Skrevet av Emne: RiZLa's DC treningsdagbok/logg (bilde side 9)  (Lest 17778 ganger)

Utlogget RiZLa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

Sv: RiZLa's DC treningsdagbok/logg (bilde side 9)
« #135 : 19. juli 2007, 13:10 »
Ser grov ut i dusjbildet.
Se til å logg treningen din når du starter på igjen.

Får se om jeg gjør det etterhvert...

Skuldra er helt fin igjen btw, var antageligvis en liten hevelse i rotator cuff.
"This sport is about extremes - using weights you havent used previously, taking in amounts of food to build greater muscle mass-in amounts you never have done previously, & doing the cardio to keep you at an acceptable offseason training bodyfat that keeps you happy. Get your act together & think this all out or quit your complaining & dreaming and take up tennis."

Utlogget RiZLa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

Sv: RiZLa's DC treningsdagbok/logg (bilde side 9)
« #136 : 31. august 2007, 20:32 »
Har ikke skrevet noe logg her, men kan vel legge inn en liten rapport om hvordan det står til for tiden.

Treningen går bedre enn noengang, har en DC treningspartner nå og trives virkelig godt for tiden.
Han ligger på samme styrkenivå som meg på pressøvelser så det er skikkelig morro og trene sammen.

Er i min andre blast etter dietten og styrken har kommet seg formidabelt.
På press øvelser har jeg lagt på 2.5kg på hver gang jeg har kjørt øvelsen og klart å holdt meg innenfor samme reps antall. Kjører teknikken like strikt og fin hver gang, med kontrollerte negativer. Ligger vel på en 7'er på 125 i en litt decline skråbenk, og en 9'er på 95 i smalbenk. Markløft har jeg endelig kommet godt igang med igjen og tok nylig en veldig strikt 5'er på 200 med stopp i bunn. På frontbøy kjørte jeg sist en 5'er på 147.5kg. Onsdag klarte jeg også en 20'er på 137.5kg (Widowmaker) i knebøy, og en 6'er på 180 med godkjent dybde og med slakt strammede knebind, det var forøvrig veldig deilig siden jeg feilet sist jeg kjørte bøy med 3'er på 180 med sviktende teknikk og dybde. Expedite var der og spotta meg den gang med kritikk på teknikk og dybde, og jeg sa til han at jeg garantert kommer tilbake med en god 5'er eller 6'er på 180 med grei dybde neste gang jeg bøyer. Og det gjorde jeg   Grin

I dag er jeg ikke helt i form, så treningen ble droppet.
Kjører den runden jeg egentlig skulle kjøre i dag i løpet av helgen eller mandag.
"This sport is about extremes - using weights you havent used previously, taking in amounts of food to build greater muscle mass-in amounts you never have done previously, & doing the cardio to keep you at an acceptable offseason training bodyfat that keeps you happy. Get your act together & think this all out or quit your complaining & dreaming and take up tennis."

Utlogget grompen85

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 18

Sv: RiZLa's DC treningsdagbok/logg (bilde side 9)
« #137 : 07. januar 2008, 15:55 »
Hvordan går det Riz? Lenge siden du har skrevet noe her nå.. Er det bare bil for tiden eller er det bare skrivelysten som ikke holder mål? Smiley
<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=66830.0" target="_blank" rel="nofollow">Treningsdagboken min[/url]
<a href="http://www.nidaro.no" target="_blank" rel="nofollow">Nidarø Treningssenter[/url]

Utlogget RiZLa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

Sv: RiZLa's DC treningsdagbok/logg (bilde side 9)
« #138 : 19. januar 2008, 11:48 »
Hvordan går det Riz? Lenge siden du har skrevet noe her nå.. Er det bare bil for tiden eller er det bare skrivelysten som ikke holder mål? Smiley

Njeah.. Ser ikke helt vitsen i å logge treningene her egentlig Smiley

Har strevet mye med flytting og ny jobb, så har ikke fått prioritert trening så mye i det siste...
Men har vel kommet meg greitt i gang igjen nå..
Trener på Pro Gym i Tønsberg og det funker fint, bare de får inn et bøy stativ til og får tv'ene på tredemøllen i gang, så jeg i det hele tatt gidder å ta kardio Cheesy
Hvordan går det med dietten da?

"This sport is about extremes - using weights you havent used previously, taking in amounts of food to build greater muscle mass-in amounts you never have done previously, & doing the cardio to keep you at an acceptable offseason training bodyfat that keeps you happy. Get your act together & think this all out or quit your complaining & dreaming and take up tennis."

Utlogget grompen85

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 18

Sv: RiZLa's DC treningsdagbok/logg (bilde side 9)
« #139 : 20. januar 2008, 17:33 »
Hvordan går det med dietten da?

Jo. Jeg er godt i gang med dietten. Det går sakte men sikkert nedover. Holder på å finner 10RM nå for å starte på et RYP grunnprogram.. Wink Jeg har laget logg her på forumet også, http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=66830.0 Så du kan da se der hvordan det går fremover.. Wink
<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=66830.0" target="_blank" rel="nofollow">Treningsdagboken min[/url]
<a href="http://www.nidaro.no" target="_blank" rel="nofollow">Nidarø Treningssenter[/url]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!