avstemning
Spørsmål: What to do, what to do?
Nils bør gå opp i vekt og satse på pluss klassen i Strongman - 78 (39%)
Nils bør ta tilbake tittelen i -105 kg og satse på VM deltagelse - 43 (21.5%)
Nils bør satse på styrkeløft i -110 klassen - 25 (12.5%)
Nils bør deffe i to år og satse på fitness - 54 (27%)
Stemmer totalt: 197

Skrevet av Emne: NKS -Treningslogg  (Lest 625122 ganger)

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: NKS bygger styrken!
« #1125 : 18. september 2009, 00:01 »
Like frekk i kjefen som bror din du? Jeg har på shitface filter, så pisspratet plager ikke meg, men en del av gutta er drittleie av det!
Det går an å motivere på trening og prate piss uten å oppføre seg som et komplett jævla rævhål slik at man blir intenst mislikt! Burde ikke være så jævlig vanskelig å forstå vel?
Står det så dårlig til? :S Trodde folk bare lo av tullet til Emil jeg, det gjør i hvertfall jeg Tongue Man kan jo liksom ikke ta seg nær av at en som er tjukk kaller meg tjukk hvis du skjønner hva jeg mener. Blir det samme som at han kaller deg svak når det er åpenbart at du er svinsterk! Man kan da ikke ta seg nær av sånt vel Tongue
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: NKS bygger styrken!
« #1126 : 18. september 2009, 00:08 »
Like frekk i kjefen som bror din du? Jeg har på shitface filter, så pisspratet plager ikke meg, men en del av gutta er drittleie av det!
Det går an å motivere på trening og prate piss uten å oppføre seg som et komplett jævla rævhål slik at man blir intenst mislikt! Burde ikke være så jævlig vanskelig å forstå vel?

Somebody has a booboo Sad Hvis shitface filteret ditt hadde vært en bil, så hadde det vært en Lada. Forresten.. Hvor er alle disse "andre folka" som har så store problemer med Emil? Kanskje noen av de kan komme inn på treningsforum og fortelle om sårede følelser? Begynner å bli litt lamt med deg som snakker på "alles" vegne hele tiden..

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: NKS bygger styrken!
« #1127 : 18. september 2009, 00:12 »

Hvordan skaper setningen: løft steinen din feite faen mer motivasjon og adrenalin enn: Kom igjen, denne har du eller noe i den duren?
Non Plus Ultra

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: NKS bygger styrken!
« #1128 : 18. september 2009, 00:26 »
Ja what is wrong with you guys!?. Dere beviste jo selv at "DENNE TAR DU LETT, FAEN SÅ LETT" var en evig slager.

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: NKS bygger styrken!
« #1129 : 18. september 2009, 00:36 »
Hvordan skaper setningen: løft steinen din feite faen mer motivasjon og adrenalin enn: Kom igjen, denne har du eller noe i den duren?

Hvis noen skriker til deg "dette går kjempe fint!" kjenner du noe som helst da? Hvis noen skriker til meg "Slutt å whine og få opp den jævla steinen din feite jævel!" så kjenner jeg bare klikken komme og extreme power gusher ut i hele kroppen.. Samme med fysisk oppsyking. Før bøyen vil jeg ikke ha en klem.. Jeg vil ha det jævligste slaget i ryggen spotteren kan mestre
24 og feit

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: NKS bygger styrken!
« #1130 : 18. september 2009, 00:39 »
Hvordan skaper setningen: løft steinen din feite faen mer motivasjon og adrenalin enn: Kom igjen, denne har du eller noe i den duren?

Enig. Å ha et problem med slike kommentarer er fulstendig naturlig. Det jeg reagerer på er at en nesten 40 år gammel mann syns dette er så forferdelig at han går inn på et offentlig forum for å henge ut en halvparten så gammel unggutt som "sterkt misslikt av alle"..

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: NKS bygger styrken!
« #1131 : 18. september 2009, 00:44 »
Jeg vet folk har reagert på oppførselen min under trening og har derfor etter showliften hvertfall prøvd å roe meg ned og syns faktisk jeg har vært ganske så snill!.. Ser Tommy og Vegard gav Nils honnør for innlegget hans så antar det er dem som føler seg misbrukt på trening selv om ikke alle får sagt sin mening nå. Litt rart med tanke på at de eneste ordene tommy hører fra meg er hei og hade men det får være.. Jeg mener sjeldent noe serriøst med det jeg sier og syns det er leit at folk ofte ikke ser humoren.
Selv om jeg mener meningene til Nils har samme verdi som en diagnose fra Dr. Phil så er det velrettet kritikk og jeg beklager til alle som føler seg truffet
24 og feit

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: NKS bygger styrken!
« #1132 : 18. september 2009, 00:46 »
Alt er bare løgn, mine perser er egentlig 160-135-205. Jeg hacket meg inn på resultatservice og la inn at jeg har løftet 235 kg raw i bøy i en styrkeløftkonkurranse, men det må du ikke tro på! Og de der markpersene er iallefall bare bullshit, 310 raw my ass!  :Smiley

Edit: Tipper Sven tar 220 raw


Har du  marka 310 raw i styrkeløft?

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: NKS bygger styrken!
« #1133 : 18. september 2009, 00:51 »
Hvis noen skriker til deg "dette går kjempe fint!" kjenner du noe som helst da? Hvis noen skriker til meg "Slutt å whine og få opp den jævla steinen din feite jævel!" så kjenner jeg bare klikken komme og extreme power gusher ut i hele kroppen.. Samme med fysisk oppsyking. Før bøyen vil jeg ikke ha en klem.. Jeg vil ha det jævligste slaget i ryggen spotteren kan mestre

Jeg trener ikke at noen sier noe som helst til meg da jeg har nok indre motivasjon til å løfte uten å klikke bananas. Om noen skal rope noe til meg så liker jeg å høre ting som: kassa opp, kjør på. osv.
Non Plus Ultra

IntX

  • Gjest
Sv: NKS bygger styrken!
« #1134 : 18. september 2009, 00:52 »
Jeg vet folk har reagert på oppførselen min under trening og har derfor etter showliften hvertfall prøvd å roe meg ned og syns faktisk jeg har vært ganske så snill!.. Ser Tommy og Vegard gav Nils honnør for innlegget hans så antar det er dem som føler seg misbrukt på trening selv om ikke alle får sagt sin mening nå. Litt rart med tanke på at de eneste ordene tommy hører fra meg er hei og hade men det får være.. Jeg mener sjeldent noe serriøst med det jeg sier og syns det er leit at folk ofte ikke ser humoren.
Selv om jeg mener meningene til Nils har samme verdi som en diagnose fra Dr. Phil så er det velrettet kritikk og jeg beklager til alle som føler seg truffet
Ikke trekk meg inn i denne debatten. Selvsagt har det vært litt drama på trening, men du har enda ikke servert meg noen frekkheter av en eller annen grunn Tongue
Trives med det jeg Smiley

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: NKS bygger styrken!
« #1135 : 18. september 2009, 01:03 »
Jeg trener ikke at noen sier noe som helst til meg da jeg har nok indre motivasjon til å løfte uten å klikke bananas. Om noen skal rope noe til meg så liker jeg å høre ting som: kassa opp, kjør på. osv.

Yeah you like that, don't you bitch

Utlogget bekkestokken

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: NKS bygger styrken!
« #1136 : 18. september 2009, 01:09 »
noen på sørlandet må vel snart få banka dritten ut av disse brødrerne Wink

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: NKS bygger styrken!
« #1137 : 18. september 2009, 01:17 »
jeg kan ta på meg ansvaret
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: NKS bygger styrken!
« #1138 : 18. september 2009, 01:19 »
God stemning her..

Den ene er ikke hakket bedre enn den andre tydeligvis.
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!