Skrevet av Emne: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?  (Lest 65768 ganger)

Utlogget Xvani

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 350
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 350

SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #180 : 13. mai 2006, 11:07 »
Dette ville jo bare økt egenproduksjonen av testo, mens under en kur sprøyter man jo testo i musklene... Når kroppen får et bi-tilskudd av testo som er mye høyere enn kroppens egenproduksjon av testo, vil kjertlene i hypofysen og testiklene bli undertrykt, og til slutt vil de nesten slutte å produsere testo hvis man ikke har noe ved siden av kuren. Dette er forskjellen på en testo- kur og noe som øker egenproduksjonen av testo litt.

Correct me if i'm wrong. :-)

Men om man tar kreatin vil jo dette være et tilskudd til kroppen, som overgår de naturlige kreatin nivåene. Vil du da klassifisere kreatin fra bol?
Jeg er kanskje liten, men jeg er stor der det trengs!

Prissammenligning av proteinpulver!

Utlogget Alexick

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Seeing is believing.
SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #181 : 15. mai 2006, 22:51 »
Klassifisere det fra bol? Klassifisere det SOM bol mener du? Om det er det du mener, så er svaret nei... Jeg vil ikke klassifisere kreatin som bol, ettersom kreatin ikke er direkte tilskudd av testosteron i kroppen, det er et tilskudd som øker egenproduksjonen av testosteron.  Jeg har forresten aldri hørt at verken kreatin eller ZMA øker egenproduksjonen av testosteron, men ZMA opprettholder derimot testosteronnivået i kroppen under harde/tunge økter.
Det er bedre å være tjukk enn tynn... problemet er bare at jeg er tynn... Smiley

ML: 4x160
KB: 5X150
BP: 1X130

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #182 : 06. juni 2006, 16:25 »
Jeg har psyko drømmer UTEN å bruke ZMA.. bruker jeg ZMA vil jeg sikkert ende opp med enda mer psyko drømmer så jeg står over! ;(
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget neven

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 436

  • ssk
SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #183 : 20. august 2006, 23:00 »
Noen som vet om det kan være vanskelig å stå opp om morgenen ved bruk av ZMA? Jeg har netopp fått en boks, og har pleid å lakt meg seint i sommer. Tviler på at jeg får sove i natt, og jeg må opp kl. 0700 i morgen, så vurderer å prøve det i natt...

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #184 : 21. august 2006, 23:47 »
Klassifisere det fra bol? Klassifisere det SOM bol mener du? Om det er det du mener, så er svaret nei... Jeg vil ikke klassifisere kreatin som bol, ettersom kreatin ikke er direkte tilskudd av testosteron i kroppen, det er et tilskudd som øker egenproduksjonen av testosteron.  Jeg har forresten aldri hørt at verken kreatin eller ZMA øker egenproduksjonen av testosteron, men ZMA opprettholder derimot testosteronnivået i kroppen under harde/tunge økter.
Kreatin økte ikke egenprod. av testo sist jeg sjekka da men.

Ang. ZMA, er vel et tilskudd det er vanskelig å få skikkelig dokumentasjon på. Dette fordi man gjevnt over sover tyngre og bedre når man bruker det. For alt vi veit så kan det jo like godt være den gode søvnen som gjør underverkene og at man kanskje like godt kan putte i seg noe annet søvndyssende før man legger seg, nettopp for å sove bedre. Da sparer man i allefall penga, for ZMA er steindyrt.. Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget oxilo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #185 : 22. august 2006, 21:24 »
Noen som vet om det kan være vanskelig å stå opp om morgenen ved bruk av ZMA? Jeg har netopp fått en boks, og har pleid å lakt meg seint i sommer. Tviler på at jeg får sove i natt, og jeg må opp kl. 0700 i morgen, så vurderer å prøve det i natt...

Jeg synes det er litt vanskeligere å stå opp om morgenen ja.. Har også lagt merke til at jeg har begynt å våkne kl 04.00 (nesten heeelt presist) HVER natt, og må noe sinnsykt på toalettet..  Etter det sovner jeg som en stein igjen og det blir litt vanskelig å komme seg opp igjen kl.8, men når man først er oppe kvikner jeg til fort..
Nytt norsk golfforum på www.istooy.com

Utlogget ph

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #186 : 23. august 2006, 09:02 »
Har faktisk drømt litt rart et par ganger jeg også..
Men jeg har det sånn at de dagene jeg tar zma før jeg legger meg(og kun de dagene jeg har tatt det) våkner jeg nøyaktig mellom 03.40-04.00 lys våken.
Så kan jeg godt sovne igjen. Men våkner hver natt, uten unntak. litt rart det..

Utlogget Fleex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #187 : 12. oktober 2006, 16:33 »
Har brukt ZMA i 3-4 uker nå, og har hatt en del merkelige drømmer ja.
Sover også som en stein, før pleide jeg og våkne både 3 og 4 ganger på en natt, nå sover jeg som bare det helt til klokken ringer. Men du blir jævlig mårratrøtt av det, kan være trøtt helt frem til 12 på dagen. Men jeg er på skolen, så jeg sitter bare og sløver uansett så det gjør ikke så mye.
Jeg har blitt en del sterkere også, vet ikke om det har noe med ZMA og gjøre. Fra 26 kg i benk med hantler til 34kg på en mnd.

Utlogget Hard and Heavy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

  • Sterk er man den økten: Lenken Gleipne brytes.
SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #188 : 20. oktober 2006, 05:41 »
Er ikke blitt noe værre etter jeg begynte med ZMA Grin Litt mere hissig i snoppen om morgenen kanskje Cool
2x220 markløft film
Another day, another Kg
Treningslogg
\\\\\\\"Av lydighet lærer man ingen ting\\\\\\\", sitat Jens Bjørneboe
  Treningsprogrammet--> Supercharged! Blitzkrig 2000.BEYOND PUMPED!

Utlogget MagnusJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #189 : 07. november 2006, 18:27 »
Hvor lenge fortsetter du å ha rare drømmer etter du har sluttet å ta ZMA?

Utlogget oxilo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #190 : 07. november 2006, 20:24 »
Hvor lenge fortsetter du å ha rare drømmer etter du har sluttet å ta ZMA?

tror faktisk det gir seg på dagen....
Nytt norsk golfforum på www.istooy.com

Utlogget Ventura

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 636
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 636

SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #191 : 07. november 2006, 22:25 »
Er det tanken at ZMA skal gi morder-drømmer flere netter på rad? Er det også tanken at det skal være så virkelig at du faktisk husker alt som skjedde og at du i drømmen faktisk tenker gjennom ting før du gjør noe?
Har hørt at ZMA gir merkelige drømmer, men dette var langt over forventet... Har drømt psyko-drømmer om bestialske drap og f**nskap i flere netter nå, begynner å gå lei. Feks, natta som var skjøt jeg Cristopher Walken i ansiktet med den VÆRSTE pistolen og like etter at jeg skjøt han sa han "nå ble det hjernemasse utover det hele". Han hadde på seg klæra som han hadde på seg i den der Batman-filmen som gikk for et par dager siden. Ja, jeg så den filmen, sikkert derfor jeg drømte om akkurat han. Han der pingvin-mannen var med han og. I drømmen, mener jeg. Nei, dette er ikke ment som en tullepost, mener det helt alvorlig. Går dette bor etter hvert, eller må jeg regne med å drømme som Patrick Bateman så lenge jeg bruker ZMA..?

pEaCe!

Tipper dette er jævlig mye cs kombinert med en batmanfilm. Pluss placebo effekten av zma Smiley

Utlogget MagnusJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #192 : 08. november 2006, 11:40 »
Jeg tok det i går for første gang, og jeg merket ingenting..

Utlogget oxilo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #193 : 08. november 2006, 13:25 »
Jeg tok det i går for første gang, og jeg merket ingenting..

Er sikkert ikke alle som drømmer da, men merka du noe på hvor uthvilt du var å sånn da? Jeg blir mye bedre uthvilt føler jeg.. Sinnsykt trøtt første timen etter jeg står opp kanskje, men så blir jeg helt opplagt..

Jeg begynte også på igjen i går.. Jeg hadde weird dreams i natt for å si d sånn Smiley
Nytt norsk golfforum på www.istooy.com

Utlogget MagnusJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #194 : 08. november 2006, 17:10 »
Ja, jeg følte meg ganske uthvilt, og fikk en ganske god trening idag..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!