Skrevet av Emne: Sticky: Bulking  (Lest 200236 ganger)

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Sticky: Bulking
« #60 : 18. mars 2007, 01:03 »
Funker raps-olje like godt som olivenolje, eller?
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Sticky: Bulking
« #61 : 18. mars 2007, 01:09 »
Funker raps-olje like godt som olivenolje, eller?
ingen som vet???
eat,train,sleep,repeat.

Serveruler

  • Gjest
Sv: Sticky: Bulking
« #62 : 18. mars 2007, 01:17 »
noen som har prøvd å steike burgere i tran?

Utlogget Hugenott

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • Sitt ikke inne når alt håp er ute.
Sv: Sticky: Bulking
« #63 : 27. mars 2007, 18:32 »
Funker raps-olje like godt som olivenolje, eller?
ja, mener raps-olje er minst like sundt som olivenolje.


Kan anbefale Vita Hjertegod som inneholder 50% rapsolje, 30% solsikkeolje og 20% olivenolje  Smiley
Mitt mål er å tie med tilbakevirkende kraft.

Utlogget veikingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 361
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 361

Sv: Sticky: Bulking
« #64 : 27. mars 2007, 18:35 »
noen som har prøvd å steike burgere i tran?
det kan umulig være godt Lips Sealed
Det eneste jeg vet er at jeg ikke vet!

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

Sv: Sticky: Bulking
« #65 : 28. mars 2007, 11:06 »
det kan umulig være godt Lips Sealed

det tviler jeg sterkt på at er godt også

Utlogget saymz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

Sv: Sticky: Bulking
« #66 : 03. juni 2007, 02:06 »
Jeg har alltid hatt problemer med å gå opp i vekt, også hatt dårlig kosthold men det er på bedringens vei. Tenker på å kjøpe muscle juice for litt ekstra hjelp, men jeg lurte på, kan jeg ta det når jeg ikke trener? kunne ikke finne no i beskrivelsen om det. Føler ikke det er no vits å trene når jeg ikke har noe å bygge på.
Veier kun 62 kilo forresten=/

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Sticky: Bulking
« #67 : 03. juni 2007, 08:34 »
Jeg har alltid hatt problemer med å gå opp i vekt, også hatt dårlig kosthold men det er på bedringens vei. Tenker på å kjøpe muscle juice for litt ekstra hjelp, men jeg lurte på, kan jeg ta det når jeg ikke trener? kunne ikke finne no i beskrivelsen om det. Føler ikke det er no vits å trene når jeg ikke har noe å bygge på.
Veier kun 62 kilo forresten=/
Såklart kan du trene..! Det er bare å ha ett skikkelig kosthold ved siden av, så går du opp i muskelmasse også, istedenfor å gå opp i bare fett vist du ikke trener, og skal ta gainer og alt det dere..
Spis masse havregryn, olje, kjøtt og sunne fettsyrer så går du opp i vekt på ett blunk..!
Det som er viktig her når du skal bulke er att du ikke må gå rundt sulten, ha max 3 timer mellom hvert måltid.. å så er det kanskje greit å ha med seg noe som en kan småspise på mellom alle måltidene, det kan til dømes vere nøtter, proteinbarer osv..
Så da har jeg bare en ting og si igjen, og der er lykke til med bulkinga..!
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Sticky: Bulking
« #68 : 03. juni 2007, 09:00 »
Jeg har alltid hatt problemer med å gå opp i vekt, også hatt dårlig kosthold men det er på bedringens vei. Tenker på å kjøpe muscle juice for litt ekstra hjelp, men jeg lurte på, kan jeg ta det når jeg ikke trener? kunne ikke finne no i beskrivelsen om det. Føler ikke det er no vits å trene når jeg ikke har noe å bygge på.
Veier kun 62 kilo forresten=/

Trener du styrke ett par-tre ganger i uka vil jo det hjelpe deg ytterligere opp i vekt Smiley
Smiley

Utlogget saymz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

Sv: Sticky: Bulking
« #69 : 03. juni 2007, 23:59 »
Takker for inputen! Da blir det vel trening på meg i sommer alikevel Smiley
Vurderer å ta no "før" bilder og evt starte bilde logg for å se framgangen. Målet foreløpig er + 5 Kg i løpet av sommeren, viktig å sette målet ikke så altfor høyt er det ikke?Tongue

Utlogget lillekristian

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 181
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 181

Sv: Sticky: Bulking
« #70 : 05. september 2007, 11:53 »
Stekt tran = ødelakt/de-naturalisert/usunn tran. (Tran er dritt i utgangspunktet, fordi den er kokt..)

Oliven er mye bedre enn raps. Oliven er blanding av mange ulike oljer som kroppen trenger mye av. Raps består nesten utelukkende av O3/O6 som kroppen trenger kun SMÅ MENGDER av.

Solsikke er enda verre. Den inneholder nesten bare O6, en olje vi allerede får alt for mye av.

Vita 'hertego' sine produkter er REN bullshit. 'Sunne planteoljer' klang godt på 70-tallet. Nå vet de fleste at planteoljer kun er sunne i EXTRA VIRGIN utgaven. Vita varmer opp sine oljer så mye at O3 (som de reklamerer med) blir ødelakt/de-naturalisert. Blir så jævla sur når folk flagger usunn over-prosessert mat som 'hjertego' for å selge mer av dritten.


Avocado er EKSTREMT digg!!!! Prø å stek skiver av avocado sammen med litt bacon. Utrolig digg som tapas!!!

Utlogget Shorty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Sticky: Bulking
« #71 : 07. november 2007, 12:25 »
Hei!

Først av alt må jeg bare takke for all den gode informasjonen her! Har lest gjennom tråden nå og funnet veldig mye interessant.

Men jeg lurer på en ting.  Jeg er 22 år, veier 58kg og er ca 175. Jeg har ett ønske om å gå opp i vekt (og bli der) For etter det jeg forstår er bulking en vektøkning som du senere trener bort igjen. Hva om man ønsker å holde denne vekten, hva gjør man da? Må jeg opprettholde det store matinntaket?

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Sticky: Bulking
« #72 : 07. november 2007, 14:07 »
Hei!

Først av alt må jeg bare takke for all den gode informasjonen her! Har lest gjennom tråden nå og funnet veldig mye interessant.

Men jeg lurer på en ting.  Jeg er 22 år, veier 58kg og er ca 175. Jeg har ett ønske om å gå opp i vekt (og bli der) For etter det jeg forstår er bulking en vektøkning som du senere trener bort igjen. Hva om man ønsker å holde denne vekten, hva gjør man da? Må jeg opprettholde det store matinntaket?
Desto tyngre du blir, desto mere må du spise. men for å vedlikeholde ei vekt du syns er greit, så må du finne balansen mellom kcal forbuket ditt for dagen. når du har funnet den så vet du hvor mye du kan spise for å "vedlikeholde" vekta.  Hugs å ha ett høgt proteininntak, for å bygge muskler. vist det er den slags trening du driver med?
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Sticky: Bulking
« #73 : 07. november 2007, 16:29 »
Du må opprettholde et tilstrekelig stort matinntak som gjør at du ikke lenger går opp i vekt men beholder den vekta du ønsker. Hvor mye dette er må du prøve deg frem til.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Accept

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5

  • 22/11/2007
Sv: Sticky: Bulking
« #74 : 22. november 2007, 03:46 »
er det noe forskjell om man spiser havregrøt eller havregryn uten varmtvann?
jeg pleier & lage en slaks shake i blender som inneholder : bjørn havregryn 3 rå egg 4dl kaldt vann og 2 spoon med protpulver. ville jeg fått noe mere ut av & kokehavregrøt?
Alder: 23 år, Høyde: 188 cm, Vekt: 84,5 kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!