Skrevet av Emne: poenget med denne kategorien er?  (Lest 13882 ganger)

Utlogget fransken

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

poenget med denne kategorien er?
« : 02. august 2005, 16:19 »
Hva ønsker forumet å oppnå her? Er diskusjonen for å hjelpe til i svartmalingen av doping, eller ønsker man å spre informasjon og sannheter til folks beste?

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: poenget med denne kategorien er?
« #1 : 03. august 2005, 02:53 »
Forumet er jo nettopp oss medlemmer, og om du synes å ane en "svartmaling av doping" er det kan hende på grunn av at mange av dem som skriver innlegg her mener at det er noe drit?!
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: poenget med denne kategorien er?
« #2 : 03. august 2005, 12:21 »
forumet er beregnet på de som trenger å berettige sitt irrasjonelle og grunnløse dopinghat, og for å diskutere videre frihetsberøvning og mistenkeliggjøring av de som vurderer å trene på treningssenter.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget Falk

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

  • "Don't be such economic girlie-men." sitat Arnold
SV: poenget med denne kategorien er?
« #3 : 03. august 2005, 12:25 »
Hva er urasjonelt ved å påpeke bieffekter ved doping-bruk ?


Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: poenget med denne kategorien er?
« #4 : 03. august 2005, 17:46 »
Hva er urasjonelt ved å påpeke bieffekter ved doping-bruk ?
det er ikke irrasjonelt å påpeke bivirkninger ved bruk av aas.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget fransken

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

SV: poenget med denne kategorien er?
« #5 : 04. august 2005, 14:46 »
forumet er beregnet på de som trenger å berettige sitt irrasjonelle og grunnløse dopinghat, og for å diskutere videre frihetsberøvning og mistenkeliggjøring av de som vurderer å trene på treningssenter.

kan vi klandre dem? husk de feite sjefene med slips som sitter med lommeboka, røyker 40 sig om dagen, bekker i seg øl, baconpølse, rekesalat og potetgull og forlanger sunne sjeler i sunne legemer som i tilleg til sin idrett spiser grønt 5 ganger om dagen og bruker fritida si på fjellet, for at de skal bla frem de fremsvindlede tusenlapene sine....hørte jeg noen si dobbeltmoral.....tror ikke det, for hvem gidder å bite hånda som gir dem mat..

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: poenget med denne kategorien er?
« #6 : 04. august 2005, 15:22 »
Hva ønsker forumet å oppnå her? Er diskusjonen for å hjelpe til i svartmalingen av doping, eller ønsker man å spre informasjon og sannheter til folks beste?
I og med at forumet heter antidoping, så er forumet hvertfall ikke beregnet til å hjelpe folk til å begynne med doping Wink
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget fransken

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

SV: poenget med denne kategorien er?
« #7 : 04. august 2005, 15:42 »
Aha...da skjønner jeg. Her skal alt det negative (saklige!?) frem som angår medikamentbruk i idretten. Med andre ord...har du 100 kjenninger som har bolt litt, skal du ikke nevne de 99 som faktisk fikk dramatiske styrke og volumøkninger med ubetydlige eller ingen bivirkninger, men trekke frem han som mistet noe av sitt hår og fikk noen kviser (mest sannsynlig for hans far ble skallet i 30årsalderen)...

Takk for svaret, nå vet jeg hvordan jeg skal forholde meg til denne delen av forumet og...skal vi se...skal prøve å skrive noe her og da.....tenke.....tenke.....tenke....tenke.....tenke....eh...vent da...tenke...tenke...tenke....hmm....eh....veel.....oisann...ringer på døra...brb...

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: poenget med denne kategorien er?
« #8 : 04. august 2005, 18:29 »
Aha...da skjønner jeg. Her skal alt det negative (saklige!?) frem som angår medikamentbruk i idretten. Med andre ord...har du 100 kjenninger som har bolt litt, skal du ikke nevne de 99 som faktisk fikk dramatiske styrke og volumøkninger med ubetydlige eller ingen bivirkninger, men trekke frem han som mistet noe av sitt hår og fikk noen kviser (mest sannsynlig for hans far ble skallet i 30årsalderen)...

Nope, men hvis du er helt fanatisk på din side, så kan det nok virke sånn for deg når du leser her.

For det første, så er ikke doping lov i konkurranser som f.eks styrkeløft, og det er der mye av antidopingarbeidet foregår. Dette punktet trenger vel egentlig ingen videre diskusjon. Her er det snakk om å jukse i en konkurranse.

Så er det doping utenfor organisert idrett. Du har selv påpekt at man faktisk kan få bivirkninger av å bruke dop, så da er jo noe av poenget å forhindre at folk i det hele tatt begynner med dop, så er man hvertfall sikker på å ikke få noen bivrkninger av det.

Det var forresten noen merkelige tall du kom med, at en av 100 får bivirkninger av det.
Kan vel nevne noen av kompisene mine som bruker aas:

En har brukt i to år nå, veldig mye på og lite av. Brukt det meste av steroider, igf-1 ++ . Operert for gyno på begge sider, leverproblemer. Han her er 20 år.

En har brukt det nesten sammenhengende i tre år nå, og har opplevd lite bivirkninger. Måtte ta et par roaccutan kurer pga noen skikkelig nasty kviseutbrudd. Fikk soppinfeksjon rundt kjeften pga det forresten. Er en svær jævel nå, runda 110kg etter jul nå, er 180cm høy. Det som blir spennende nå, er å se hvordan egenproduksjonen kommer til å oppføre seg når han går av. Foreløpig har han vært på et par år sammenhengende nå, pluss noen kurer før der. Han prøvde å gå av før disse to årene, men mistet fort en god del kg ( Derav noe muskler), og smalt rett på igjen. Han har fortalt meg at han ikke tør å gå av, i fare for å knekke sammen psykisk. Det er ofte et helvete å gå av, og spesielt etter så lange kurer. Sånn ellers takler kroppen hans en del av dette virker det som, da han tar blodprøver hos legen innemellom. Mistet omtrent halvparten av håret på hodet da kroppen reagerte på en kombinasjon av et par stoffer, men fikk heldigvis ordnet opp i det. Når håret vokste tilbake, kom det også en vanvittig hårvekst på rygg og bakside skuldre, flekker med hår nærmest som en tynn pels. Dette har ikke forsvunnet.
Han her er 21 år.

En gikk først på en standard kur på 10 uker. Vokste vel 7-8 kg på kuren. Brukte litt over et halvt år på å få ståpikk etter kuren. Dama var ikke akkurat kjempeblid... Og det han hadde gaina var selvsagt borte. Så på'n igjen. Nå skal han vel mer eller mindre være på fremover. Rett og slett. Sleit med leverproblemer etter bruk av oraler. Det var såpass høye leververdier at han fikk leverforgiftning av noen shot med sprit på byen. Får også masse kviser. Har vel kjørt 4 kurer nå, og mister så og si alt mellom hver kur.  Fikk fort måne da han var disponert for håravfall.

En annen: er 23 år og har hatt to hjerteinfarkt pga aas. Har fått beskjed av legen om å kutte ut eller dø ung. Han kjører på videre. Er vel snart stor nok til å kunne bli med i byggerkonkurranse.

Enda en: 27 år, og er steril som resultat av 6 års bruk av aas. Har ikke unger, og vil aldri få det. Tynt fjonete hår. Mistet det meste av gains, ironisk nok.

En til: 29 år, kjører noen kurer nå og da. Vokser sånn passe under kurene, og egenproduksjon kommer raskt tilbake. Sliter litt med vannansamlinger og har hatt litt høye leververdier i perioder, men ikke noe mer. Men mister veldig mye gains mellom kurene.

Noen slipper greit unna bivirkninger og får bare de mindre, mens andre dør faktisk av det.
Tror du ikke de som får de alvorlige bivirkningene av bruket, eller de få som faktisk dør av det, hadde hatt det bedre om de ikke begynte med det i første omgang? 

Dette er den virkelige verden. Folk mister gains i massevis etter kur, og må derfor kure videre for å ta igjen det tapte og vokse videre.

Så hvorfor ikke advare folk mot bruk av aas? Hva er egentlig galt med det? Noen er faktisk så brødhuer at de tror aas-bruk er garantert bivirkningfritt, bare de bruker antiøstrogen mot gyno og vannansamling, og putter i seg xxxx for å få opp egenproduksjon. Noen tror at en kur vil gjøre dem grisesvære, og at de bare kan bygge videre i samme tempo etter kuren.

Jeg tror jeg aldri har pratet med noen som aldri har fått en eneste bivirkning av bruk, av de som har tatt blodprøver hos legen. De fleste gjør jo ikke det, så de vet jo egentlig ikke hvordan kroppen har det. De har ikke fått gyno og kviser, det er alt de vet. Latterlig dumt å putte i seg noe sånt uten å ta prøver. Man vet ikke hvordan man vil reagerer på aas før man putter det i seg. Ingen reagerer likt på det.

Vel, dette er hvertfall noen grunner fra min side til å advare mot bruk av aas. Noen vil selvsagt drite i det og hoppe i det uansett. At man faktisk kan risikere helsa på det betyr ikke noe for de. Dette er ofte de samme personene som du ser har signaturer i profilene sine som lyder" Die huge, or die trying", eller lignende.
Sitat



Takk for svaret, nå vet jeg hvordan jeg skal forholde meg til denne delen av forumet og...skal vi se...skal prøve å skrive noe her og da.....tenke.....tenke.....tenke....tenke.....tenke....eh...vent da...tenke...tenke...tenke....hmm....eh....veel.....oisann...ringer på døra...brb...


Jepp, der bidro du med et fint innlegg Smiley
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Falk

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

  • "Don't be such economic girlie-men." sitat Arnold
SV: poenget med denne kategorien er?
« #9 : 04. august 2005, 18:47 »
Aha...da skjønner jeg. Her skal alt det negative (saklige!?) frem som angår medikamentbruk i idretten. Med andre ord...har du 100 kjenninger som har bolt litt, skal du ikke nevne de 99 som faktisk fikk dramatiske styrke og volumøkninger med ubetydlige eller ingen bivirkninger, men trekke frem han som mistet noe av sitt hår og fikk noen kviser (mest sannsynlig for hans far ble skallet i 30årsalderen)...

Ja for opp igjennom tiden så finnes det jo SÅ mange suksess historier fra folk som har dopet seg, eller ? Huh

Forresten så vil ca 20 av de 100 du nevner over, i det minste utvikle bitch-tits og det er jo kjempe positivt ?

Nei, tren hardt, spis godt, hvil og ha kontinuitet i treninga, så kommer du lengst og risikerer iallfall ikke helsa for ingenting.

De eneste som tjener på at folk doper seg, er dop-langerne 

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: poenget med denne kategorien er?
« #10 : 04. august 2005, 20:00 »
Applaus, Stripie!  2thumbsup

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget fransken

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

SV: poenget med denne kategorien er?
« #11 : 05. august 2005, 20:05 »
Så er det doping utenfor organisert idrett. Du har selv påpekt at man faktisk kan få bivirkninger av å bruke dop, så da er jo noe av poenget å forhindre at folk i det hele tatt begynner med dop, så er man hvertfall sikker på å ikke få noen bivrkninger av det.

så du har ambisjoner om å spille en slags mor teresa her....hva med å forby dem spise trans fettsyrer, sukker, røyke, alkohol?
Vet du at 1 av 3 av dem du kjenner vil dø av en såkalt livsstilssykdom?..Røyk, usunn mat etc.
er ikke med på logikken her...viss noen av gutta risikerer å utvikle ufarlige bitchtits (sjelden spørr du meg, og finnes stoffer som enkelt reduserer risikoen), slår du terroralarm, mens utvikling av åreforkalkning blant 30% av befolkningen, som gradvis tilsvarer en langsom død, gir du like mye blanke f. i som det jeg gjør i kåringen av idolvinneren...

Er du en hellig sjel som faktisk har reelle ønsker om å hjelpe folk med helsa, burde du slutte å plukke blåbær..

Og til slutt, vet du hvorfor de aas skrekkhistoriene du nevner har inntruffet. Jo, fordi det er forbudt å spre saklig info ang. doping. Du skjønner, ingen tror på medienenes og dine påstander uannsett, så da hører potensielle steroidbrukere på mannen i gata, som vil tjene penger og anbefaler høye doser av orale medikamenter som gir mest inntjening og gjerne over lang tid, som tilslutt kan skade deg seriøst.

Hadde det eksistert saklige fora som hadde gitt nøytral info på anabole androgene steroider, ville folk i langt større grad assimilert denne kunnskapen og vi ville sluppet disse uheldige episodene med misbruk og seriøse bivirkninger.

Men nok om dette, jeg svarte bare på ditt innlegg. Du har jo forklart meg at det er ikke slike innlegg som er ønsket i denne topicen, og det skal jeg selfølgelig respektere.


Utlogget A

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

SV: poenget med denne kategorien er?
« #12 : 05. august 2005, 22:44 »
Fransken: Synes du argumenterer ganske tåpelig. Virker som du mener at siden det finnes masse dødelige og skadelige ting i verden, har det ikke noe å si om folk boler, siden andre ting gir høyere skade-/dødsrisiko. For meg virker dette som et forsøk på å ufarliggjøre dopingbruk ved å sette det opp mot større folkesykdommer, hvilket blir utrolig latterlig av den enkle grunn at antallet folk som feks spiser usunn mat, og dør av hjerteinfarkt, er langt større enn det totale antallet folk som får bivirkninger/dør av bruk av aas. For å sette det i riktig perspektiv må du heller forestille deg at nesten hele norges befolkning var på steroider.

Dessuten syns jeg du er litt vag når det gjelder statistikken, 1 av 100 får bivirkninger? Mistenker at du later som du vet mer enn du faktisk gjør ang. bruk og bivirkninger. Spesiellt når du sier "viss noen av gutta risikerer å utvikle ufarlige bitchtits ", som om det er den eneste bivirkningen.
"The most successful ideological effects are those which have no need for words, and ask no more than complicitous silence." -Pierre Bourdieu

Utlogget fransken

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

SV: poenget med denne kategorien er?
« #13 : 06. august 2005, 06:45 »
Jeg vet mer om dette enn de fleste, nok om det.
Poenget mitt er; Ja, doping er, kan være farlig, ja, verden hadde vært et bedre sted å være sikkert uten aas. Men!!!...det må være opp til hver enkelt av oss å vurdere disse greiene. Det er ikke funnet støtte for at dopere utgjør en så stor risiko for andre medmennesker eller samfunnet, at det derfor burde forbyes. Så lenge man ikke plager andre, bør man få holde på med sitt. Dette er en prinsippsak.
Seff er jeg for utartet testing av de som konkurrerer, gjerne lørdagsbesøk osv.
Noe helt annet er det å teste gymrottene som kun ønsker å konkurrere mot seg selv.
Og, husk aas er faktisk lov til å bruke i nisselandet Norge. Vi snakker om et land der du bli klæppa om du har en 10kgs american stafforshire terrier valp i hagen og må punge ut over 5 lapper om du kjører på rødt....
Også da skal faktisk helsestudiokjedene overgår Bondevik, Stoltenberg, Høybraaten og co. i formynderskap, påbud og barnehagetantementalitet.

Spør du meg tror jeg dette bunner i ren sjalusi. Ja faktisk. Dere er sjalu på kroppene til oss bolerne. Dere tør ikke å prøve selv og derfor blir dere så pisst av at vi får alle blikkene fra jentene der vi kjører reps på 180 benken og får overarmene til de "sunne" å ligne pikekyss i forhold på strendene.
Dere hadde kanskje ønsket at det automatisk ville komme en banner i panna på de som bolet, slik at alle kunne se at de har jukset.
Vel, sorry mac, what u see is what u get, og ingen gidder å bry seg med forklaringene.

Min historie er ca. 10 års medikamentbruk uten nevneverdige bivirkninger. Jeg har kjørt et par kurer i året i 8-10 år nå, og ikke merka mye ugunstig. Siste bloprøven var normal. Jeg har ingen kjertler i brystene, kviser eller høye viker. Kolestrol, blodtrykk og triglyserider er som sagt normale. Immunforsvaret er topp, syk maks en gang i året. Dette til tross for mange kurer. Men jeg har aldri misbrukt stoffene. Før jeg begynte, hadde jeg trent naturlig i 5 år ca. 181cm høy og var da 92-93 kg. Kom ikke videre uannsett hva jeg gjorde. Så kjøpte jeg boka til Phillips og leste den ca. hundre ganger. Jeg skaffet meg all saklig og relevant info som jeg kom over og vendte det døve øret til skrekkhistoriene.
Jeg lærte meg til  bruke, ikke misbruke, dvs max 8 uker, så 4 mnd pause, max to stoffer på engang, og så lite oralt som mulig.
I dag veier jeg ca. 125 kg uten å være feit og trives svært godt med kroppen min. Mitt naturlige DNA tilsier max en vekt på 100 kg., og for meg var ikke det nok. Jeg ble ikke happy av det, men i dag...jeg har DEN dama, som jeg ikke ville fått uten ass!!!!...garantert...og jeg bare digger å henge rundt på byen og snakke med kjente og fremmede.
Phillips har helt rett i at store mengder er ganske så inneffektivt. 250 mg Decadurabolin noen uker og du har 80% av totaleffekt uansett i starten. Alle eksperter er enig i at en slik kur er så og si ufarlig.
Men langeren i gata sier du skal kjøre et par gram testo + 10 russere daglig i 3 mnd, og gjerne da kombinert med en høyandrogen til og kanskje litt veksthormon midt i kuren.
Nå snakker vi om smertegrense. Et slikt system vil kunne ødelegge de fleste over tid.
Hadde vi hatt seriøse organer som forklarte folk hvor lite som faktisk skal til og hvilke stoffer man burde unngå, ville aas-bruk ikke vært farligere enn en ukenlig fyllekule!

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: poenget med denne kategorien er?
« #14 : 06. august 2005, 08:57 »
Jeg vet mer om dette enn de fleste, nok om det.
Poenget mitt er; Ja, doping er, kan være farlig, ja, verden hadde vært et bedre sted å være sikkert uten aas. Men!!!...det må være opp til hver enkelt av oss å vurdere disse greiene. Det er ikke funnet støtte for at dopere utgjør en så stor risiko for andre medmennesker eller samfunnet, at det derfor burde forbyes. Så lenge man ikke plager andre, bør man få holde på med sitt. Dette er en prinsippsak.

Dette tror jeg de fleste her er enige i, men det må gå an å føre en diskusjon om bruken som øker blant unge og knapt ferdig utvokste guttunger(eller jenter) Det er et samfunnsproblem og derfor syntes jeg det er flott at TF har et forum hvor man kan diskutere fornuftig hvordan ta tak i dette problemet.

Sitat
Seff er jeg for utartet testing av de som konkurrerer, gjerne lørdagsbesøk osv.
Noe helt annet er det å teste gymrottene som kun ønsker å konkurrere mot seg selv.
Og, husk aas er faktisk lov til å bruke i nisselandet Norge. Vi snakker om et land der du bli klæppa om du har en 10kgs american stafforshire terrier valp i hagen og må punge ut over 5 lapper om du kjører på rødt....
Også da skal faktisk helsestudiokjedene overgår Bondevik, Stoltenberg, Høybraaten og co. i formynderskap, påbud og barnehagetantementalitet.

Spør du meg tror jeg dette bunner i ren sjalusi. Ja faktisk. Dere er sjalu på kroppene til oss bolerne. Dere tør ikke å prøve selv og derfor blir dere så pisst av at vi får alle blikkene fra jentene der vi kjører reps på 180 benken og får overarmene til de "sunne" å ligne pikekyss i forhold på strendene.
Sitat

Jeg er ganske sikker på at den gjennomsnittslige jente syntes en mann som er rippa på 125kg ser skummel og stygg ut. Sorry mac.

Sitat
Dere hadde kanskje ønsket at det automatisk ville komme en banner i panna på de som bolet, slik at alle kunne se at de har jukset.
Vel, sorry mac, what u see is what u get, og ingen gidder å bry seg med forklaringene.

Min historie er ca. 10 års medikamentbruk uten nevneverdige bivirkninger. Jeg har kjørt et par kurer i året i 8-10 år nå, og ikke merka mye ugunstig. Siste bloprøven var normal. Jeg har ingen kjertler i brystene, kviser eller høye viker. Kolestrol, blodtrykk og triglyserider er som sagt normale. Immunforsvaret er topp, syk maks en gang i året. Dette til tross for mange kurer. Men jeg har aldri misbrukt stoffene. Før jeg begynte, hadde jeg trent naturlig i 5 år ca. 181cm høy og var da 92-93 kg. Kom ikke videre uannsett hva jeg gjorde. Så kjøpte jeg boka til Phillips og leste den ca. hundre ganger. Jeg skaffet meg all saklig og relevant info som jeg kom over og vendte det døve øret til skrekkhistoriene.
Jeg lærte meg til bruke, ikke misbruke, dvs max 8 uker, så 4 mnd pause, max to stoffer på engang, og så lite oralt som mulig.
I dag veier jeg ca. 125 kg uten å være feit og trives svært godt med kroppen min. Mitt naturlige DNA tilsier max en vekt på 100 kg., og for meg var ikke det nok. Jeg ble ikke happy av det, men i dag...jeg har DEN dama, som jeg ikke ville fått uten ass!!!!...garantert...og jeg bare digger å henge rundt på byen og snakke med kjente og fremmede.
Sitat

Dette er jo bare trist, du er sammen med en dame som kun vil ha deg fordi du veier 25kg mer, hva med å leve livet gjennom ved hjelp av personligheten? Ser du ikke selv hvor trist det du nettopp skrev ser ut? Hva slags dame er det som bare vil ha deg for antall kilo muskler?


Sitat
Phillips har helt rett i at store mengder er ganske så inneffektivt. 250 mg Decadurabolin noen uker og du har 80% av totaleffekt uansett i starten. Alle eksperter er enig i at en slik kur er så og si ufarlig.
Men langeren i gata sier du skal kjøre et par gram testo + 10 russere daglig i 3 mnd, og gjerne da kombinert med en høyandrogen til og kanskje litt veksthormon midt i kuren.
Nå snakker vi om smertegrense. Et slikt system vil kunne ødelegge de fleste over tid.
Hadde vi hatt seriøse organer som forklarte folk hvor lite som faktisk skal til og hvilke stoffer man burde unngå, ville aas-bruk ikke vært farligere enn en ukenlig fyllekule!

Sitat

Jeg prøver på ingen måte å disse deg Fransken men du høres ut som et ganske "tomt"menneske uten selvrespekt. Medikanmentbruken er en ting, jeg dømmer ingen utifra det. Men det er tydelig at du ikke kan tenke deg et liv uten, det er som om AAS'en gjør deg så og si. Du snakker om de fysiske bivirkningene, for meg så fremstår du som et klassisk eksempel på psykisk avhengig.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!