avstemning
Spørsmål: Iceberg har drukket sprit midt i uka, hans kone er sur og ligger i senga med ryggen til. Har han et drikkeproblem?
Nei dette er bare fint - 3 (8.8%)
Ingen problemer, kos deg - 5 (14.7%)
Din kone tar feil! - 3 (8.8%)
Du har rett, uten tvil - 1 (2.9%)
Ett glass eller to for helsen er bra! - 8 (23.5%)
Kjøp mer drikke i dag, svigers kommer til helga. - 12 (35.3%)
Jakten på terrorister fører til mindre trygghet og mer ufrihet for alle! - 2 (5.9%)
Stemmer totalt: 32

Skrevet av Emne: Har jeg et drikkeproblem?  (Lest 3404 ganger)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Har jeg et drikkeproblem?
« : 04. august 2005, 22:43 »
Min kone ytrer den største fortvilelse ettersom jeg nå tar en gentleman-aktig dry martini. I går drakk jeg nok litt meget whisky. Har jeg et drikkeproblem?

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: Har jeg et drikkeproblem?
« #1 : 04. august 2005, 23:40 »
nei, synes ikke det, ingen skam å ta seg en dram i min bok
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Har jeg et drikkeproblem?
« #2 : 04. august 2005, 23:57 »
Ingen frue bør reagere på et par Whiskey om kvelden... medmindre det er hver kveld, eller medmindre det er 3-4 drammer/øl...

En øl om dagen har aldri drept noen... flatfylla hver helg derimot er djevelens verk! Wink

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
SV: Har jeg et drikkeproblem?
« #4 : 05. august 2005, 14:03 »
Min kone ytrer den største fortvilelse ettersom jeg nå tar en gentleman-aktig dry martini. I går drakk jeg nok litt meget whisky. Har jeg et drikkeproblem?

I såfall er vi fler! Jeg satt på terrassen med en jack og laptop`n når du skrev innlegget, og fikk nesten whiskey`n i vrangstrupen. Sleit voldsomt utover natta med tvangstanker om AA kvelder o.l.  Help

Men etter å ha brukt hele natta og formiddagen har jeg overbevist meg selv om at han i baksetet har helt rett: "Det er greit"

 Drankere Nå er det jo tross alt helg, og da er det ihvertfall riktig:
 " Han bak der sier det er greit"   Dance

Og jeg sliter faktisk mer med at kona stadig er bortom å nipper litt av glasset  biggrin


PS! Vestby styrke-bulkefitness forbund høres ut som et særdeles bra tiltak. Hva er opptakskriteriene  Food
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Relax

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 422
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 422

SV: Har jeg et drikkeproblem?
« #5 : 05. august 2005, 14:25 »
Hvis du ikke kan unngå drikke på flere dager så har du drikkeproblem, ikke utfra det du beskriver. Jeg vil si kona di overreagerer, men hvorfor reagerer hun, er det bare et prinsipp ho har, at du ikke skal drikke midt i uka?

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: Har jeg et drikkeproblem?
« #6 : 05. august 2005, 14:40 »
Hvis du ikke kan unngå drikke på flere dager så har du drikkeproblem, ikke utfra det du beskriver. Jeg vil si kona di overreagerer, men hvorfor reagerer hun, er det bare et prinsipp ho har, at du ikke skal drikke midt i uka?

hva med om man føler for å shotte en stram whiskey hver gang foreksempel noen ikke forstår at du tuller eller bedriver med ironi, eller at en venn av deg blir misforstått av en annen venn? Har man et alkoholproblem da?
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Har jeg et drikkeproblem?
« #7 : 05. august 2005, 14:41 »
Hvis du er full nå, har du kanskje et problem.



Selv er jeg bare småbrisen.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
SV: Har jeg et drikkeproblem?
« #8 : 05. august 2005, 14:53 »
hva med om man føler for å shotte en stram whiskey hver gang foreksempel noen ikke forstår at du tuller eller bedriver med ironi, eller at en venn av deg blir misforstått av en annen venn? Har man et alkoholproblem da?

Om man ikke har det fra før, så kommer man ihvertfall til å få ett seriøst problem fremover, hvis man skal følge det opplegget  blush

Blir jo nesten like ille som det kjendisparet som kjørte plingparty hver gang goodold John Arne Riise sendte flørtemeldinger jo.. De har vel ett seriøst drikkeproblem  Wink
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Har jeg et drikkeproblem?
« #9 : 05. august 2005, 15:34 »
I såfall er vi fler! Jeg satt på terrassen med en jack og laptop`n når du skrev innlegget, og fikk nesten whiskey`n i vrangstrupen. Sleit voldsomt utover natta med tvangstanker om AA kvelder o.l.  Help

Men etter å ha brukt hele natta og formiddagen har jeg overbevist meg selv om at han i baksetet har helt rett: "Det er greit"

 Drankere Nå er det jo tross alt helg, og da er det ihvertfall riktig:
 " Han bak der sier det er greit"   Dance

Og jeg sliter faktisk mer med at kona stadig er bortom å nipper litt av glasset biggrin


PS! Vestby styrke-bulkefitness forbund høres ut som et særdeles bra tiltak. Hva er opptakskriteriene  Food

Vi er bundet av NSBFF`s strikte regler, men du virker som en svært potensiell kandidat til vårt forbund. Det kreves dog at du avlegger prøve i form av bilde der din kapasitet bekreftes. Jeg skal med glede innvilge deg medlemsnummer 2 i vårt eksklusive forbund når dette foreligger.


Ettersom huset nå er tomt for drikkevarer må jeg en tur innom polet i ettermiddag...Hmmmm hva skal man kjøpe tro, whisky eller cognac???
Noen anbefalinger fra polets begrensede utvalg?

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Har jeg et drikkeproblem?
« #10 : 05. august 2005, 15:36 »
Hvis du er full nå, har du kanskje et problem.



Selv er jeg bare småbrisen.

Er helt edru nå, sjekk inn senere i kveld for oppdatering. Spores best gjennom en mengde meningsløse, til dels hatske innlegg på TF.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Har jeg et drikkeproblem?
« #11 : 05. august 2005, 15:38 »
Hvis du ikke kan unngå drikke på flere dager så har du drikkeproblem, ikke utfra det du beskriver. Jeg vil si kona di overreagerer, men hvorfor reagerer hun, er det bare et prinsipp ho har, at du ikke skal drikke midt i uka?

Ja jeg tror det er mest prinsippet. Kan ikke skjønne at det skal være så galt å ta seg en whisky eller 3 etter jobben, hver dag...Slapper så godt av liksom. Har også noe smertestillende som jeg pleier å ta (forte) de gjør skikkelig susen--ooooiiiiiiiiii

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: Har jeg et drikkeproblem?
« #12 : 05. august 2005, 15:41 »
hva med om man føler for å shotte en stram whiskey hver gang foreksempel noen ikke forstår at du tuller eller bedriver med ironi, eller at en venn av deg blir misforstått av en annen venn? Har man et alkoholproblem da?

dette var et sarkastisk svar til Relax som tydeligvis ikke fikk med seg Icebergs halvironiske tone.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
SV: Har jeg et drikkeproblem?
« #13 : 05. august 2005, 18:37 »
Vi er bundet av NSBFF`s strikte regler, men du virker som en svært potensiell kandidat til vårt forbund. Det kreves dog at du avlegger prøve i form av bilde der din kapasitet bekreftes. Jeg skal med glede innvilge deg medlemsnummer 2 i vårt eksklusive forbund når dette foreligger.


Ettersom huset nå er tomt for drikkevarer må jeg en tur innom polet i ettermiddag...Hmmmm hva skal man kjøpe tro, whisky eller cognac???
Noen anbefalinger fra polets begrensede utvalg?


Beklager så mye, så ikke innlegget før nå, og polet er jo allerede stengt, men du er vel på vei hjem derfra tenker jeg! Men du skal vel innom imorgen også, og enkle valg fra polet er jo Jack Daniels på whiskey siden og kanskje en Renault hvis det er Cognac du ønsker. Jeg hadde rett å slett tatt en av hver for sikkerhets skyld. Og når du først er igang, så ta med en sigar også! Det er jo tross alt helg   buttrock

Med hensyn til bildet, er det under sterk påvirkning av livets goder innen mat & drikke du ønsker  2thumbsup Er jo en lett start i avataren, med øl & burger !

Ha en fortreffelig helg!
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Har jeg et drikkeproblem?
« #14 : 05. august 2005, 21:24 »
Dagens konsum; 2 ringnes ett glass udmerket hvitvin, ett glass uuuudmerked rødvin, 1 cognac (bråstad xo)....

Det ble skuffende lite drikke i dag, men mest fordi det er relativt tomt i barskapet.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!