Skrevet av Emne: Tidenes beste fighter?  (Lest 108070 ganger)

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Tidenes beste fighter?
« #630 : 08. januar 2009, 21:20 »
Det er du helt sikker på?



Helt klart. Så mye juling den mannen får i "buret", ville han aldri møtt opp til en avtalt gatefight mot en erfaren fighter uten balltre og knokejern Grin

Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Tidenes beste fighter?
« #631 : 08. januar 2009, 21:53 »
Ellers vil eg sei at antageligvis er Vitor Belfort er antageligvis enn av de me mest talent som "sløste" det bort men hadde antageligvis lett vert på lista mi ovenfor hadde han bare holdt på skikkelig fra starten av.
Han sløste det ikke vekk, søstera hans ble drept og etter det har han ikke vært helt den samme.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

Sv: Tidenes beste fighter?
« #632 : 08. januar 2009, 22:35 »
Det gikk vel downhill med Vitor før det med søstera hans? Han var jo en typisk fighters som gjorde det bra om kampen gikk i hans favør fra starten av. Gjorde den ikke det så hadde han ikke evnen eller "heart" til å prøve å snu den.
...but inside doesnt matter...

bad-boy

  • Gjest
Sv: Tidenes beste fighter?
« #633 : 09. januar 2009, 14:35 »
vel tyson var ikke gammel da han kom ut.

og hadde fint muligheten til å trene seg opp igjen, blir dumt å skylle tyson sin mangel på viljestyrke og disiplin på hu dame.

ække den eneste bokseren som har sittet i fengsel

Tyson Hadde knust alle i sin livsform,etter cus døde stoppet hele livet hyans opp,han sa selv han boksa kun alene for pengene..Egentlig så var han lei av alt boksing..Ingen boksere har tatt tyson på sitt beste,ikke ali ingen andre..Han er verdens beste bokser ever..Kommer ikke till og bli noen så gode igjen ever...Tyson var en skygge av seg selv etter han kom ut av fengsel..Startet rett før douglas kampen dette,gidda ikke og trene,røykte hasj og festa mere en han trena,pluss don king fucka opp hele dritten...

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

Sv: Tidenes beste fighter?
« #634 : 09. januar 2009, 15:41 »
Hvordan kan du påstå at ingen boksere kunne tatt Tyson? Du legger det fram som det er fakta, men det er jo bare noe du tror. Diskusjonene om hvem som er den beste bokseren gjennom tidene vil nok gå så lenge folk gidder å diskutere det. Det blir bare synsing, akkurat som denne tråden.
...but inside doesnt matter...

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Sv: Tidenes beste fighter?
« #635 : 09. januar 2009, 22:06 »
Tyson Hadde knust alle i sin livsform,etter cus døde stoppet hele livet hyans opp,han sa selv han boksa kun alene for pengene..Egentlig så var han lei av alt boksing..Ingen boksere har tatt tyson på sitt beste,ikke ali ingen andre..Han er verdens beste bokser ever..Kommer ikke till og bli noen så gode igjen ever...Tyson var en skygge av seg selv etter han kom ut av fengsel..Startet rett før douglas kampen dette,gidda ikke og trene,røykte hasj og festa mere en han trena,pluss don king fucka opp hele dritten...

var mange unnskyldninger her, han er langt fra den eneste bokseren som har hatt problemer med psyke, dødsfall, rusmidler og skrupeløse promotorer.

man kan vel kanskje si at han ikke taklet motgang like bra som andre.

og greit nok at folk blir imponert over tyson eksplosivitet, dog så er det klar sammenheng mellom alle kos hans og mangel på kvalitet av motstandere.

he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget Lillefighter

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 649
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 649

Sv: Tidenes beste fighter?
« #636 : 10. januar 2009, 19:16 »
Tyson Hadde knust alle i sin livsform,etter cus døde stoppet hele livet hyans opp,han sa selv han boksa kun alene for pengene..Egentlig så var han lei av alt boksing..Ingen boksere har tatt tyson på sitt beste,ikke ali ingen andre..Han er verdens beste bokser ever..Kommer ikke till og bli noen så gode igjen ever...Tyson var en skygge av seg selv etter han kom ut av fengsel..Startet rett før douglas kampen dette,gidda ikke og trene,røykte hasj og festa mere en han trena,pluss don king fucka opp hele dritten...
Egentlig er jeg best,hadde det bare ikke vært for mangelnde fysiske forutsetninger(som størrelse og rekkevidde), mangel på motivasjon,mangel på en dyktig trener fra jeg var liten drittunge og at jeg burde hatt ett litt større fighterhjerte...
Å i det hele tatt samenlikne Tyson med Ali er litt drøyt..
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali


bad-boy

  • Gjest
Sv: Tidenes beste fighter?
« #637 : 10. januar 2009, 23:50 »
Egentlig er jeg best,hadde det bare ikke vært for mangelnde fysiske forutsetninger(som størrelse og rekkevidde), mangel på motivasjon,mangel på en dyktig trener fra jeg var liten drittunge og at jeg burde hatt ett litt større fighterhjerte...
Å i det hele tatt samenlikne Tyson med Ali er litt drøyt..



Hjelper ikke uansett,mangel på motstander var det vertfall ikke..Gode boksere mange av dem..Alle ser jo det ,ingen noen gang har bokset så bra som han..har ikke sett en bokser før eller etter som er bedre..Boksingen og stilen hans er det beste jeg har sett...ali er en dritt unge i forhold till tyson...Hoppa rundt og prøvde og slite ut motstanderne,tyson knuste dem,ali dreiv og ga ørefiker og danset rundt...Etter min mening er tyson best uten tvil av alle...Jo det er fakta det at det gjikk nedafor etter cus..Alle så det.Når man har knust alt som er blir man lei engang..Ikke noe unskyldning at han bokset dårlig..Er fakta..Han gidda ikke mere..Gnisten var ikke der mere.Har ikke mere og bevise..Han er tross alt tidens yngste verdensmester i alle tre forbund..Ingen tvil om at det var den boskingen som fungerte best..Når han vant beltene,er det etter min mening ingen som hadde tatt han..Og det var ikke dårlige boksere han bokset mot..Till slutt faller alle...

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

Sv: Tidenes beste fighter?
« #638 : 11. januar 2009, 00:24 »
Jeg vet nesten ikke om du er alvorlig eller bare kødder. "alle ser jo det, ingen noen gang har bokset så bra som han", "ali er en drittunge i forhold til tyson" etc. Denne diskusjonen har jeg hørt/sett mange ganger. Også fra mennesker som har peil på boksing. De er langt fra så skråsikre som deg. Men jeg tror kanskje du ikke hører til i kategorien "de som har peil på boksing". Uansett, du har rett til å mene hva du vil. Men du er helt på jordet.
...but inside doesnt matter...

bad-boy

  • Gjest
Sv: Tidenes beste fighter?
« #639 : 11. januar 2009, 03:23 »
Jeg vet nesten ikke om du er alvorlig eller bare kødder. "alle ser jo det, ingen noen gang har bokset så bra som han", "ali er en drittunge i forhold til tyson" etc. Denne diskusjonen har jeg hørt/sett mange ganger. Også fra mennesker som har peil på boksing. De er langt fra så skråsikre som deg. Men jeg tror kanskje du ikke hører til i kategorien "de som har peil på boksing". Uansett, du har rett til å mene hva du vil. Men du er helt på jordet.

Ja jeg mener det,om du ser på tyson på sitt beste??Hva slags annen bokser kan måle seg med det??etter min mening,ingen andre..jeg er en stor bokse fan og alt med kampsport..sett alle boksere så og si..Og ja jeg mener det jeg sier..Jeg mener at det skal ikke så mye till og se at tyson er den råeste bokseren som har gått i to sko.... i den tiden han be verdensmester...

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

Sv: Tidenes beste fighter?
« #640 : 11. januar 2009, 09:09 »
Den er grei. Når du legger det fram som din personlige mening. Når du presenterer det som fakta blir det hardere å svelge. Jeg var en stor Tyson fan når han var aktiv. Men er nok ikke enig i at han var tidenes beste. Det blir bare synsing. Jeg vet ikke hvor gammel du er Raymond men jeg husker godt vi kjøpte Tyson kamper og satt oppe hele natta og ventet. På en kamp som som regel varte i 90 sekunder eller no. Det var rått!
...but inside doesnt matter...

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Tidenes beste fighter?
« #641 : 11. januar 2009, 11:49 »
Den er grei. Når du legger det fram som din personlige mening. Når du presenterer det som fakta blir det hardere å svelge. Jeg var en stor Tyson fan når han var aktiv. Men er nok ikke enig i at han var tidenes beste. Det blir bare synsing. Jeg vet ikke hvor gammel du er Raymond men jeg husker godt vi kjøpte Tyson kamper og satt oppe hele natta og ventet. På en kamp som som regel varte i 90 sekunder eller no. Det var rått!

Fantastisk artig å se på den gang da, husker godt de vannvittige smellene når slagene hans landet!  Grin

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Tidenes beste fighter?
« #642 : 11. januar 2009, 17:40 »
Ja jeg mener det,om du ser på tyson på sitt beste??Hva slags annen bokser kan måle seg med det??etter min mening,ingen andre..jeg er en stor bokse fan og alt med kampsport..sett alle boksere så og si..Og ja jeg mener det jeg sier..Jeg mener at det skal ikke så mye till og se at tyson er den råeste bokseren som har gått i to sko.... i den tiden han be verdensmester...

helt enig.. har selv når jeg gikk på boksing sittet å studert alla bokse kampene han har gått, mye har jeg sett i slow motion også for å se åssen han i hele tatt gjorde detta for han var faen så kjapp..

jeg å mener han er den beste uansett når, når det kommer til tungvekt boksing..
han gikk jo i ringen med nærmest ett mål om å drepe motstanderen..

helt sykt rått..

han ble jo proff i 1986 og tapte første kampen februar 1991 var det vel.. å det var jo en stor sensasjon at han ble slått ut.. jeg har sports illustrated med flere siders omtale fra den kampen,kult å ha Smiley
at han presterte dårligere etter han kom ut av fengsel har vel egentlig ingen ting å si for han beviste det fra 86 til 91 at med rett trening å hode der det skal være så var han en draps maskin som hadde tatt hvem som helst uansett når!

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Tidenes beste fighter?
« #643 : 11. januar 2009, 18:46 »
Tyson var en rå bokser men boksing er jo bare lov til og bruke hendene.
Fedor er etter min mening verdens beste fighter han har alt som skal til.

Utlogget squatbenchdeadlift

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 225
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 225

  • JD
Sv: Tidenes beste fighter?
« #644 : 11. januar 2009, 18:50 »
ARILD HAUGEN.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!