Skrevet av Emne: trenger litt råd ang trening:)  (Lest 995 ganger)

Utlogget maripia

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 147

  • Bedre å være liten å gal enn stor å normal:)
trenger litt råd ang trening:)
« : 01. september 2005, 11:21 »
Har et spørsmål til dere mer erfarne der ute.  Jeg har nå tenkt å gå fra å bare jogge tre ganger i uka til å trene mere styrketrening, og skal da melde meg inn på treningssenteret her. Tenkte å ta en time i uka med kombi spinning(35 min) og bodypump(55 min) på tirsdager, og så tenkte jeg å trene styrke på egenhånd på torsdag og fredag. Skal jeg da kjøre et program på hele kroppen eller skal jeg kjøre ett to splittsprogram? Etter styrkeøkta tenkte jeg å ta ca en halv time med kardiotrening. I tillegg skal jeg jogge lett før frokost hvertfall 3 dager i uka, ca 45 min hver gang, forhåpentligvis oftere..må se hva jeg har tid til..jobber 50% ca ved siden av skolen..så dagene er litt fulle:)
Så var det påan igjen Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: trenger litt råd ang trening:)
« #1 : 01. september 2005, 11:25 »
Har et spørsmål til dere mer erfarne der ute. Jeg har nå tenkt å gå fra å bare jogge tre ganger i uka til å trene mere styrketrening, og skal da melde meg inn på treningssenteret her. Tenkte å ta en time i uka med kombi spinning(35 min) og bodypump(55 min) på tirsdager, og så tenkte jeg å trene styrke på egenhånd på torsdag og fredag. Skal jeg da kjøre et program på hele kroppen eller skal jeg kjøre ett to splittsprogram? Etter styrkeøkta tenkte jeg å ta ca en halv time med kardiotrening. I tillegg skal jeg jogge lett før frokost hvertfall 3 dager i uka, ca 45 min hver gang, forhåpentligvis oftere..må se hva jeg har tid til..jobber 50% ca ved siden av skolen..så dagene er litt fulle:)

Det beste hadde jo vært og rokert litt på de treningsdagene slik at bodypumpen og spinningen kom innimellom styrkedagene. I såfall ville jeg nok valgt et helkroppsprogram. Må du ta styrken komprimert på torsdag og fredag så ville jeg derimot valgt en tosplitt.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget maripia

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 147

  • Bedre å være liten å gal enn stor å normal:)
SV: trenger litt råd ang trening:)
« #2 : 01. september 2005, 11:33 »
Kan ikke rokere på dem..har bare spinn pump kombi på tirsdager. Hvilke muskelgrupper burde jeg ha på samme dag da? Noe jeg ikke bør kjøre på samme dag?
Så var det påan igjen Smiley

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: trenger litt råd ang trening:)
« #3 : 05. september 2005, 17:13 »
Les artikkelen om "Treningssplitter" som ligger på forsiden.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!