Skrevet av Emne: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?  (Lest 65751 ganger)

Utlogget amadeus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 159

SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #195 : 10. november 2006, 23:36 »
ZMA ER GENIALT!!! hvem trenger narkotika når de har zma!? hallisonerer som bare det  Grin


BTW. del flere syke drømmer!

personelig tror jeg jeg ser for mye på tv3 ettsom det virker som det er 5minutter reklamepause i drømmene mine hvert 20 min eller noe. samme som tv3. å nei! det er faktisk ikke kødd!!  Shocked
left hand hospital.
right hand semetary.

Utlogget oxilo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

SV: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #196 : 11. november 2006, 12:20 »
personelig tror jeg jeg ser for mye på tv3 ettsom det virker som det er 5minutter reklamepause i drømmene mine hvert 20 min eller noe. samme som tv3. å nei! det er faktisk ikke kødd!! Shocked

haha!  Grin  jæævlig bra..  Grin

var ett eller annet weird jeg drømte i natt.. husker ikke helt, men det var noe med at en politiBUSS (type svær buss som gikk veldig raskt med blålys på taket), kjørte etter meg etter jeg hadde brutt meg inn hos naboen min for å se film på tv`en hans.. var forresten sjefen min som kjørte bussen. (og han er ikke politi forsåvidt)  Grin
Nytt norsk golfforum på www.istooy.com

Utlogget Tunfiskkongen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 128

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #197 : 16. november 2006, 10:01 »
:s
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
Kurt Cobain

Utlogget Paulie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Vinter Bulk
Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #198 : 16. november 2006, 10:31 »
Det er Magnesium som gir dyp søvn dermed dype drømmer.
TREN MED HUE OG IKKE MED EGO

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #199 : 17. november 2006, 13:55 »
Jeg drømmer da bare stort sett om sex og vold..  av å til samtidig..  skremmende egentlig  Wink   men det værste er at jeg nesten hver natt drømmer om dama til en kompis av meg..  dette tørr jeg ikke si til han for å si det sånn...  scary drømmer altså..  her om dagen drømte jeg at jeg å henne var på fisketur. nakne mens vi hadde oss og jeg dreiv å banke livshiten ut av en stakkars ørret..  er det mulig liksom..  blir redd jeg..

måtte prøve å ikke ta zma, men da drømte jeg ikke en dritt..
Powerlifter...

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #200 : 17. november 2006, 14:03 »
Jeg drømmer da bare stort sett om sex og vold..  av å til samtidig..  skremmende egentlig  Wink   men det værste er at jeg nesten hver natt drømmer om dama til en kompis av meg..  dette tørr jeg ikke si til han for å si det sånn...  scary drømmer altså..  her om dagen drømte jeg at jeg å henne var på fisketur. nakne mens vi hadde oss og jeg dreiv å banke livshiten ut av en stakkars ørret..  er det mulig liksom..  blir redd jeg..

måtte prøve å ikke ta zma, men da drømte jeg ikke en dritt..

Haha, for en klassiker!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #201 : 17. november 2006, 14:07 »
Haha, for en klassiker!

Er du klar for god dømming imorra janb??  Tror ikke jeg har hilst på deg før, men har sett deg på låven før. Får hilse på deg imorra da..
Powerlifter...

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #202 : 09. desember 2006, 20:24 »
Jeg går ikke på ZMA, og har helt psycho drømmer. Klarer ikke helt å huske dem, men lurer på åssen det blir når jeg begynner med ZMA :S


Jeg kan fortelle om en jeg hadde her om dagen.

Jeg satt i klasse rommet med beste kompissen min, ei fin jente i klassa og en skikkelig taper i klassa.

Han taper gutten begynte å kline med hun jenta. Beste kompissen min som er forelska i hu jenta på ordentlig slo til taperen. Så begynte hun fine jenta å si til taperen som ble slått til, "Jeg elsker deg, jeg elsker deg over alt på jord" osv.

Så  gikk vi fra skolen, Så rakk vi ikke bussen. Så rakk vi heller ikke neste buss, av en eller annen grunn :S
Så ba jeg en kompiss av meg hente oss. Så tok vi en skikkelig omvei, det ble snøstorm. Og etter en stund så kjørte bilen av veien. Da måtte vi gå til et hus som var i nærheten. Og der spurte vi om dem hadde traktor til å dra opp bilen. Dem sa vi kunne låne traktoren i garasjen. Og den traktoren var en liten leke traktor med på hengs mottor. Vi klarte ikke å dra opp bilen så vi måtte overnatte hos dem. De vi overnatta hos drev å klona mennesker. Og det var en detektiv som kom der utover kvelden og hadde avhør med de som eide huset osv.

Det er mye jeg ikke husker. Men det var en SJUK drøm...


Lurer på åssen det blir med ZMA.... hehe
sterk,blid og ronkefri

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #203 : 09. desember 2006, 20:42 »
Jeg går ikke på ZMA, og har helt psycho drømmer. Klarer ikke helt å huske dem, men lurer på åssen det blir når jeg begynner med ZMA :S

Faen, husker når jeg "gikk" på ZMA. Tok meg 4 måneder å venne meg av den dritten. Frarådes på det sterkeste.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #204 : 09. desember 2006, 21:41 »
Faen, husker når jeg "gikk" på ZMA. Tok meg 4 måneder å venne meg av den dritten. Frarådes på det sterkeste.

Care to elaborate?

Fikk litt lyst til å teste ZMA selv, ikke så mye pga drømmer og "muskelvekst", men fordi jeg sover så fryktelig lett. Men hadde vært interessant å få vite din erfaring med dette, siden den i motsetning til de fleste andres ikke virker så positiv.

Btw, dette med kviser; er det høyst individuelt? Er det slik at ved høyere dosering vil sjansen øke?

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #205 : 09. desember 2006, 21:44 »
Care to elaborate?

Fikk litt lyst til å teste ZMA selv, ikke så mye pga drømmer og "muskelvekst", men fordi jeg sover så fryktelig lett. Men hadde vært interessant å få vite din erfaring med dette, siden den i motsetning til de fleste andres ikke virker så positiv.

Btw, dette med kviser; er det høyst individuelt? Er det slik at ved høyere dosering vil sjansen øke?

Man "går" ikke på ZMA. Dette er ikke et narkotikum. Det var derfor ment ironisk. Smiley Skjønner at ironi, på et forum, ikke alltid er lett å ta. Tar selvkritikk på dette.

ZMA er ikke et mirakelpulver. Man må ikke avvenne seg ZMA. Dette er mineraler\ vitaminer som har, etter mine få erfaringer, marginal effekt på kroppen.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #206 : 09. desember 2006, 21:49 »
Aha. Begynte å lure på om du hadde hatt noen djevelske abstinenser eller noe slikt.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #207 : 09. desember 2006, 21:56 »
Aha. Begynte å lure på om du hadde hatt noen djevelske abstinenser eller noe slikt.

Hadde det vært tilfelle hadde vel de fleste medlemmene på dette forumet bestilt skiten i dette øyeblikk. Cheesy
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #208 : 09. desember 2006, 22:00 »
Mens vi snakker om "det", "tilfelle", "de", "øyeblikk" og "forumet"; jeg tror jeg skal bestille selv. Ikke veldig billig, men hadde vært fint å se om dette kan hjelpe litt på den alt for lette søvnen min. Krysser fingrene og håper jeg slipper kviser (du ser - jeg befinner meg i en del av livet hvor kviser ikke er spesielt moro), har faktisk aldri hatt problemer med det før, og håper ikke zma endrer dette.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #209 : 10. desember 2006, 03:29 »
Jeg merket i allefall ikke noe spesielt til kviser.. Ikke som jeg husker i allefall. Om du merker noe til det, prøv å drikk rikelig med vann hver eneste dag over en periode, si en ukes tid, og se om det blir noe bedre...
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!