Skrevet av Emne: Splitt ved HST?  (Lest 9956 ganger)

Utlogget ottolotto

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

  • Et sett uten failure er et sett uten mening
Splitt ved HST?
« : 28. august 2005, 19:02 »
Deler dere opp kroppen ved HST-trening? Vet at hver muskelgruppe skal trenes ofte, men er det mulig å dele opp kroppen i to deler? For eksempel at kroppen deles opp som i Doggracc-trening? Det er vel umulig å trene gjennom hele kroppen på en trening?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Splitt ved HST?
« #1 : 28. august 2005, 19:36 »
Nei, det er ikke umulig å trene hele kroppen. Har du lest om HST ?

Men, det skal sies at du kan dele opp også, og trene f.eks. 6 dager i uken. Men det krever STORE mengder mat.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Splitt ved HST?
« #2 : 28. august 2005, 20:56 »
Det kan det helt klart. Dersom du splitter opp volumet i tillegg er dette fullt mulig ja. Har lekt med tanken på å prøve, men tiden strekker ikke til for meg akkurat nå.

Men det som derimot kan gjøres er at man prioriterer en eller to muskelgrupper på den måten. F.eks. bryst hver dag og hele kroppen 3 dager i uka.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Splitt ved HST?
« #3 : 29. august 2005, 10:17 »
Å trene f.eks. én eller et par laggende kroppsdeler hver dag innimellom et helkroppsprogram høres genialt ut.

I tillegg til å være "genialt" høres det jo vitterlig også litt manisk ut  Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Terjer

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

SV: Splitt ved HST?
« #4 : 07. oktober 2005, 15:36 »
Når jeg så jay cutler filmen tengte jeg ja det er jo den måten du bygger på.prøvd og forske litt på hst men ikke noe for meg som trener mye kansje noe for dem som trener lite.
noen ganger skulle man trodd at ting som dette blir sakt for at det er noen som er redd for konkranse .
mange proffe bodybuidere bruker noe som kalles årsprogramm,
trener 4 månder 4 ganger i uka lette vekter og korte pauser for og bygge grunlaget.4 månter tongt kansje litt lengere pauser for og bygge massen trener da 5-6 ganger i uka.Til slutt 4 månter med mye jogging sykling (deff) og forbredelser for og stille.
Jeg lerte og trene av en som hadde trent i 13 år og var veldig bra trent når jeg var 17 når jeg var 20 lerte jeg og trene av en som har vinni nm i bodybuilding for mange år siden ,og jo mere ting jeg har satt meg inn i i etter tid som hst og sånne ting har jeg blitt mindere og mindere .
nå er jeg på bedere veier igjenn har gått opp 5 kilo og er mere markert på kort tid med lik type trening som jay cutler og ronnie coleman osv .
vist du er nybyner anbefaler jeg at du trener på en aen måte for og lære bevegelsene og ungå skader .Kjøp en bok som heter efektiv bodybuilding fra ove rytter der er det nøyaktig forklart vordan bygge muskler ikke en masse vas som nybyner må passe deg for .

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!