Som sagt tidligere: Du ser 12 ganger mer beinhard ut med lav fett%! Klar for stranden nå (Y)
Artig å tenke på hvordan du ville sett ut i bar overkropp for sånn fire(?) år siden

Litt trening og mat (evt mye) kan gjøre underverker og du er et godt bevis på det :>
Tusen takk, det varmer godt å høre gode ord fra deg! Du er jo tross alt den som har lært meg mest om trening, om ikke den jeg har blitt mest påvirket av! (DC)
Jeg er enda så halveis på diett, det vil si jeg har kutta ut å stresse med å koke ris, og tar heller et par brødskiver f.eks. Dette gjør det lettere for meg å "blende" over i en periode med et lite overskudd av kalorier. Akkurat nå ligger jeg enda i underskudd da!
Nå går jeg for en finere tan, så blir dette bra håper jeg. Er artig å se på bildene, som et resultat at jeg har klart å gjennomføre en ordentlig diett!
Få lagt ut bilder av formen din også da vel, vet at du ser atletisk ut, som alltid, Andreas

Har forresten fått bestilt meg fettklype nå, så blir det lettere å holde orden på hvordan jeg ligger an!