Skrevet av Emne: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder  (Lest 55039 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #120 : 13. juli 2005, 22:25 »
Å foresten.... du er BANNET !!!

Å pokker..... det kan jo ikke du lese nei......
And anotherone bites the dust... Smiley

Utlogget Norwegian power

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #121 : 13. juli 2005, 23:37 »
konge uac det fortjener honnør å bli kvitt den idioten
Du kan trene så mye du vil, men skal du bli stor kreves det spising og hvile.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #122 : 14. juli 2005, 01:04 »
Hadde kanskje vært en idè å sjekke ip adressen hans/hennes for å sjekke om denne "fitnessfan" kun er et alias for ett annet medlem som ikke tørr vise åpenlyst hva han/hun mener eller?

Det er lurt ja Smiley Men itillegg så er det ikke noe problem å utrykke sine følelser fra en annen maskin, eller slik som en av pc'ene våre, der bytter Ip adressen hele tiden så ingen kan spore den.

Men jeg er enig i at det kan være en som er medlem allerede, virker litt rart å bare velte inn i diskusjonen på et fremmed forum.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #123 : 14. juli 2005, 10:07 »
Hadde kanskje vært en idè å sjekke ip adressen hans/hennes for å sjekke om denne "fitnessfan" kun er et alias for ett annet medlem som ikke tørr vise åpenlyst hva han/hun mener eller?

Smal sak å sjekke det, vi logger alle ip-adresser.


Det er lurt ja Smiley Men itillegg så er det ikke noe problem å utrykke sine følelser fra en annen maskin, eller slik som en av pc'ene våre, der bytter Ip adressen hele tiden så ingen kan spore den.


Lett å spore deg alikvel gitt, og enda lettere å banne det (rent hypotetisk altså) selv om du hele tiden bytter IP. Finnes flere muligheter enn å gå på IP-adressen.

Uansett, å lage en bruker for å kun komme med slike innlegg - da gir sjebnen seg selv. Slikt er det ingen som trenger her inne.

Smiley


Offtopic
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget trainy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #124 : 14. juli 2005, 10:08 »
Å foresten.... du er BANNET !!!

Å pokker..... det kan jo ikke du lese nei......

 Bow
Train to gain

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #125 : 14. juli 2005, 10:11 »
ikke for å kverulere men 1: internettkafe, umulig å spore en evt. bruker 2. spore en bruker som har dynamisk ip krever at du tar kontakt med ISP, har du ikke kontakter/en jævlig mye bedre grunn enn at vedkommende har spamma et forum får du ikke ut et navn derfra (noe som må til selv om han har statisk ip forsåvidt). Så alt i alt er det ikke _såå_ enkelt.. samtidig har man jo muligheter som proxy/shell o.l.. Tongue ikke at jeg vet om slikt såklart... men jeg har lest om det..  :Smiley


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #126 : 16. juli 2005, 11:09 »



Og til Lasse hvis du leser dette: KOM DEG PÅ SCENEN I FITNESS!!

Soje

Nei nei nei - den gutten skal på byggerscenen - han har alt for godt potensiale til å sløse det bort på bygging light!  2thumbsup

Hmm ja  - jeg har vært borte ei ukes tid så jeg så ikke denne før i dag... Mye meninger om dette og hint. Er nok en ide å se på retningslinjene selv om jeg personlig synes det er OK å kjøre det som nå.
Det er uansett ikke rart at det kommer inn "fremmedfolk" når premiene er såpass som de er.
De som plasseret seg i toppen er uansett de beste i mine øyne og slett ikke større enn at andre her sikkert kunne konkurrert greit mot dem. Meeen når de ikke gjør jobben og sender inn bildene så er det jo greit at de vinner de som vinner.
I mine øyne besatt de tre beste på de tre høyeste plasseringene denne gangen selv om nr 1 og 2 blir litt som å vurdere epler og pærer - meget jevnt selv om detaljrikdommen og "full-package" gikk mer i retning av Erik denne gangen. De som ser på nr 3 ser også forhåpentlig at det er mulig å plassere seg godt uten overvettes mye kjøtt på kroppen.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #127 : 16. juli 2005, 13:48 »

Ett riktig godt eksempel på at NKF følger akkurat disse retningslinjene var da Bjarne Nordal på litt over 80 kg og sikkert 180cm slo Thomas Stellander på 100+ nettopp fordi Thomas ikke var i sceneform (og nei, han hadde IKKE håndtak), mens Bjarne derimot var "ripped to the bone"......Bjarne poserte etter "Fishing i Vallers" med Vaselina Bilopphøggers......har aldri ledd så mye i hele mitt liv.....den mannen kan virkelig underholde!

Bjarne er min Gud!  Bow Bow


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Mike Tyson

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 777
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 777

  • Iron Mike
SV: Treningsforum Open 2005 - Resultater og bilder
« #128 : 27. juli 2005, 00:42 »
Vil bare gratulere alle med flott innsats Grin
Undisputed Heavyweight Champion Of The World

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!