihet i dette landet, har alle -- uansett evnenivå -- rett til å ha en mening. Det er dog et uomtvistelig faktum at Tyson ble stoppet (i form av en knockout) av Buster Douglas i 1990. Samme mann klarte forøvrig bare uavgjort mot vår egen Steffen Tangstad åtte år tidligere. At Buster Douglas stoppet Tyson, tilsier vel strengt tatt at en god del andre historiske boksere ville ha vært i stand til å gjøre det samme?   

Utlogget Lillefighter

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 649
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 649

SV: Tyson`s greatest hits!
« #43 : 28. oktober 2006, 21:02 »
Btw, hadde likt å fullført han i tiende runde, kan gjøre det på første, men vil bli godt å ha det morro igjennom de rundene..
Tiende..?Greit nok..jeg hadde sikkert showet litt,men å la deg stå
på bena i ti runder hadde nok ikke skjedd..
Kunne jo ha tatt med tittelbeltet mitt,og lagd litt show av det.. Smiley
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Tyson`s greatest hits!
« #44 : 28. oktober 2006, 21:15 »
Vi vil ha kamp!






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!