Skrevet av Emne: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?  (Lest 65759 ganger)

Utlogget Leffernan

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #210 : 10. desember 2006, 04:03 »
Jeg merket ganske så syk forskjell, alle kvisene fra trynet mitt tok veien ned til lårene mine. Gikk tom for et par dager siden. Nå kommer de tilbake til trynet, I need my fix!

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #211 : 10. desember 2006, 16:35 »
Hvordan vet man hvilke typer som er av høy kvalitet? Har de noe bra ZMA på power-nutrition? Lurer siden jeg skal kjøpe noe annet der, og det hadde vært fint å slippe frakt fra to butikker.

Duger dette?: http://www.power-nutrition.no/VitaminerMineraler/MetRx_ZMA.html

Utlogget B-boi

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 38

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #212 : 11. desember 2006, 20:09 »
Jeg tok zma en liten stund, men måtte bare slutte med det pga mer kviser. Har alltid hatt litt kviser, men etter jeg begynte med inntak av det, så blei det 10 ganger værre. Jeg ga bort resten av mine, og har aldri tatt det igjen ( litt forfengelig kanskje Wink ) Men uansett det er nok forskjell fra menneske til menneske, alle reagerer forskjellig på ting...
no pain no gain...

Utlogget Paulie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Vinter Bulk
Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #213 : 11. desember 2006, 20:28 »
Jeg tok zma en liten stund, men måtte bare slutte med det pga mer kviser. Har alltid hatt litt kviser, men etter jeg begynte med inntak av det, så blei det 10 ganger værre. Jeg ga bort resten av mine, og har aldri tatt det igjen ( litt forfengelig kanskje Wink ) Men uansett det er nok forskjell fra menneske til menneske, alle reagerer forskjellig på ting...

Bruk av ZMA er med på å øke utskillelsen av Igf-1 og testosteron naturlig i kroppen derfor får ofte folk litt kviser særlig på ryggen, kunne prøvd mindre doseringer?
TREN MED HUE OG IKKE MED EGO

Utlogget Frode77

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #214 : 12. desember 2006, 20:08 »
Spiste en boks med snurring, 4 brødskiver og 4 egg en kveld for noen uker siden, hadde syke drømmer den natta. Trodde det var en tilfeldighet men det skjer hver gang jeg spiser dette til kvelds.

Artig Grin


Utlogget Paulie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Vinter Bulk
Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #215 : 12. desember 2006, 20:29 »
Hehe, har begynt på ZMA selv nå, å håper på å få noen syke drømmer fort! Grin Har nemmelig tentamen i norsk i morra, og håper på å få en heftig drøm som jeg kan skrive om Grin


Ferdig med alle tentamener og eksamener før jul jeg Grin
TREN MED HUE OG IKKE MED EGO

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #216 : 12. desember 2006, 20:33 »
Hvordan vet man hvilke typer som er av høy kvalitet? Har de noe bra ZMA på power-nutrition? Lurer siden jeg skal kjøpe noe annet der, og det hadde vært fint å slippe frakt fra to butikker.

Duger dette?: http://www.power-nutrition.no/VitaminerMineraler/MetRx_ZMA.html

jeg har prøvd zma'en til MetRx og jeg var veldig fornøyd. bare å kjøpe;)
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Utlogget rotosonic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #217 : 14. desember 2006, 16:12 »
hei....har tenkt ganske mye på og kjøpe zma også Cheesy...men hvor mye mer effektivt er det, tar nå kreatin og protein :Smiley. og vil jeg ha mareritt elle bare merklige drømmer Undecided? jeg bruker også ganske lang tid på og få sove Sad....hjelper det på det også eller bare etter jeg har sovnet Wink


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #218 : 15. desember 2006, 10:55 »
hei....har tenkt ganske mye på og kjøpe zma også Cheesy...men hvor mye mer effektivt er det, tar nå kreatin og protein :Smiley. og vil jeg ha mareritt elle bare merklige drømmer Undecided? jeg bruker også ganske lang tid på og få sove Sad....hjelper det på det også eller bare etter jeg har sovnet Wink



Vet om flere som har hatt positiv effekt i forhold til å sovne lettere / raskere.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget MagnusJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #219 : 15. desember 2006, 15:11 »
Det varierer fra person til person..

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #220 : 07. januar 2007, 12:44 »
Når det gjelder sink og søvn så har jeg nylig hatt en noe sær opplevelse som kan være til skrekk og advarsel for andre brukere.

Jeg har tatt magnesium og sink i noen uker nå og alt gikk fint.
I nyttårshelgen hadde jeg og 11 venner leid en hytte i Trysil.
Jeg skulle sove på rom med en laban som heter Martin; han i overkøya og jeg nederst.

Så en natt drømte jeg behagelige drømmer om at jeg løftet tunge ting i det en ørn på størrelse med en minibuss plutselig kaster seg over med og setter klørne i meg.
Jeg setter naturligvis i et skikkelig vræl og sparker vilt mot fuglen. I og med at den kom ovenfra og ned må jeg da sparke oppover så hardt og vilt jeg bare kan.

Selv om Martin er nærmere 2 meter høy og veier 120 kg greier jeg faktisk å sparke vekk så og si alle plankene i overkøya (11 av 13 fant vi senere ut) slik at han våkner av at han deiser ned i underkøya (og oppå meg). Da våkner jeg i det minste, men det gjør jo de resterende 9 personene i hytta også.
En kar som sov på et soverom i andre enden av hytta skal visst, på ramme alvor, ha erklært teorien om at en elg har brutt seg inn i hytta. Skogens konge, det er meg   Cool

Var jo jævlig vrient å forklare hvorfor jeg hylte og sparket Martin ut av senga i fire-tiden om morgenen og jeg får nok høre dette i mange år fremover. Dette kan man altså risikere ved å ta sink (jeg skylder på det, jeg).





Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget timfosho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #221 : 07. januar 2007, 12:50 »
Et spørsmål, hvor ofte skal dette brukes? leste 2-3 kapsler om kvelden. Skal du ikke ta før og etter trening ? (Svar fra noen som har peiling)
En dag uten trening, er en dag uten mening.

Utlogget nWe

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 544
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 544

  • I'll be back!
Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #222 : 07. januar 2007, 13:16 »
Er ZMA dyrt å bruke? Kunne tenkt meg litt bedre søvn og slippe å våkne opp kl.4.00 på natten.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #223 : 07. januar 2007, 16:52 »
Når det gjelder sink og søvn så har jeg nylig hatt en noe sær opplevelse som kan være til skrekk og advarsel for andre brukere.

Jeg har tatt magnesium og sink i noen uker nå og alt gikk fint.
I nyttårshelgen hadde jeg og 11 venner leid en hytte i Trysil.
Jeg skulle sove på rom med en laban som heter Martin; han i overkøya og jeg nederst.

Så en natt drømte jeg behagelige drømmer om at jeg løftet tunge ting i det en ørn på størrelse med en minibuss plutselig kaster seg over med og setter klørne i meg.
Jeg setter naturligvis i et skikkelig vræl og sparker vilt mot fuglen. I og med at den kom ovenfra og ned må jeg da sparke oppover så hardt og vilt jeg bare kan.

Selv om Martin er nærmere 2 meter høy og veier 120 kg greier jeg faktisk å sparke vekk så og si alle plankene i overkøya (11 av 13 fant vi senere ut) slik at han våkner av at han deiser ned i underkøya (og oppå meg). Da våkner jeg i det minste, men det gjør jo de resterende 9 personene i hytta også.
En kar som sov på et soverom i andre enden av hytta skal visst, på ramme alvor, ha erklært teorien om at en elg har brutt seg inn i hytta. Skogens konge, det er meg   Cool

Var jo jævlig vrient å forklare hvorfor jeg hylte og sparket Martin ut av senga i fire-tiden om morgenen og jeg får nok høre dette i mange år fremover. Dette kan man altså risikere ved å ta sink (jeg skylder på det, jeg).



Son, stay off the drugs.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: ZMA, tidenes sjukeste tilskudd..?
« #224 : 07. juli 2007, 13:16 »
I går natt prøvde eg ZMA for første gang, på tom mage, og det hadde absolut ingen effekt.
Eg åt siste måltid litt etter 21.00, tok tabelettene rundt 23.15.  La meg i senga 10min seinere.
Uansett skal eg prøve det minst 1 uke til.

Selv om man ikkje merker noe på søvn / drømme verden, har ZMA fortsatt samme effekt angående testo nivået? I så fall kommer eg til å fortsette med produktet.
Westside disciple

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!