Skrevet av Emne: 1.5mnd pause.. Rett på HST?  (Lest 9351 ganger)

Utlogget RiZLa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

1.5mnd pause.. Rett på HST?
« : 02. august 2005, 13:48 »
Har trent jevnt siden februar 05.

Startet på HST rett før pausen, og merket stor framgang, og liker tankegangen/filosofien utrolig godt..

Har tatt kostholdet like seriøst som under trening, har merket litt nedgang i muskelmasse, men ganske minimalt med tanke på lengden på pausen...
Mengden av proteiner under pausen hjalp nok på...

Men, burde jeg gå rett på HST etter nesten 1.5mnd pause...?
"This sport is about extremes - using weights you havent used previously, taking in amounts of food to build greater muscle mass-in amounts you never have done previously, & doing the cardio to keep you at an acceptable offseason training bodyfat that keeps you happy. Get your act together & think this all out or quit your complaining & dreaming and take up tennis."

Utlogget Bonjasky

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 185

  • !!!
SV: 1.5mnd pause.. Rett på HST?
« #1 : 02. august 2005, 13:55 »
jeg er i akkurat samme situasjon  Grin
bynnte å trene november 04', tok ikke kosthold seriøst, men spiste alt jeg kom over (tenkte litt proteiner da)..
gikk opp fra 63 til 77kg på 5 månder, så ned til 73kg.. pause fra 15 juni til 15 august(er på sommerjobb, har ikke tilgang til trening). skal bynnne med HST og seriøs kosthold når jeg er tilbake

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: 1.5mnd pause.. Rett på HST?
« #2 : 02. august 2005, 15:33 »
Bare å starte rett på det. Ikke noe problem overhodet. Men du har nå muligheten til å starte litt "ekstra rolig" for så å dra hele perioden litt lenger. Det er bare en fordel. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget RiZLa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

SV: 1.5mnd pause.. Rett på HST?
« #3 : 02. august 2005, 16:32 »
Bare å starte rett på det. Ikke noe problem overhodet. Men du har nå muligheten til å starte litt "ekstra rolig" for så å dra hele perioden litt lenger. Det er bare en fordel. Smiley

Den første uka med 15 rep er jo bare rundt 60-70% av max.. de siste øktene er rundt 90-100%, så får uansett kjørt litt rolig i gang på den måten..

Hadde også en helkroppsøkt sist uke bare for å kjøre igang litt kroppen igjen..
"This sport is about extremes - using weights you havent used previously, taking in amounts of food to build greater muscle mass-in amounts you never have done previously, & doing the cardio to keep you at an acceptable offseason training bodyfat that keeps you happy. Get your act together & think this all out or quit your complaining & dreaming and take up tennis."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!