Skrevet av Emne: Grungerns logg  (Lest 109350 ganger)

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 543
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 543

  • Go hard, or go home!!
Grungerns logg
« : 28. august 2005, 18:49 »
Hei og hopp!

EDIT: Lar denne første posten være uforandret jeg! hehe Cheesy Morro å se tilbake på!

tenkte jeg kanskje skulle prøve meg på en sånn Loggbok jeg også, mulig det hjelper på motivasjonen min også.  Smiley

Kunne skrive en slags innledning først da:

Alder: 17 (1988)
Trent: useriøst i ca 2 år, veldig av og på, og trent seriøst ca 1 år nå, men ble lite trening i våres og sommer. Begynte nå for ca 1mnd og noen uker siden igjen. Denne gangen blir det ingen unnskyldninger, jeg skal bli stor!!!!  Evil

Ellers: Er vel en 1.83-1.85 på strømpelesten. Idoler: Ronnie Coleman og Arnold  Cheesy Liker også formen på en del UFC fightere: bla Shamrock 
Går 2 året på Oppegård vgs nå-allmenfag(med bedøk).. Slitsomme greier. Kjemi er kult. Kanskje jeg en dag kan lage mitt eget proteinpulver  Drikke

Treningen min: Jeg liker å teste ut forskjellige programmer nå og da. For å komme i gang nå etter sommern så startet jeg først lett i 2 uker med 3 splitt program. mandag-onsdag og torsdag. Etter det og i en måned nå har jeg kjørt et hardt 2 split program. mandag(1)-tirsdag(2)-torsdag(1)-fredag(2). Det programmet jeg kjørte da funket veldig bra. Men jeg er fremdeles en del svakere enn jeg var i våres før det begynte å gå skeis.
Men nå er jeg i gang igjen og jobber med saken!!! 

Kosthold: Tidligere har jeg slurvet fælt med det. Storsett vært en evig bulker Tongue Skal ikke lyve, er glad i kebab  Wink  I fjor sommer (mens jeg fremdeles var mer nybegynner) så fikk jeg for meg at proteinpulver var tingen. Så jeg kjørte gjerne 4-5 store shakes om dagen med det helt frem til en gang i januar. Vet nå at det er litt spesielt Tongue men Hey, det funket fett ! men nå kjører jeg et bedre kosthold. Det går gjerne et par bokser tunfisk om dagen, og shaken er resvert til etter trening og de gangene jeg ikke gidder å ete kjøtt.. jeg kommer nok ikke til å tenke på å begrense karbohydratene før etter jul. Men seff, drikker ikke brus og skal prøve å begrense mengdene med kebab o.l

Denne første uken er pauseuke. Så kommer ikke noen treningsoppdateringer før fra og med neste mandag!!!  Knebøy
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 543
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 543

  • Go hard, or go home!!
SV: Grungern bygger!
« #1 : 29. august 2005, 17:49 »
Denne uken er det som sagt treningsfri! Når jeg begynner igjen til mandag så komme jeg til å kjøre et program designet for meg av Sturla.http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=10983.0 (hans profil).  Det blir et  4 dagersprogram med prioritering av triceps og skuldre. (jeg sliter med å få triceps til å vokse  Undecided )

Av kostilskudd kommer jeg til å bruke:
* Proteinpulver (100% Whey fra PF)
* Animal Stak 2 (kjøpt fra bodybulding.com, produsent: Universal Nutrition)
* ZMA Pro (den fra nordicpower) : føler jeg trenger bedre søvn!!!  Angry
* Animal Pak (kjøpt fra bodybulding.com, produsent: Universal Nutrition)
* Super Cuts 3

Ellers vil jeg spise så bra jeg kan!! dvs protein, karbs og fett til alle måltider. tenker det blir en 40/40/20. Jeg har ikke så rask forbrenning. (stor takk til Sturla Grin )
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 543
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 543

  • Go hard, or go home!!
SV: Grungern bygger!
« #2 : 29. august 2005, 17:54 »
29/08/05
Kan like greit starte med å føre opp måltidene. Sånn at jeg kommer inn i dette med å loggføre.


Frokost:      1 bolle cornflakes + brødskive med roastbiff (dårlig tid)
Skole:      En kyllingfilett + 3 brødskiver med roastbeef
Middag:      Seibiff (buhuu…) med poteter og gullerot. 30gram proteinpulver.
Etter Trening:   Ingen trening denne uka
Kvelds:      Tomatsuppe med chilli og en brødskive.


---

Bare en kjedelig skoledag i dag.. Ingen vekttrening. Vurderer å ta meg en sykkel/gåtur  Kardio
--
Hmm, ble litt rar mat i dag.. Får fikse på¨det! Måtte ha meg litt sterkt til kvelds siden det småkriblet litt i halsen og jeg vil ikke bli sjuk nå  Undecided
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 543
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 543

  • Go hard, or go home!!
SV: Grungern bygger!
« #3 : 30. august 2005, 17:07 »
30/08/05

Frokost:      2 Brødskiver med ost og en med skinke
Skole:      3 brødskiver med skinke/roasttbiff + en tur til meny  Roll Eyes
Middag:      Hjemmelaget pizza med karbonadedeig og grov deig!
Etter Trening:   Ingen trening denne uka
Kvelds:      redigerer etter jeg har spist Smiley

---
Kortere skoledag i dag. har så lyst til å stikke å trene  Cry Men må la kroppen hvile denne uken så...
Fikk også epost fra Nordic Power om at ZMA og Super Cuts 3 var sendt. Får nok pakken i mårra eller noe.
---
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
SV: Grungern bygger!
« #4 : 30. august 2005, 17:32 »
Gøy du har begynt å logge Smiley Ser ganske så bra ut det du har tenkt ut. Kommer det noen bilder av din nåværende form? Må si om den funker bra den ZMA'en da Smiley

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 543
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 543

  • Go hard, or go home!!
SV: Grungern bygger!
« #5 : 30. august 2005, 17:47 »
Gøy du har begynt å logge Smiley Ser ganske så bra ut det du har tenkt ut. Kommer det noen bilder av din nåværende form? Må si om den funker bra den ZMA'en da Smiley

Heisann! Det var det med bilder!!! jeg har ikke noe digital kamera, men jeg tenkte jeg skulle ta noen med sånn vanlig kamera for å så scanne dem inn på pc'en. eller noe Tongue mulig jeg kan få lånt et digitalkamera av en kompis! men skal nok komme noen bilder av min nåværende form ja. Skal gi tilbakemedling om ZMA'en Smiley
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 543
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 543

  • Go hard, or go home!!
SV: Grungern bygger!
« #6 : 31. august 2005, 17:53 »
Da kom jeg til den konklusjonen at jeg ikke gidder å logge det jeg eter denne uken!  biggrin Er ikke så interessant så- men fra og med mandag er det fulllllt kjør!
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 543
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 543

  • Go hard, or go home!!
SV: Grungern bygger!
« #7 : 02. september 2005, 23:34 »
Da er ZMA Pro'en og Super Cuts 3 i hus!! Åpnet dem og sjekket litt, Super Cuts 3 lukter i alle fall effektivt  Grin   
Driver nå å syker meg opp for å begynne på deff fra mandag av. har planlagt kostholdet til ca en 2000 til 2200 kcal dagen hvorav det meste er fra protein, bortsett fra en del karbs etter trening. Noen som har noen mening om hvorvidt 2000-2000kcal dagen er for lite / for mye? jeg brukte en sånn kalkulator her på forumet som regnet ut at jeg bruker ca 2500 til 2700kcal om dagen. så da blir det en ca 500kcal mindre enn vanlig . er dette greit?  biggrin  (tenker jeg får ca 300gram karbs om dagen)
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 543
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 543

  • Go hard, or go home!!
SV: Grungern bygger!
« #8 : 03. september 2005, 08:14 »
Sitter nå lørdag morgen og har vondt i halsen  Angry 

Tiltak som skal iverksettes:
*Drikke mye varm te jevnt og trutt uover dagen.
*Spise noen tomater
*Passe på at jeg holder meg varm, fyre opp et lite skjerf.
*Drikke mye vann generelt.
*Knaske noen hvitløk
*Se noen gode filmer!

Så er det bare å krysse fingrene for at jeg blir frisk!!
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
SV: Grungern bygger!
« #9 : 04. september 2005, 18:22 »
Uffda, kjipt og bli småsyk nå som deffen snart begynner da Undecided Du får ha god bedring, håper du kommer deg til mandag Wink

Edit: hvordan får du opp avatar? får ikke det til lenger jeg Huh

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 543
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 543

  • Go hard, or go home!!
SV: Grungern bygger!
« #10 : 04. september 2005, 18:26 »
Uffda, kjipt og bli småsyk nå som deffen snart begynner da Undecided Du får ha god bedring, håper du kommer deg til mandag Wink

Edit: hvordan får du opp avatar? får ikke det til lenger jeg Huh
Takker Smiley er en del bedre nå, nå klør det bare litt i halsen. håper det går bort i løpet av natta!
Ang avataren så aner jeg ikke :S jeg tok bare å fant et bilde på pc'en, gikk til profilen min og lastet det opp, og nå er det der!:P
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
SV: Grungern bygger!
« #11 : 04. september 2005, 18:45 »
Da høres det jo bra ut da Smiley
Det var ikke verre enn det nei Tongue winny the pooh!

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 543
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 543

  • Go hard, or go home!!
SV: Grungern bygger!
« #12 : 04. september 2005, 20:43 »
Yes, nå skal jeg hen å steke ukens kyllingfiletter (hvordan skrives det egentlig?). Glemte å tine dem, og har ikke micro, så det ble å stappe den frosne kyllingklumpen (5 filetter) i en plastikkpose i en liten balje med varmt vann. Planen blir da å steke alle sammen, så fryse 3 stk , og ha de 2 andre i kjøleskapet. så tar jeg heller opp en og en kvelden før jeg skal ha dem etter det.  Spise  I morgen begynner deffen, men jeg er fremdeles litt sjuk  Undecided irriterende. Men skal i alle fall følge kostholdsplanen min, om så treningen kanskje må vente litt.
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 543
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 543

  • Go hard, or go home!!
SV: Grungern bygger!
« #13 : 05. september 2005, 21:03 »
5 sept 2005, mandag

Første treningen etter pauseuken!

Dag1: (mandag)      Quadriceps, hamstrings, Rygg, Bakside skuldre         
Kneböy 4x6 > Er svak i beina  Undecided Men gikk opp til 70kg i dag, har pleid å  være på 60kg.
Marklöft 4x6 > ble 80kg på første settet og så 90kg på de andre. Sliter med grep
Bred chins 3xMax > Første gangen med Chins. Klarte 4 på første og så 3 på resten  Smiley
Kabelroing med smalt grep 3x6 > Her var det vel 60kg jeg brukte.
Fvb.stangroing med bredt grep 3x6 > 60kg her også
Fvb.sidehev med hantler 3x6 > 10kg per manual.

(skriver sett først og så reps)

Dagens kosthold:

Frokost:      1 boks tunfisk + 2 brødskiver med roastbeef
Skole:      En kyllingfilett + 2 brødskiver med roastbeef
Etter skole:              En boks med tunfisk og et knekkebrød
Middag:      Kokt torsk med poteter og gulerot (  Lips Sealed  )
Etter Trening:   100gram havregryn + 3 dl lettmelk + 60gram proteinshake + et   knekkebrød

Hev også innpå dagens Animal Pak , + at det blir ZMA 30min før leggetid. Eller fant jeg ut at jeg skippet deffen enda en stund Tongue Sturla rådet meg til å vente med en deff til våren, i alle fall etter jul. så da blir det slik 




Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: Grungern bygger!
« #14 : 06. september 2005, 15:01 »
Heisann!

Ser at du og får logg her! Konge! Du følger jo så mye med på meg, at vi er jo nesten treningskompiser! Wink

Hehe. Men fra spøk til revolver, virker som om du har mye peiling på dette. Utifra dine uttalser, så hadde jeg tippet at du var rundt 25 år, med en del erfaring! At du bare er 17 år, imponerer meg! Wink

Kommer til å følge med på deg og! Wink
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Gå til:  

Omvendt curl

Trening11.11.2019142

Tren opp underarmene med omvendt curl.
Dette er pannekaker som er rike på fullverdige proteiner.
Fra tørt og trått til velsmakende og sukkerholdig!
Her gir vi deg en full guide på hvordan legger du på deg muskelmasse trygt og raskt.

Derfor er havregryn bra

Kosthold07.11.20191763

Havregryn til folket.