Skrevet av Emne: Skuldern min... au!!!!  (Lest 1018 ganger)

Utlogget bigbite

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Skuldern min... au!!!!
« : 18. juli 2005, 12:35 »
har fått vannvittige smerter i den ene skulderen min nå. veit ikke helt hvordan jeg først merket det, men vondt er det hvertfall. kjenner smerten når jeg strekker armen bakover, og løfter armen over hodet på en spesiell måte. er det noen som vet hva dette kan være?? er det bare en strekk, håper det, eller kan det være senebetennelse? forslag til hva som burde gjøres? håper noen kan hjelpe.... Help

Utlogget maaagnus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 294
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 294

SV: Skuldern min... au!!!!
« #1 : 21. juli 2005, 15:25 »
En kompis av meg hadde vondt i skuldra, han ble bra etter å ha kjørt Doggcrapp sin øvelse for vonde skuldre.  Kanskje verdt å prøve?
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=27488.0

Utlogget Anine

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

SV: Skuldern min... au!!!!
« #2 : 21. juli 2005, 19:54 »
har fått vannvittige smerter i den ene skulderen min nå. veit ikke helt hvordan jeg først merket det, men vondt er det hvertfall. kjenner smerten når jeg strekker armen bakover, og løfter armen over hodet på en spesiell måte. er det noen som vet hva dette kan være?? er det bare en strekk, håper det, eller kan det være senebetennelse? forslag til hva som burde gjøres? håper noen kan hjelpe.... Help

hadde noe lignende for en stund tilbake,våknet en morgen og klarte ikke løfte armene over hodet...utrolig utrolig vondt.Gikk til min ufølsomme lege som ga meg betennelses dempende og sendte meg rett tilbake på trening,ikke noe problem sa hun.jeg tok ikke sjansen allikevel jeg da,ventet til jeg var bedre men fikk litt vondt etter en stund men gikk over igjen da jeg tok det litt rolig.Var deltamuskelen som var overanstrengt såvidt jeg forsto

Utlogget bigbite

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

SV: Skuldern min... au!!!!
« #3 : 24. juli 2005, 22:44 »
har kjørt en senebetenelse kur nå, og tatt en uke fri fra trening. men det er ingen bedrig i skulderen overhodet. faen as.. kan det være en strekk? har hatt vondt i snart 3 uker nå. hvor lang tid kan det ta for at en strekk blir bra igen? eller kan den bli der for ever??

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!