Skrevet av Emne: Ryp med kampsport  (Lest 1597 ganger)

Utlogget ovenfra

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

Ryp med kampsport
« : 20. august 2005, 23:26 »
Hmm.. Har vurdert å begynne med ryp nå, og har vurdert å trene mandag, onsdag og fredag. Tingen er bare det at på tirsdager og torsdager har jeg mma/selvforsvars trening.. Så blir det for lite hvile da, eller funker det allright?  Huh

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Ryp med kampsport
« #1 : 20. august 2005, 23:29 »
Det er det nok bare du som vet. Prøv deg frem med antall sett og øvelser på RYP programmet, slik at du ikke overtrener. Regner med at det er fullt pes på den andre treninga
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
SV: Ryp med kampsport
« #2 : 21. august 2005, 00:41 »
Som Stripie sier så er dette veldig individuelt.
Kommer veldig ant på hvor mye du hviler(sover) og hva du spiser. Er du veldig flink vil musklene dine klare å restituere seg ganske bra.

Utlogget Jimmy Jazz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 128

SV: Ryp med kampsport
« #3 : 06. september 2005, 22:52 »
Jeg befinner meg i akkurat samme situasjon som deg, med RYP-trening 3 ganger i uken og kickboxing 2-3 ganger i uken...

Dette har (inntill videre) fungert helt greit for meg! Jeg er veldig nøye med kostholdet, og passer på å få i meg masse proteiner, karbohydrater og fett....i tillegg til at jeg ligger ca. 500 kcal i overskudd om dagen. Det skal vel også nevnes at jeg tar rød ginseng, samt vitaminer og mineraler.

Mye mat, kombinert med nok hvile og søvn, er hvertfall min nøkkel til å holde ut 5-6 harde økter i uken.

MEN, det er også ekstremt viktig og lytte til kroppen din...jeg merket symptomer på overtrening i våres, ved at jeg ble helt utmattet og raftig svimmel etter få minutter med lett trening. Jeg tok da fullstendig treningsfri i to uker, og begynte forsiktig igjen...
Hvis du ikke lytter til kroppen din, og presser deg videre, kan du fort bli borte fra treningen i flere måneder...

Men som de andre også sier, er det veldig individuelt...så prøv deg frem, spis mye, hvil mye og lytt til kroppen!:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!