Skrevet av Emne: rObinzj trener mot fremtiden!  (Lest 604343 ganger)

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: rObinzj jobber mot diett!
« #915 : 15. april 2009, 19:07 »
2 Store gutter! Smiley jævlig kule bilder Wink Dere har vokst bra begge 2!

Tusen takk for det Kenny Wink

er jo i konkuranse form på armene hahaha xD

Nåja, armene og hele kroppen generelt er bra dvask!
Har hatt helt treningsfri hele påsken, skal starte på igjen imorgen å kjøre på ei litt hard uke for å så starte på dietten Smiley

Bladde meg bak til førstesida av profilen her, og måtte bare le høyt. Dette er noe av den mest ekstreme fremgangen jeg har sett på mange år - helt utrolig bra! Også morsomt at du sa at du "ikke ville bli for stor"  når du nå med 107 kg på 178 cm er det mannen i gata vil kalle svær.

Tusen takk, det var da ikke måte på komplimenter!
Hehe, hadde ikke i planene å bli noe stor nei.. Drev jo med fotball før, men plutselig ble vektløftinga morsommere og jeg har vel aldri hatt noe mål.. Tar egentlig bare en dag av gangen og det har jeg vel egentlig gjort de siste 3-4 åra nå. Aldri hatt noe fast matplan bare sørget for å få i meg nok mat Smiley

Den er laaaaang og liten sa du om bicepsen din i 2005 look at them now:O

Ja det er utrolig hva som kan skje på noen år Grin
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget x-sofagris

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 106

Sv: rObinzj jobber mot diett!
« #916 : 16. april 2009, 15:38 »
Du er jo svaret på "åssen blir man svær fort?"  Grin
21 år, nybegynner Smiley

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: rObinzj jobber mot diett!
« #917 : 17. april 2009, 00:18 »
Du er jo svaret på "åssen blir man svær fort?"  Grin

Nåja, er vel mange som har hatt mye bedre fremgang enn meg!
Selvom jeg er fornøyd med fremgangen min!
Alt tar tid og det jeg har oppnåd har krevd mye dedikasjon mtp mat, resitusjon og trening!
Ting kommer ikke av seg selv og jeg har ofra mye for å komme dit jeg er idag, selvom jeg ikke er kommet så sykt langt heller.. Kunne tenkt meg å være rundt 100 kg i knallform jeg..
Så det er jo langt å strekke seg mot.. Får bare jobbe videre, så kanskje jeg er der en dag Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: rObinzj jobber mot diett!
« #918 : 17. april 2009, 19:04 »
Da var jeg tilbake på trening...
2 uker med fri nå (hadde 1 trening hjemme i påsken hvor jeg bare tok det lett, ellers fri) og jeg har vel ikke mista så mye, tok det veldig lett idag men skal kjøre på i en uke eller to fremover før jeg starter skikkelig med dietten, spiser rent nå og merker at jeg er tightere og har bedre trykk på treningene Smiley Så det går vel veien til slutt!

Dagens:

Flyes med hantler:
20 kg x 10
25 kg 2x10

Benkpress:
60 kg x 12
80 kg x 12
90 kg x 10
100 kg x 5
110 kg x 5
120 kg x 5
130 kg x 5
100 kg x 12

Skråbenk med hantler:
42,5 kg 6x10

Flyes i skråbenk:
25 kg x 10
30 kg 2x10

Flyes med kabler:
20 kg 3x12

Pushdowns enarms med kablene:
17,5 kg 3x8  + 12,5 kg 3x8 + 7,5 kg 3x8 (droppset)

Grei og lett økt, godt å være tilbake igjen Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: rObinzj jobber mot diett!
« #919 : 18. april 2009, 19:53 »
bilde fra trening idag, litt shabby og tjukk men men Smiley
vekta er ca 108-109 kg på bildet!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Kikke Hjelmis

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 218
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 218

  • 17 åring
Sv: rObinzj jobber mot diett!
« #920 : 18. april 2009, 20:19 »
Veldig imponerende styrke og vekt på 178 cm! Gratulerer med stor fremgang. Stå på videre.

Har du kjørt bulk over lengre tid eller hvordan har du gjort det?

Kommer opplysninger om status og målsetning...

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: rObinzj jobber mot diett!
« #921 : 18. april 2009, 21:19 »
Veldig imponerende styrke og vekt på 178 cm! Gratulerer med stor fremgang. Stå på videre.

Har du kjørt bulk over lengre tid eller hvordan har du gjort det?



Takk for det Smiley Jeg skal stå på best jeg kan iallefall!
Jeg har vel trent i 5 år totalt men de 2 og ett halvt første åra var veldig useriøs mtp at jeg spilte fotball så fikk aldri samme fremgang og måtte holde igjen på mat og alt! Fikk ikke tid til alt Smiley
Men de siste 2 og ett halvt åra har vært veldig bra og har vel mer eller mindre bulka jevnt og trutt hele tiden Smiley Gått på smådietter hver sommer og ifjor så var jeg vel 102 kg og gikk ned til 92 kg ca.. Men har eller mindre bulka jevnt i noen år nå! Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Mighty_simen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 65

Sv: rObinzj jobber mot diett!
« #922 : 18. april 2009, 22:15 »
ca hvor mange grader har du benken i da du kjører skråbenk? kan bli utrolig bra dette etter deff:) gleda me t å se resultatan:)

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: rObinzj jobber mot diett!
« #923 : 18. april 2009, 22:22 »
ca hvor mange grader har du benken i da du kjører skråbenk? kan bli utrolig bra dette etter deff:) gleda me t å se resultatan:)

hmm, i skråbenk burde man vel holde ca 60 grader Smiley
Ellers så kjører jeg som regel pyramide fra flatbenk og løfter benken opp ett hakk hvert andre set.. Så justerer benken oppover Smiley
Takk for det!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Rocky-Balboa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 548
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 548

Sv: rObinzj jobber mot diett!
« #924 : 19. april 2009, 02:09 »

mtp at jeg spilte fotball så fikk aldri samme fremgang og måtte holde igjen på mat og alt! Fikk ikke tid til alt Smiley

Story of my life Smiley
Bildelogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103777.msg1572196;topicseen#new

The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: rObinzj jobber mot diett!
« #925 : 19. april 2009, 02:12 »
Story of my life Smiley

Ja det er snakk om priorteringer ønsker osv Smiley
En skulderskade stoppa karrieren min uten at jeg var noe stort talent da.. Stoppa med fotball som 19 åring, var ganske lei etter mye trening og etter å ha drevet med det i 13-14 år Smiley
Spilte i tredjedivisjonen på slutten som back ikke at det er noe å skryte av! Var mest med på fotball i slutten pga det sosiale med venner og slikt! Men så fant jeg ut at jeg trengte pauser og ikke klarte å holde meg til orientert trening så da ble valget dette da! Og siden har det nå vært slik selvom jeg gjerne spiller litt fotball innimellom med venner! Gøy er det selvom jeg merker at jeg ikke helt er laget for det lengre! hehe..
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Rocky-Balboa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 548
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 548

Sv: rObinzj jobber mot diett!
« #926 : 19. april 2009, 02:19 »
Ja det er snakk om priorteringer ønsker osv Smiley
En skulderskade stoppa karrieren min uten at jeg var noe stort talent da.. Stoppa med fotball som 19 åring, var ganske lei etter mye trening og etter å ha drevet med det i 13-14 år Smiley
Spilte i tredjedivisjonen på slutten som back ikke at det er noe å skryte av! Var mest med på fotball i slutten pga det sosiale med venner og slikt! Men så fant jeg ut at jeg trengte pauser og ikke klarte å holde meg til orientert trening så da ble valget dette da! Og siden har det nå vært slik selvom jeg gjerne spiller litt fotball innimellom med venner! Gøy er det selvom jeg merker at jeg ikke helt er laget for det lengre! hehe..

Hehe, 3. divisjon er ikke så galt det da, a-laget våres ligger i 5.divisjon Smiley  Jeg spiller på junior da, å vi spiller i 1. divisjon Smiley

Ja, det handler nok en del om ønsker og hva du liker å drive på med. I fjor så spilte jeg på 2 lag, da var det trening hele tida + litt styrke, da ble jeg sykt lei. Så nå holder jeg meg til et lag, å spiller mest for jeg synes det er gøy. Men kommer jo selvfølgelig på alle treningene og kampene da Cheesy
Bildelogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103777.msg1572196;topicseen#new

The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: rObinzj jobber mot diett!
« #927 : 19. april 2009, 02:24 »
Hehe, 3. divisjon er ikke så galt det da, a-laget våres ligger i 5.divisjon Smiley  Jeg spiller på junior da, å vi spiller i 1. divisjon Smiley

Ja, det handler nok en del om ønsker og hva du liker å drive på med. I fjor så spilte jeg på 2 lag, da var det trening hele tida + litt styrke, da ble jeg sykt lei. Så nå holder jeg meg til et lag, å spiller mest for jeg synes det er gøy. Men kommer jo selvfølgelig på alle treningene og kampene da Cheesy

Neij er ikke så galt det Smiley Mer vilje enn talent i meg! Så det var vel det jeg fikk igjen for!

Bra du liker fotball og bare gjør det, du er jo enda ung! Så det er bare å trene og gjøre mest mulig sålenge du kan og vil Smiley Så kan du ta ett valg senere når du blir eldre!
Så er det bare å stå på og gjøre mange forskjellige ting for å finne ut hva en liker og virkelig vil!
Har prøvd litt av hvert mer eller mindre.. fotball, boxing, karate, tae kwon doe, svømming osv..
Alltid likt sport Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Rocky-Balboa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 548
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 548

Sv: rObinzj jobber mot diett!
« #928 : 19. april 2009, 02:31 »
Neij er ikke så galt det Smiley Mer vilje enn talent i meg! Så det var vel det jeg fikk igjen for!

Bra du liker fotball og bare gjør det, du er jo enda ung! Så det er bare å trene og gjøre mest mulig sålenge du kan og vil Smiley Så kan du ta ett valg senere når du blir eldre!
Så er det bare å stå på og gjøre mange forskjellige ting for å finne ut hva en liker og virkelig vil!
Har prøvd litt av hvert mer eller mindre.. fotball, boxing, karate, tae kwon doe, svømming osv..
Alltid likt sport Smiley

Ja, jeg liker også de fleste sporter, men ikke badminton, golf og sånn annen pensjonist sport da Cheesy
Det er vel mest vilje, styrke og høyde jeg har da. Er midtstopper, så da er styrken viktig Wink Men hvis jeg skulle valgt mellom styrke og fotball så er jeg veldig usikker ihvertfall, begge ting er kjekt på forskjellige måter. Jeg har også lyst å begynne på noe kampsport greier, men 3-4 timer med buss hver dag + styrke + fotball + skole gjør at det omtrent er umulig, dessverre Sad
Bildelogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103777.msg1572196;topicseen#new

The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: rObinzj jobber mot diett!
« #929 : 19. april 2009, 02:38 »
Ja, jeg liker også de fleste sporter, men ikke badminton, golf og sånn annen pensjonist sport da Cheesy
Det er vel mest vilje, styrke og høyde jeg har da. Er midtstopper, så da er styrken viktig Wink Men hvis jeg skulle valgt mellom styrke og fotball så er jeg veldig usikker ihvertfall, begge ting er kjekt på forskjellige måter. Jeg har også lyst å begynne på noe kampsport greier, men 3-4 timer med buss hver dag + styrke + fotball + skole gjør at det omtrent er umulig, dessverre Sad

Hehe neij det er sant Tongue
Okeij, ja hadde en del styrke også Smiley tok vel 160-170 i mark, 110-120 i benk og 140-150 i bøy når jeg spilte fotball så var jo ikke helt bortevekk Smiley men høyden har ikke jeg med meg da!
Ja det er sant, veldig fint for kondisjon og utholdenhet samt veldig sosialt for man danner en vennegjeng Smiley ja det er sant, men er bare å prioritere hva man vil og hva man føler er rett! Men du er ung så prøv nye ting!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!