Skrevet av Emne: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10,12,13,14 Bilde+video s. 16]  (Lest 42788 ganger)

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Jeg sliter også med å få brystet til å vokse! Men det er vel heller det, at brystet mitt generelt er mindre enn resten av kroppen, og at jeg har, fra naturens side, et lite øvre bryst. Dette gjør utslag!
Armer tar i tillegg veldig lang tid å bygge opp, men jeg er uten tvil klar for å øke volumet litt, og se om det hjelper! I tillegg trenger jeg virkelig å få satt meg opp et virkelig program snart. Er alt for lenge siden jeg har logget skikkelig, samt holdt styr på progresjonen ved hjelp av loggboka. Må sette meg noen mål snart, og prøve å målrettet nå dem! Det tror jeg er viktig.

Hvor gammel er du, forresten? Og har du bildeprofil?
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Øke i volum, altså flere reps? Har lenge gått å tenkt på akkurat det. Har lenge kjørt med rundt 8 reps i de forskjellige øvelsene. Hadde lyst å øke til 12-14, men da må jeg ned på vektene, og det er en psykisk påkjenning Grin Nei, alvorlig talt så tror jeg det skal prøves ut. Hadde en loggbok som jeg skjelden skrev i. Den er nå slettet, men får se om jeg ikke klarer å ordne en bildeprofil. Har ingen nye bilder per.d.d. men har et sammenligningsbilde fra jan. 2007 til Okt.
Er dog rundt 70 kg på det siste bildet, så det er jo noen kg lettere enn deg. Vet ikke hva vekta ligger på nå, men den er høyere.

Er 18 år ung.
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Jeg vil at du skal kjøre et oppkjøringsprog og teste makser.

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Øke i volum, altså flere reps? Har lenge gått å tenkt på akkurat det. Har lenge kjørt med rundt 8 reps i de forskjellige øvelsene. Hadde lyst å øke til 12-14, men da må jeg ned på vektene, og det er en psykisk påkjenning Grin Nei, alvorlig talt så tror jeg det skal prøves ut. Hadde en loggbok som jeg skjelden skrev i. Den er nå slettet, men får se om jeg ikke klarer å ordne en bildeprofil. Har ingen nye bilder per.d.d. men har et sammenligningsbilde fra jan. 2007 til Okt.
Er dog rundt 70 kg på det siste bildet, så det er jo noen kg lettere enn deg. Vet ikke hva vekta ligger på nå, men den er høyere.

Er 18 år ung.

Med økt volum tenkte jeg hovedsaklig på å ha flere sett pr muskelgruppe pr. uke! I alle fall på noen av muskelgruppene. Vet at f.eks skuldrene mine holder med 1 sett pr. uke så lenge jeg trener tungt i pressøvelsene for bryst, og med fokus på litt skråbenk i tillegg. Så det er ikke alt jeg kommer til å øke volumet i, men totalt vil det for hele kroppen bli mere effort.

Noen muskelgrupper, som biceps, MÅ jeg øke volumet, men FØRST og fremst frekvensen. Må trene armer (da spesielt bicep) 2 ganger i uken, slik at jeg får trent øvelser oftere, og øker fortere i styrke. Ryggtykkelse er det igjen slik at jeg trenger veldig få sett (2-3 set à 8-12reps pr. uke, TUNGT!) Bredden må jeg kjøre oftere og med økt volum. Har merket ØKT framgang nå i de siste månedene, først og fremst styrken, men dette er da en god indikator på muskeløkning. Så kommer til å fortsette med det.

Tricep vet jeg ikke hva som får meg til å vokse, men kommer til å prøve med litt økt volum, men vet som sagt ikke åssen jeg kommer til å reagere på det. Beina går det tregt med uansett, muskelmassemessig, men jeg kommer til å kjøre vedlikehold på bein, uten å få så mye større bein akkurat nå. Legger trener jeg ikke, grunnet de er idiotisk mye større i forhold til resten av kroppen.


Jeg vil at du skal kjøre et oppkjøringsprog og teste makser.

Haha, vi får virkelig se på det! Tongue
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!