Skrevet av Emne: Noen damer her som har fått denne sms'en av John Arne Riise?  (Lest 5707 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Syntes det var litt kjipt av de jentene å offentliggjøre meldingene, men om sant skal sies: Er han Riise fyren helt desperat?

Nei ikke desperat, men han har tydeligvis forstått nyttverdien av broadcast teknologi. Tenk hvor tregt det hadde gått hvis han skulle bruke den gamle måten og få en kompis til å "spørre" damene for seg. Det hadde jo tatt evigheter.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Fra en økonoms synspunkt er jo dette her basic portefølgeteori da. Hvert forsøk her er jo i praksis gratis (ok da, SMS koster 0,20), men gevinsten kan jo være stor da. Det ryktes jo om Sandra mener jeg, og betalte han en skarve tier for det så var det kanskje greit nok.... ?? Huh
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Murmel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

  • Pia Marlen Fan
Egentlig når jeg tenker meg om så syntesjeg denne saken har en litt alvorlig side. Hvor gammel er gutten?21? Dette er jo sosialt mord og media er igang som hauker.

Jeg leste Fredag igår, alle jente uttalte seg villig om hva han hadde skrevet og verst var Synnøve Svabø( gamle røy) å lekke detaljer. Den eneste som ikke ville si noe var faktisk Aylar( respekt) . Det er greit at han kanskje har blitt litt klysete, men jeg lurer på om hele saken kanskje blir mer interessant for han eier en Ferrari og har sagt at han driter i at folk syntes det er teit at han viser seg i den?

Ok det er kanskje ikke kult å sende nogenlund like sms til 15 kjendisdamer men det tydeligvis gjort seint på kvelden ogsikkert i fylla. Han er helt sikkert ikke den eneste kjendisen i Norge som benytter sin kjendisstatus til å kontakte andre kjendiser. Jeg syntes uansett ikke de damene som velvillig latterligjør han er noe særlig mye bedre, og egenlig har verden nnok av ting å ta tak i utenom en stakkars hormonbefenngt, rødhåret, litt stygg kåt fotballgutt.

Honnør!

Dette er en såkalt Catch22 sak (som Natt & Dag beskrev det) Han er kjendis og kan derfor ta seg slike friheter og samtidig er han for kjent til å holde på sånn... Synes egentlig det beskriver saken godt Cheesy

Utlogget Frukten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

Har ikke fått det med meg helt, gjorde han dette i fylla ?

Props til riise!  rofl
Honda NSR <3

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!