Hei og hopp! EDIT: Lar denne første posten være uforandret jeg! hehe
Morro å se tilbake på!tenkte jeg kanskje skulle prøve meg på en sånn Loggbok jeg også, mulig det hjelper på motivasjonen min også.

Kunne skrive en slags innledning først da:
Alder: 17 (1988)
Trent: useriøst i ca 2 år, veldig av og på, og trent seriøst ca 1 år nå, men ble lite trening i våres og sommer. Begynte nå for ca 1mnd og noen uker siden igjen. Denne gangen blir det ingen unnskyldninger, jeg skal bli stor!!!! >
Ellers: Er vel en 1.83-1.85 på strømpelesten. Idoler: Ronnie Coleman og Arnold

Liker også formen på en del UFC fightere: bla Shamrock
Går 2 året på Oppegård vgs nå-allmenfag(med bedøk).. Slitsomme greier. Kjemi er kult. Kanskje jeg en dag kan lage mitt eget proteinpulver
Treningen min: Jeg liker å teste ut forskjellige programmer nå og da. For å komme i gang nå etter sommern så startet jeg først lett i 2 uker med 3 splitt program. mandag-onsdag og torsdag. Etter det og i en måned nå har jeg kjørt et hardt 2 split program. mandag(1)-tirsdag(2)-torsdag(1)-fredag(2). Det programmet jeg kjørte da funket veldig bra. Men jeg er fremdeles en del svakere enn jeg var i våres før det begynte å gå skeis.
Men nå er jeg i gang igjen og jobber med saken!!!
Kosthold: Tidligere har jeg slurvet fælt med det. Storsett vært en evig bulker

Skal ikke lyve, er glad i kebab

I fjor sommer (mens jeg fremdeles var mer nybegynner) så fikk jeg for meg at proteinpulver var tingen. Så jeg kjørte gjerne 4-5 store shakes om dagen med det helt frem til en gang i januar. Vet nå at det er litt spesielt

men Hey, det funket fett ! men nå kjører jeg et bedre kosthold. Det går gjerne et par bokser tunfisk om dagen, og shaken er resvert til etter trening og de gangene jeg ikke gidder å ete kjøtt.. jeg kommer nok ikke til å tenke på å begrense karbohydratene før etter jul. Men seff, drikker ikke brus og skal prøve å begrense mengdene med kebab o.l
Denne første uken er pauseuke. Så kommer ikke noen treningsoppdateringer før fra og med neste mandag!!!