Skrevet av Emne: feil image?  (Lest 3867 ganger)

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: feil image?
« #30 : 03. september 2005, 20:24 »
Du kan vise meg hvor mange du bare vil, men det har ingenting med saken å gjøre. Jeg var tydeligvis uklar på hva jeg mente med den "bolte elite"; jeg mener da ikke de seriøse byggerene, men slike man respektløst bare omtaler som "bolerene".

Du vet godt hva jeg mener, så du trenger ikke skape deg med å draaaaaaaaaaaaaaaaaaaa på a-ene og snakke om hvor mye intelligent du har lest i dag. Det er trolig ikke mye.

Så lenge du kjenner igjen det miljøet jeg beskrev, og det gjør du, da forstår du hva jeg mener. Ditt mas er unødvendig.

hvor kommer amstaffer inn i bilde,sett det på UNO eller?? Wink

Utlogget Breakdown

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

SV: feil image?
« #31 : 03. september 2005, 20:39 »
Jeg bare beskriver et miljø jeg kjenner til, og det at Fiskebein beskriver dette så treffende, må tyde på at det er et miljø som er utbredt.

Utlogget fiskebein

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

  • utlegg 54
SV: feil image?
« #32 : 03. september 2005, 22:37 »
uansett hva slags miljø en henger i så finnes det alltid "ekstreme "tilfeller .jeg påstår ikke at det er noe verre med "bolere" med amstaffer og gullenker enn golfspillere med "sosseklær" og rolex .alle har sitt image og forbilder uansett .rike folk ser ned på fattige og omvent-eneste ulempen det er med " ekstreme "tilfeller er at det blir så voldsomt og skremmer vekk vanlige folk fra og delta,egentlig burde vel robert stoltenberg laget en serie om disse utskuddene .det hadde det blitt  garantert god underholdning av.hilsen fiskebein

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: feil image?
« #33 : 04. september 2005, 12:37 »
Du kan vise meg hvor mange du bare vil, men det har ingenting med saken å gjøre. Jeg var tydeligvis uklar på hva jeg mente med den "bolte elite"; jeg mener da ikke de seriøse byggerene, men slike man respektløst bare omtaler som "bolerene".

Du vet godt hva jeg mener, så du trenger ikke skape deg med å draaaaaaaaaaaaaaaaaaaa på a-ene og snakke om hvor mye intelligent du har lest i dag. Det er trolig ikke mye.

Så lenge du kjenner igjen det miljøet jeg beskrev, og det gjør du, da forstår du hva jeg mener. Ditt mas er unødvendig.

Du innrømmer jo her selv at en gjeng med steroidebrukende MC-karer med amstaffer IKKE er representative for den generelle samlekategorien "treningsmiljøet".....

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: feil image?
« #34 : 04. september 2005, 12:42 »


Tror de fleste er enig i det du sier. Er bare ugleguffen som er en kranglefant og som skal breife litt med utdanningen sin Wink

At du er enig med ham styrker ikke deres sak, når du er så begrepsforvirret, uvitende om emnet og ute av stand til å argumentere for din sak.

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: feil image?
« #35 : 04. september 2005, 14:26 »
den som opprettet denne posten, kan du vennligst låse posten? Alle legger seg borti dumme detaljer som er helt uvesentlige for det han som posta innlegget prøvde å få frem. Så driver dere bare å krangle på det, istedet for å finne ut hva han prøver å spørre om, for så å løse problemet. Dette er et treningsforum for å hjelpe hverandre, ikke for å bruke massevis av energi på å krangle om hvem som har rett..
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Breakdown

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

SV: feil image?
« #36 : 04. september 2005, 16:05 »
Du innrømmer jo her selv at en gjeng med steroidebrukende MC-karer med amstaffer IKKE er representative for den generelle samlekategorien "treningsmiljøet".....

Ja selfølgelig, jeg snakker om bolemiljøet. Og at det finnes mange gjenger med  steroidebrukende MC-karer med amstaffer, er helt korrekt. Det er jo akkuratt det jeg sier.


Utlogget Breakdown

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

SV: feil image?
« #37 : 04. september 2005, 16:08 »
Jeg ser ingenting galt i å hevde som fiskebeinet, at "en del av treningsmiljøet er litt " harry""

Utlogget Murmel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

  • Pia Marlen Fan
SV: feil image?
« #38 : 04. september 2005, 16:30 »
Gull er kult og ikke harry Smiley Bare folk som ikke har råd til gull som kjøper sølv :p (til kranglefanter, dette er sagt med et smil om munnen og er ikke ment seriøst! Bare så det er sagt)

Tror de fleste kan tenke seg til hvilket "treningsmiljø" det er snakk om, men at man må legge seg på bakbeina. Og å disse hverandre på et forum er vel ganske teit igrunnen Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!