Skrevet av Emne: Treningssenter i Oslo  (Lest 853 ganger)

Utlogget kkanst

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Treningssenter i Oslo
« : 24. juli 2005, 23:57 »
Hei,

Jeg har trent på SATS i alle år. Og sist på SATS Spectrum.

Det er en ting her som irriterer meg seriøst; Nemlig at det er så SINNSYKT mange som skal trene der på de samme tidene som meg. Jeg er relativt ny i mange øvelser, selv om jeg har trent i ca 4 år aktivt.

Jeg bor på Grønland, og er som dere sikkert skjønner på jakt etter et annet sted å trene på hvor det ikke er 150 personer i samme lokale. Et sted hvor man får litt "privatliv" og kan øve seg frem til å trene riktig uten at man må føle at halve verden stirrer på "han nybegynneren" om dere skjønner..

Jeg trener med relativt tunge vekter, og er ganske viderekommen i forhold til mange andre. Men likevel.. jeg trenger et sted å trene hvor jeg kan få lov til å føle meg litt for meg selv. Et studio som har litt komtroll med hvor mange som trener samtidig.

SATS på spectrum har etter de fikk nye maskiner blitt helt umulig sted å trene på. Trener du feks etter klokken 16. så er det uten overdrivelse STAPPFULLT.

Videre så er de blitt veldig sløve på vedlikeholdet av apparater. Flere mangler hendel-puter osv. Mulig det var litt av vitsen med å skaffe nye maskiner. Men likevel..

SATS er ikke seriøs nok synes jeg.

Er det noen andre treningsstudio i Oslo (sentrum), helst i nærheten av der jeg bor - som kan anbefales? Jeg har begynt med lett kroppsbygning. Det kan ikke sats hjelpe særlig med.

Hvor skal jeg begynne å trene?  HJELP!!

Utlogget Anine

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

SV: Treningssenter i Oslo
« #1 : 25. juli 2005, 22:32 »
Hei,

Jeg har trent på SATS i alle år. Og sist på SATS Spectrum.

Det er en ting her som irriterer meg seriøst; Nemlig at det er så SINNSYKT mange som skal trene der på de samme tidene som meg. Jeg er relativt ny i mange øvelser, selv om jeg har trent i ca 4 år aktivt.

Jeg bor på Grønland, og er som dere sikkert skjønner på jakt etter et annet sted å trene på hvor det ikke er 150 personer i samme lokale. Et sted hvor man får litt "privatliv" og kan øve seg frem til å trene riktig uten at man må føle at halve verden stirrer på "han nybegynneren" om dere skjønner..

Jeg trener med relativt tunge vekter, og er ganske viderekommen i forhold til mange andre. Men likevel.. jeg trenger et sted å trene hvor jeg kan få lov til å føle meg litt for meg selv. Et studio som har litt komtroll med hvor mange som trener samtidig.

SATS på spectrum har etter de fikk nye maskiner blitt helt umulig sted å trene på. Trener du feks etter klokken 16. så er det uten overdrivelse STAPPFULLT.

Videre så er de blitt veldig sløve på vedlikeholdet av apparater. Flere mangler hendel-puter osv. Mulig det var litt av vitsen med å skaffe nye maskiner. Men likevel..

SATS er ikke seriøs nok synes jeg.

Er det noen andre treningsstudio i Oslo (sentrum), helst i nærheten av der jeg bor - som kan anbefales? Jeg har begynt med lett kroppsbygning. Det kan ikke sats hjelpe særlig med.

Hvor skal jeg begynne å trene? HJELP!!

Ehhh...SATS er ikke seriøse fordi de vil medlemmene sine det beste og skaffer nye maskiner???ga ikke helt mening det der...

Utlogget kkanst

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

SV: Treningssenter i Oslo
« #2 : 27. juli 2005, 18:41 »
Var ikke det jeg skrev.

 Offtopic

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!