Skrevet av Emne: Forbrenning  (Lest 3987 ganger)

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
Re:Forbrenning
« #15 : 28. oktober 2003, 20:38 »
Skal jeg ike ha i meg mer enn 102 g protein? Jeg trener vekter 3 ganger i uka, jazzballett 1 gang i uka, og gym 2 ganger i uka( på skolen) Er ikke dette litt lite med proteiner da? Har lest masse om kosthold overalt og andre ting. Men det er jo fortsatt masse og lære Grin Mente du med det at jeg skal ta inn bare karbs til frokost og etter trening, eller at dette er de eneste gangene jeg skal ha i meg karbs i løpet av dagen? Det tror jeg ialelfall ikke jeg klarer, enkelte ting som frukt og sånt spiser jeg. passe rpå det med lav GI og sånt.  Spiser mors hjemmebakte brød av og til og enkelte "normal" ting, bare i forbedret form...
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget mighytarnold

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Re:Forbrenning
« #16 : 28. oktober 2003, 22:16 »
følg det så godt du kan hverftall.du kan gjerne spise mer protein. 2*kroppsvekten mener jeg er et minimum.

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Re:Forbrenning
« #17 : 04. november 2003, 14:27 »
Må bare skyte inn at morgentrening ikke kommer av overskuddsenergi men av vilje...

Soje

Utlogget GK

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Re:Forbrenning
« #18 : 06. november 2003, 08:26 »
hehe, der traff duspikeren soje. Jeg var veldig flink tidligere i høst, men nå er det helt drepen å stå opp 1 time før jeg "må" for å få med meg morgenkardio før frokost. Og jeg ser at framgangen jeg hadde tidligere i høst nå uteblir. morgentrening er noe av det meste efektive du kan "ville" gjennomføre.

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
Re:Forbrenning
« #19 : 06. november 2003, 10:10 »
Jeg er skeptisk til at morgenkardio har noen reell fordel over kardio på andre tider av døgnet.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:Forbrenning
« #20 : 06. november 2003, 11:34 »
Fordi Huh
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
Re:Forbrenning
« #21 : 06. november 2003, 11:42 »
hvorfor skal morgenkardio ha noen andre fordeler enn det den har med fettforbrenning grunnet tid på døgnet? jeg har eraring som tilsier at jeg er mye mer gira for å kjøre _knallharde_ intervaller i 3-4-5-tida på ettermiddagen.


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:Forbrenning
« #22 : 06. november 2003, 12:09 »
Poenget er vel å utnytte fettforbrenningen bedre. Du skal jo gjøre dette FØR mat. Og lav intensitet sikrer større bruk av fett som energi. I løpet av dagen fyller du opp andre energilagre som må tømmes før en effektiv fettforbrenning setter i gang. Dette kan du lese MYE om.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Re:Forbrenning
« #23 : 07. november 2003, 14:58 »
hvorfor skal morgenkardio ha noen andre fordeler enn det den har med fettforbrenning grunnet tid på døgnet? jeg har eraring som tilsier at jeg er mye mer gira for å kjøre _knallharde_ intervaller i 3-4-5-tida på ettermiddagen.

Man skal ikke kjøre knallharde intervaller ved morgenkardio. Da vil man bryte ned muskler fremfor å forbrenne fett. Hvis man derimot går/kjører på lavere intensitet vil man forbrenne fett. Morgenkardio er bra fettforbrenning, men er det kondisjon man er ute etter så ville jeg ha tatt trening på høy intensitet på andre tider av døgnet.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
Re:Forbrenning
« #24 : 07. november 2003, 23:42 »
Det er ganske fantastisk at folk kan beskrive fantastiske erfaringer med noe som er helt på trynet. Er slik at dersom noen lurer på noe og noen gidder å sette seg ned å forklare de samme tingene igjen og igjen at noen da bruker tid og energi på å komme med latterlige "erfaringer" fra steinalderen. Skaff deg i alle fall LITT peiling og finn ut hvilket tema som diskuteres før du brøler ut tøysete ideer.  Angry Angry

(Det står ikke mindre enn 100,000 innlegg om morgenkardio på dette forumet, og alle er begrunnet til det kjedsommelige, please gidd å les før du prøver å komme med egne oppsiktsvekkende forskningsresultater.)  Angry
Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Re:Forbrenning
« #25 : 08. november 2003, 02:42 »
Det er ganske fantastisk at folk kan beskrive fantastiske erfaringer med noe som er helt på trynet. Er slik at dersom noen lurer på noe og noen gidder å sette seg ned å forklare de samme tingene igjen og igjen at noen da bruker tid og energi på å komme med latterlige "erfaringer" fra steinalderen. Skaff deg i alle fall LITT peiling og finn ut hvilket tema som diskuteres før du brøler ut tøysete ideer.  Angry Angry

(Det står ikke mindre enn 100,000 innlegg om morgenkardio på dette forumet, og alle er begrunnet til det kjedsommelige, please gidd å les før du prøver å komme med egne oppsiktsvekkende forskningsresultater.)  Angry

Og den kommentaren var rettet til? Er enig med deg Satyricon, og som du sa så er det nok tråder om dette temaet allerede på forumet.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!